کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش ارسالی:

آقای تاجگردون: دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

ایمان موسوی

1 آبان 1398 ساعت 17:07

صدها هکتار از زمین‌های روستای تلخاب شیرین متعلق به خانواده تاجگردون است و اگر قرار بر اجرای گلخانه بود، می‌توانستند در همان زمین‌ها طرح را اجرا کنند، نه این که پیگیر اخذ زمین از محل منابع ملی جهت اجرای طرح باشند.


 در حالی که در چند مرحله غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به ظاهر در پیج اینستا گرامی خویش نامه‌هایی را به اشتراک گذاشت که در تلاش برای مبارزه با زمین‌خواران است، اما اسناد به دست آماده از ادارات مختلف، نشان می‌دهد که ایشان نه تنها تلاشی برای مبارزه با زمین‌خواری نکرده‌اند، بلکه بعضی از نزدیکان وی زمین‌هایی هم تحت عنوان‌های مختلف تصرف کرده‌اند که به یک مورد از آن که به .... واگذار شده است اشاره می‌کنیم.
طبق سند پیوستی، زمینی حدود ۷۲۵۰ متر مربع از اراضی روستای تلخاب شیرین جهت اجرای طرح گلخانه به این شخص واگذار شده و یا در حال واگذاری است.
این در حالی است که صدها هکتار از زمین‌های روستای تلخاب شیرین متعلق به خانواده تاجگردون است و اگر قرار بر اجرای طرح بود، می‌توانستند در همان زمین‌ها طرح را اجرا کنند، نه این که پیگیر اخذ زمین از محل منابع ملی جهت اجرای طرح باشند.
آیا غیر از این است که هدف اجرای طرح نیست و هدف اصلی همان تصرف زمین است؟
درضمن این سند نشان می‌دهد کارخانه گیاهی هم مال خودشان است، ولی جای سؤال دارد آیا طرح را نمی‌توانست به جوانها که دکترا دارند بدهد.
آیا این سند نشان نمی‌دهد که تاجگردون ظاهراً و گزینشی به دنبال مبارزه با زمین‌خواری است و اصل ماجرا چیز دیگری است؟
 حال مردم قسم حضرت عباس را باور کنند یا دم خروسی که با این سند بیرون آمده است؟
سایت کبنانیوز بدون هیچ گونه غرضی و صرفاً به دنبال پاسخی در این باره است که امید می‌رود  مسئولان مربوطه به این موضوع پاسخ دهند.
-----------------------------
ایمان موسوی
-----------------------------


کد مطلب: 414119

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414119/2/آقای-تاجگردون-دم-خروس-باور-کنیم-یا-قسم-حضرت-عباس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1