تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۱۳۹۸۷
کبنا بررسی کرد

عصبانیت مدیر معزول از دست مدیرکل نمونه + اسناد

۳۳
۱
کبنا ؛ محمدعلی تقوی از مدیران دوره اصلاحات بود که به دلیل عملکردش در آن دوران، و با آمدن دولت تدبیر و امید دو باره سکان اداره‌کل ثبت و احوال استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت. او توانست عملکرد خوبی در حوزه‌های مختلف؛ (صدور کارت ملی هوشمند، مکانیزه کردن شناسنامه‌ها، آرشیو اسناد هویتی، گسترش پهنای باند) از خودش به جای بگذارد.
تجلیل از اداره‌کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در دو همایش کشوری و استانی، نشان از این دارد که اداره‌کل ثبت احوال استان با مدیریت تقوی و مجموعه هماهنگش توانست، رتبه‌های برتر را کسب نمایند.
 حمید درخشان نیا معاون محترم وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور خطاب به تقوی مدیرکل ثبت احوال استان نوشت؛ «نظر به اینکه در ارزیابی عملکرد سال 97 دستگاه‌های اجرایی آن استان در جشنواره شهید رجایی، ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد توانست رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی را کسب نماید، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و کارکنان آن اداره کل تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال شاهد بهبود مستمر فرآیند انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم عزیزمان در سطح کشور باشیم.»
همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی عنوان دستگاه برتر را در شاخص‌های اختصاصی به اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد داد و از تقوی مدیرکل این دستگاه نیز تجلیل شد.
بنا بر این گزارش، نظارت و پایش آرشیو اسناد هویتی یک میلیون و 200 هزار نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97، مکانیزه کردن شناسنامه‌های بیش از 75 درصد مردم به طوریکه تقوی و تیمش توانستند در دولت تدبیر و امید بیش از 560 هزار جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر کنند. در حالی که تا قبل از سال 92، در استان 190 هزار شناسنامه مکانیزه وجود داشت. هم اکنون از جمعیت 713 هزارنفری استان بر اساس سرشماری سال 95 بیش از 75 درصد شناسنامه‌های در دست مردم استان از نوع مکانیزه می‌باشد.
بیش از 85 درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد صاحب کارت هوشمند ملی شدند. این در حالی است که تا قبل از سال 92 و شروع دولت تدبیر و امید، 2 هزار و 54 نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده بودند که اوج اجرای این طرح در دولت فعلی بود که تاکنون بیش از 85 درصد مردم استان این کارت را دریافت نموده‌اند. از جمعیت 536 هزار نفری واجد شرایط بالای 15 سال در استان، هم اکنون بیش از 465 هزار نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند و کارت خود را دریافت نموده‌اند. 

پاسخگویی سریع به خواسته‌های مردم به طور مثال؛ تغییر 242 هزار نام و نام خانوادگی نامناسب درکمیته تغییر نام استان و گسترس و توسعه زیرساختهای اداره کل ثبت احوال و شبکه ارتباطی که برای دسترسی سریع‌تر و آسانتر مردم به خدمات هویتی علاوه بر دنبال کردن طرح فیبر نوری، امروز تمامی ادارات ثبت احوال از حداکثر پهنای باند مورد نیاز برخوردارند به‌طوری که نسبت به دوره‌های گذشته در زمینه افزایش پهنای باند بیش از 10 برابر افزایش داشته است. جمیع این اقدامات سبب شده که تقوی بر سکوی مدیران برتر بیستد و لوح دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را در شاخص‌های اختصاصی دریافت نماید.





شاهین کاظمی منصور آباد رئیس ثبت احوال شهرستان دنا که اخیراً از سمتش برکنار شد، مطلبی را بر علیه مدیرکل خود نوشت[کلیک کنید] و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. او در این نامه‌ی همچنین نمایندگان استان در مجلس را مورد اتهام قرار داد. کاظمی طوری از عزل خود عصبانی شد، که خواسته و یا نخواسته دستگاه ثبت احوال استان و عملکرد همکارانش را تضعیف خواند.

متن نامه‌ی رئیس معزول ثبت احوال دنا به شرح زیر است؛
جناب آقای سید محمد علی تقوی
مدیرکل محترم ثبت احوال استان
موضوع: پاسخ به گزارش هیأت بازرسی از ثبت احوال شهرستان دنا موضوع نامه شماره 1868 /1 /29/ 98
سلام علیکم
با احترام عطف به نامه شماره 1868 /1 /29/ 98- 18 /04 /1398؛ نظر جناب آقای مدیرکل محترم را به نکات ذیل معطوف می‌دارد.
متأسفانه حقیقت مطلب این است که تناقض آشکاری در اظهارات، ارزیابی و اقاریر صریح هیأت محترم بازرسی که در تاریخ 16/04/1398 از این اداره بازدید به عمل آورده‌اند و تذکرات اعلامی جناب آقای مدیرکل محترم در نامه صدرالذکر مشاهده می‌شود؛ چرا که در ضمن بازرسی و ارزیابی از اداره تحت مدیریت اینجانب، هیأت محترم ارزیاب اذعان و تصریح داشتند که اداره ثبت احوال شهرستان دنا از جمله اداراتی است که به شایستگی وظایف و تکالیف اداری را انجام داده و پرسنل این اداره شایسته تقدیر مالی و معنوی می‌باشند و متعاقب این ارزیابی ارسال نامه‌ای با 3 بند تذکر ابلاغی این اداره را مکلف و ناچار به پاسخگویی به شرحی که در ادامه می‌آید نموده است.
1- تذکر ابلاغی در بند 1 عبارت است از ((عدم اقدام مبنی بر تجلید اسناد و امضاء دادستان)).
لازم به توضیح است که یادآوری شودقبل از بازدید هیأت محترم بازرسی، همانگونه که مشاهده نموده‌اند اسناد این اداره به بهترین شیوه‌ی ممکن تجلید و آماده سازی شده و طی مکاتبه شماره 132 /105 /29 / 98 – 12/ 04 /1398 (پیوست شماره 1) از دادستان محترم شهرستان دنا جهت تأیید و توشیح اسناد دعوت به عمل آمده بود که نامه‌ی موصوف مورد رؤیت و مشاهده هیأت محترم بازرسی نیز قرار گرفته است؛ حال آنکه ذکر این نکته ضروری است به جناب آقای مدیرکل تفهیم شود؛ که دادستان محترم شهرستان مقام مادون و یا مأذون از مجموعه ثبت احوال نبوده است که هر موقع اراده نماییم جهت توشیح و تأیید اسناد سجلی به این اداره مراجعه نمایند. این اداره ضمن یک مکاتبه رسمی و اداری از ایشان دعوت به عمل آورده و دفتر جناب آقای دادستان تاریخ مراجعه و حضور در ثبت احوال جهت تأیید و امضاء اسناد سجلی را روز پنجشنبه مورخ 20/04/1398 اعلام نموده است.
2- تذکر ابلاغی در بند 2 عبارت است از ((عدم پیگیری لازم و ایجاد تماس با صاحبان شناسنامه‌های تعویضی جهت تحویل گرفتن شناسنامه)).
موضوعی که شگفتی و تعجب اینجانب و مجموعه‌ی همکاران در ثبت احوال شهرستان دنا را در پی داشته است، تذکر عدم پیگیری لازم و ایجاد تماس با صاحبان شناسنامه‌های تعویضی (که در این اداره
و در روز بازدید و بنا به مشاهده و بازدید هیأت محترم ارزیاب حتی یک جلد شناسنامه‌ی تعویضی وجود نداشته است) می‌باشد که لازم است به جناب آقای مدیر کل محترم یاد آوری شود، به احتمال زیاد جناب ایشان به کلی متوجه گزارش ابرازی هیأت محترم بازرس نبوده و یا اینکه اطلاع ندارند که نه در ثبت احوال شهرستان دنا که در هیچ اداره ثبت احوالی که خدمات تصدی گری را به دفاتر پیشخوان تفویض نموده‌اند عملاً"و اساساً"وجود شناسنامه در اداره که لازم باشد با صاحب آن تماس گرفته شود امری است به کلی فاقد و جاهت و اعتبار و جای تعجب و تأثر بسیار است که یاد آوری شود حقیقتاً"مجموعه پرسنل ثبت احوال شهرستان دنا نمی‌دانند که جناب آقای مدیرکل از وجود کدام شناسنامه به این اداره تذکر داده‌اند.
3- تذکر ابلاغی در بند 3 عبارت است از ((عدم تکمیل مشخصات والدین در هنگام تنظیم سند فوت در سیستم)).
به احتمال زیاد همانگونه که جناب آقای مدیر کل هیچ گونه اطلاعی از فرایند ثبت، داده آمایی و نهایی نمودن اسناد ولادت و وفات در سامانه DCU سازمان ثبت احوال ندارند لازم است توضیح داده شود؛ در سامانه‌ی مذکور و در بخش تنظیم اسناد وفات، آیکن های ستاره داری ایجاد و تعریف شده است که عدم تکمیل هرکدام از این آیکن ها فرایند تکمیل و ذخیره سازی نهایی اسناد را با اشکال و عدم بارگذاری الکترونیکی مواجه می‌سازد؛ حال آنکه اگر ثبت مشخصات والدین در اسناد مذکور به صورت جزئی یا (ریز مشخصات) الزامی بود؛ قطعاً"و حتماً"سازمان متبوع موضوع مورد اشاره را طی بخشنامه و یا دستورالعملی حقوقی و اداری به مجموعه‌ی ثبت احوال سراسر کشور ابلاغ و تکلیف می‌نمودند، ضمن آنکه هیأت محترم بازرسی کننده مشاهده نموده‌اند که کلیه‌ی اسناد وفات اداره ثبت احوال شهرستان دنا تأیید نهایی و بار گذاری الکترونیکی نیز شده‌اند و اتفاقاً"مشاهده این وضعیت برای جناب آقای مدیر کل محترم در سامانه گزارش گیری سازمانی نیز فراهم بوده و نیازی به بازدید حضوری هم احساس نمی‌شد.
در ادامه و در کمال تأسف لازم است با عنایت به اینکه جناب آقای مدیرکل محترم با ارسال چند تذکر بی اساس و مبنا زحمات چند ساله‌ی همکاران شایسته اینجانب را طی یک حرکت مدیریتی منسوخ و نخ نمای فرار رو به جلو و با قصد زهر چشم گرفتن از پرسنل خبره، خدوم و وظیفه شناس دستگاه مورد هدف و آماج قرار داده است جهت مزید استحضار جناب آقای دکتر نعیمی: مشاور محترم رئیس سازمان و مدیر کل حراست سازمان ثبت احوال کشور و جناب آقای خسروی: مدیرکل محترم بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان متبوع به چند نکته اساسی و مهم اشاره نمایم.
1- پر واضح است که عدم اطلاع و اشراف مدیریتی جناب آقای تقوی بر مجموعه حقوقی، اداری و پرسنلی ثبت احوال استان باعث شده است که در طول 5 سال گذشته؛ خدمات، شایستگی‌ها و ابتکار عمل‌های تنها اداره‌ی ثبت احوال (ثبت احوال شهرستان دنا) در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را که منجر به دریافت لوح تقدیر طی سه سال متوالی (1395، 1396 و 1397) از استاندار و فرمانداران ادوار شهرستان دنا در جشنواره‌های شهید رجائی و حقوق شهروندی شده است دیده نشود و حتی با یک تقدیر خشک و خالی از پرسنل خدوم و وظیفه شناس این اداره زحمات و تلاش‌های آن‌ها را ارج نگذاشته است (پیوست شماره‌های 2، 3، 4، 5 و 6).
2- آنچه که در طول 5 سال گذشته شاهد بوده‌ایم عدم پایبندی جناب آقای مدیرکل به وعده‌ها، قول‌ها و حتی تکالیفی است که برای ادارات تابعه ایجاد نموده و از جمله این موضوعات عدم قدردانی ایشان از اداراتی است که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی حائز رتبه و برتری شده‌اند.
3- متأسفانه جناب آقای مدیرکل در یک فرار روبه جلو و تذکرهای غیر منطقی و بی مبنا قصد نمایش ناکار آمدی مجموعه پرسنل ثبت احوال استان و ابتکار عمل خود را دارند، حال آنکه واقعیت عینی و مشهود در نوع مدیریت ایشان؛ عدم اطلاع کافی و حتی علم به بدیهی‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین رویه‌های حقوقی و سجلی معمول و مرسوم در دستگاه است.
4- عدم اهتمام و اشراف حقوقی و سجلی جناب آقای تقوی باعث شده است که در طی 5 سال مدیریت گذشته ایشان شاهد بیشترین تخلف در بخش‌های تغییر سن و حذف وقایع ظهر اسناد حتی در بین پرسنل ثبت احوال استان نیز باشیم.
5- از بدیهی‌ترین و تأسف بارترین رفتارهای مدیریتی اشتباه جناب آقای تقوی اعمال مدیریت اتوماسیونی است که زحمت مشاهده‌ی نامه‌ها و مکاتبات اداری را که مخاطب آن شخص ایشان می‌باشند را هم به خود نداده و در هامش این مکاتبات فقط به تیک برابر مقررات قانونی جهت معاونین و مدیران مادون خود اکتفا نموده و هرگز پیگیر بازخورد و یا نتیجه دستورات ارجاعی خود نیز نبوده است و این تسلسل مکرر نتیجه‌ای جز مکاتبات بیهوده و عدم توجه و اهتمام شخص ایشان را متبادر به ذهن نمی‌نماید؛ ضمن آنکه تخلف در این بخش متعدد و بسیار زیاد می‌باشد به عنوان مثال یاد آوری می‌شود مکاتبه چند باره‌ی اینجانب با مدیرکل دستگاه در تأمین اعتبار برای دریافت سند مالکیت اداره ثبت احوال دنا (قبل از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم در یافت حق ثبت اسناد دولتی) از سال 1395 تا کنون و دیگر مکاتباتی از این دست بوده است که هرگز بازخورد مثبت و یا منفی آن را حداقل در پاسخگویی ندیده‌ایم. (پیوست‌های شماره 7، 8، 9 و 10).
6- البته جای تأسف بسیار است که مدیریت اجرایی‌ترین دستگاه خدمت رسان (ثبت احوال) در استان کهگیلویه و بویراحمد به مجموعه‌ای افسار گسیخته از مدیریت سیاسی و سفارشی مبدل شده است که مدیر کل آن نه در طریق اصلاح طلبی بوده و نه در سلک و گروه اصولگرایی و با این شیوه‌ی منافقانه قصد تمشیت امور را نموده است که بزرگترین بلیه و آسیبی که مدیریت جناب ایشان از این روش عارض دستگاه نموده است؛ عدم اعتماد بین پرسنل و بی انگیزگی و بی رغبتی مفرطی است که حتی در انجام وظایف و تکالیف اداری و قانونی برای پرسنل ایجاد شده است.
7- تشبث جناب آقای مدیرکل به نماینده اصلاح طلب گچساران و تمنای ماندن در سمت مدیرکلی از نماینده‌ی اصولگرای کهگیلویه و گسیل نمودن اعوان و انصار سببی خود نزد نماینده بویراحمد و التماس دعا از مدیرکل محترم ثبت احوال استان ایلام جهت ایجاد ارتباط با استاندار ایلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد مسیر، تمدید مدیریت افسار گسیخته و فشل خود بر مجموعه‌ی خدوم و صادق ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در کمال تأسف پاشنه آشیل مدیریت در ثبت احوال این استان شده است.
8- مع الاسف اعترافی صادقانه خواهد بود که یاد آوری شود، اگر جناب آقای تقوی از توان و قدرت مدیریتی قابل قبولی برخوردار بودند از این ظرفیت در مجموعه‌ی عریض و طویل دستگاه متبوع محل خدمتشان (سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد) از آن استفاده می‌شد و نه به واسطه یک رابطه فامیلی صرف با استاندار وقت (جناب آقای دکتر موسی خادمی) و با این نگاه که ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد مجموعه‌ای ضعیف و فاقد نیروی کیفی است و توسل بعدی به مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی با ناتوانی هرچه تمامتر ساحت و عرصه‌ی مدیریت صادقانه و پاک را در سازمان ثبت احوال آلوده نموده و بدتر اینکه در نشست‌ها و محافل دوستانه و خانوادگی مجموعه پرسنل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد را افرادی ناتوان و بی عرضه معرفی نموده و خودرا فرشته نجات این دستگاه.
9- در کمال تأسف لازم است متذکر شوم از آنجاییکه در 5 سال گذشته هیچ گونه ارزیابی میدانی و مستقیمی از عملکرد ضعیف مدیریت ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد توسط کارشناسان و ارزیابان محترم سازمان متبوع به انجام نرسیده است؛ عرصه‌ی ولنگاری مدیریتی و سوق دادن دادن دستگاه به سفارش‌های خارج از مجموعه اداری برای به کارگیری نیرو و انجام خدمات امری معمول و مرسوم شده است.
 10- از جناب آقای دکتر نعیمی مدیرکل محترم حراست مرکزی سازمان ثبت احوال کشور و جناب آقای خسروی مدیرکل محترم بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان متبوع استدعا و تقاضای عاجل دارم به دلیل تخلفات گسترده‌ی مدیریتی (مالی، برداشت از صندوق قرض الحسنه پرسنل، پرداخت اضافه کاری‌های صوری، پرداخت پول و تحویل کارت‌های بانکی به مجموعه‌های غیر مرتبط با ثبت حوال، به کارگیری و استخدام غیر قانونی نیروی انسانی و ...) در ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد که امکان تشریح جزئیات آن در مکاتبه‌ی ارسالی میسور نمی‌باشد، با اعزام ارزیابان و کارشناسان محترم آن سازمان به ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از وقوع آسیب‌های جدی، اداری و پرسنلی پیش روی که نتایج فاجعه باری خواهند داشت جلوگیری فرمایند.
به پیوست 10 برگ مستندات ابرازی در شرح مکاتبه جهت مزیداستحضار نیز ارسال می‌گردد.
شاهین کاظمی منصور آباد
رئیس ثبت احوال شهرستان دنا
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
عزیز من تقوی ثبت احوال
سادات
Iran, Islamic Republic of
ما کارمندان اداره ثبت احوال از عملکرد تقوی نا راضی هستیم
ثبت احول
Iran, Islamic Republic of
تاریخ نامه نشون ميده که مدیرکل از این همه افشاگری عصبانی بوده که حکم رییس اداره رو لغو کرده نه آقای رییس اداره.آخه تاریخ نامه ۲۰/۴/۹۸ بوده و تاریخ عزل رییس اداره آبان ماه
ناظر
Iran, Islamic Republic of
خوب بود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف است این همه مشکلات در ثبت احوال داشتیم و کسی مطلع نبوده اموزش و پرورش و بهداری از ثبت احوال داغون ترند
محسن ،ر
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگر مطابق نامه باشد باید مدیر کل توبیخ و برکنار گردد و از ادبیات نامه مشخص است نگارنده فردی آگاه به مسائل ثبت احوال بوده و از ایشان تقدیر گردد
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی سال ۹۲ چند نفر از بستگانش را در ثبت احوال بصورت غیر قانونی استخدام نمود . چرا با وی برخورد نشد ؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب کاظمی ازمدیران جوان و توانمند مجموعه بودند که سلسله مراتب را قانونی وبراساس شایستگی طی نموده وصراحت ومواضع منطقی ایشان را تاب نیاوردند البته سیستم مدیریتی استان ما جای رشد نیروهای کارآمد نبوده وهیچگونه نظارتی هم نیست
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
دقیقا حرفای آقای کاظمی درست وشفافه....اقای تقوی ازحمایت استاندار وقت اقای خادمی که همشهری ایشان میباشد به این پست رسیدن....واز هر حربه ای برای ماندن درپست مدیرکلی وخونه سازمانی استفاده میکند...واخیرا گفته که ازحمایت دکتر تاجگردون ابقا شده...لذا ازاقای حاج زارع نماینده محترم تقاضامندیم بهش نشون بده که ناسپاسی یعنی چه.....
Iran, Islamic Republic of
اقای تقوی و خادمی هم طایفه هستند
میرزا
Iran, Islamic Republic of
تیرتاجی عزیز...زارعی کلا هیچکاره تشریف داره...ثبت احوال که جای خود دارد و دست ایشون و هیچ نماینده دیگری نیست
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
با این‌ادبیات و نامه نگاری و جرات در بیان اتفاقات مشخص هست این‌ رییس معزول به کار قانونی خود مسلط بوده . باعث تاسف هست که این استان براساس رابطه قومی میچرحد
باشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اقای کاظمی واقعا که با صداقت هستی این مدیر کل ها برای حفظ پست پا روی هر چیزی می گذارن ناراحت نباش
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب کاظمی .شما که تقوی را محکوم میکنی که با رابطه مدیر کل شده است . بفرمایید خودتان چطور مدیر شهرستان شدید ؟؟؟؟در این مملکت بدون رابطه به هیچ موقعیتی نمیرسی. زمان خاتمی هم تقوی مدیرکل بود . ولی چون پارتی قوی نداشت با او برخورد کردند تا یک نور چشمی دیگر مدیرکل شود.مدیر کلی ثبت احوال نیاز به هیچ تخصصی ندارد.چون فقط یک هماهنگ کننده است.تقوی نه فامیلی استخدام کرده و نه روحیه ی چنین کاری را دارد.شما تا دیروز برای حفظ موقعیتت تقوی را مدیر نمونه میدانستی. حالا با معزول شدنت تقوی بی صلاحیت شده است ؟؟؟فاجعه اینجاست که هر کسی از موضع منفعت خودش به مسائل مینگرد.نه بر اساس مصالح عمومی و منافع ملی.نظیر مدیر شرکت نفت که تا مشغول بود تاجگردون را می پرستید.اما همین که معزول شد تاجگردون را فاقد معرفی کرد.اگر این ادعاها درست است چرا قبل از معزول شدن ، مطرح شان نکردی؟؟؟؟؟خیلی از کسانی که از تقوی بسیار پائین ترند ، پست ها و موقعیت های بالاتری از تقوی دارند. انتخابات مجلس نزدیک است. شما هم به کاندیدای غالب خودت را نزدیک کن تا سال آینده به موقعیت بهتری برسی. چون معلومه خوب کار میکند. موفق باشید
کارمند ثبت احوال
United Kingdom
به خدا قسم تمام مسائلی که در نامه رییس ثبت احوال دنا مطرح شده راست است و. که تقوی در ثبت احوال استان بار آورده خیلی بیشتر از این چند نکته است.
غریب
Iran, Islamic Republic of
الحق و النصاف که جناب آقای کاظمی تمام وکمال حقایق را بدون ذره ای ترس به رشته تحریر درآورده ،،
اگه ریگی به کفش داشت ،بی محابا دل به دریا نمیزد ،،مثل بعضیها به قول قدیمیها ( شب حسن و روز میرحسن نیست)
دوستت داریم شاهین جان ،، آرزوی توفیقات روزافزون ،،.
Iran, Islamic Republic of
یه ضرب االمثلی هست میگن هرچه فلانی ایگو وداغ دل ایگوجناب عالی چون عزل شده ای این حرفها رو می زنی یعنی ریاست دنا این قدر بهت چسپیده بود آخ سی قدرت وعدم حضور در شورای اداری که عصبیت کرده
معزول
Iran, Islamic Republic of
مشخصه کلیه کامنت هاکار یه نفره اون هم نگارنده نامه یعنی همون رئیس معزول ای شیطون...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حدود دو سال است برای کارت هوشمند ثبت نام کردم هنوز به من تحویل ندادند کجای این عملکرد شاخص هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حاج تیمور اردکونی
Iran, Islamic Republic of
تقوی ، ده بسه
Iran, Islamic Republic of
انسان توانمند در عرصه مدیریتی فقط کاظمی شریف وشرافتمند و مردم دار وباعزت این عزل شدن به جایگاه والای ایشان خدشه‌ای وارد نخواهد کرد جهت اطلاع حسودان ومدیران ناکارامد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه تقوی هیچی از ثبت احوال سر درنیاره..نیخا چوبشو بِزَنی به سینه
علی
Iran, Islamic Republic of
وافعا باید تاسف خورد به حال این استان اقای تقوی در پاسخ به این نامه گفته بانماینده ها هیچ گونه ارتباطی ندارم ...مگه میشه تو استان ما کسی مدیر کل بشه ودم نماینده را نبینه
Iran, Islamic Republic of
عکس ها و تقدیرها از مدیر کل پیرو همان انتصاب هست و افراد تشویق کننده هم معلوم هست. بدا به حال کارکنان شریفی همچون رییس معزول ثبت احوال دنا که وقتی میخوان به نحو احسن خدمت کنن با این برخوردها مواجه میشن و نتیجهش میشه نارضایتی عامه مردم
مجید
Iran, Islamic Republic of
جناب کاظمی خدا را شکر وکن وبی انصاف نباش
مگه قراره تا آخر عمرتون مدیر باشی
تشکر کن از آقای تقوی و نماینده وهرکه حمایتت کرده..
خدا قهرش میاد ازاین گونه طرز فکرتون
Iran, Islamic Republic of
تقوی برای . کاظمی هم خوب نیست
چرام
Iran, Islamic Republic of
از آقای تقوی و دوستانشون بپرسید چگونه در ثبت احوال چرام آقای م/ دیدگاه با رابطه بازی کارمند اون اداره شد با کدوم مجوز استخدامی یا آزمون؟ اگر در مناطق دیگری از استان افرادی را میشناسید که با رابطه بازی استخدام شدند لطفا در نشر اسامی آنان همکاری کنید.
و من الله توفیق
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
با بررسی مطالب اقای تقوی چون جناح خود را حاکم می داند واز همین طریق مسند مدیر کلی را هدیه گرفنه خودرا فراتر از قانون و شرایط جامعه دانسته بهمین لحاظ براحتی حکم جناحی صادر کرده ضمنا بنظر میرسه جناب مدیر کل از گزارش مدیر معزول شده عصبانی بوده که نتونسته بر اعصاب و احسا سات خود مسلط باشه وشاید با شنوایی از یه عده افراد مغرض نسنجیده مرتکب عزل رئیس شهرستان شده
Iran, Islamic Republic of
اینی که در راستای اوصاف مدیر کل متنی نوشته مشخصه از . مدیریتی است . از بزرگتری افت های مدیریتی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه در بین مدیران کل رواج یافته و تقدیرنامه های سفارشی مراجع بالادستی هم ابزاری برای جرح و تعدیل مدیران استان شده.
تقدیرنامه ی شاخص های ارزیابی عملکردی دستگاه های اجرایی ابزار بسیار ضعیفی برای ارزیابی عملکرد ادارات است ولی ابزار بسیار قوی برای بازی های سیاسی.
کاش با رعایت اخلاقیات در ارزیابی عملکرد ادارات استان زمینه ی ارتقای سیستم اداری پوسیده و آلوده به سیاست استان فراهم شود. به امید آن روز
Iran, Islamic Republic of
خنده دار است ..درباغ دولت دگران بود مدتی !چقدر بد شده فضای کار در اداره
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
این رئیس معزول میخواسته زیر پای مدیر کل را بروبد.نمیدانسته که دست بالای دست بسیار است.گزارشش لو رفته. تقوی هم با او بدرستی برخورد کرده.ثبت احوال که اداره مهمی هم نیست.چیزی هم ندارد.یک شش کلاسه هم از عهده مدیریتش بر میاد.
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
از نظرات ومکاتبه رییس اسبق دنا برداشت می شود:
1- کارشناس ماهرمتقن وبرخوردار از قوانین ثبت احوال بوده.
2-یک کار تازگی است(مسولین پایین دست الگو بگیرند) که کسی رییس باشد 4ماه قبل از غزلش ضعف ونقص مدیر کل وقت خود را نقد کند در رسانه اطلاع رسانی نماید واقعا جرات،شهامت،دلسوزی،مصلحت اندیشی، عدم منفعت طلبی،صداقت،و. . ..عالی است انشاءالله هر جا باشند موفق ودرکشور کمبود همچنین افرادی ملموس است.
3-هر جا انسان جانب حق را بگیرید ولو در چاه انداخته شود بدون شک پیروز است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1