کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

جاده ای که هیچ علائم راهنمایی ندارد/پاسکاریِ راهداری و راه و شهرسازی کهگیلویه به یکدیگر!/تصاویر

24 مهر 1398 ساعت 1:23

«به خدا اگر شب به این جاده بیایید نه علایمی دارد و نه خط کشی ای،هر چه پیگیر می شویم،از اداره راه،استان، نامه می زنیم،هر چه می رویم،کسی جوابی به ما نمی دهد!»این بخشی از صحبت های یکی از اعضای شورای خلیفه ای و بخش سوق در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز است.


عدم پاسخ گویی مسولان استانی و شهرستانی،همچنین وضعیت 2 کیلوکتر جاده روستای خلیفه ای در بخش سوق که به گفته مردم روکش آسفالت مناسب و هیچ علایم و خط کشی ندارد باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.
«جاده ورودی به خلیفه ای از سه راهی سوق بیش از 2 کیلومتر و 800 متر  است که در سال 94 طی مناقصه قرار شد پیمانکار  کار روکش آسفالت را انجام دهد،در حالی که این جاده و جاده چنگلوا با هم بودند ولی چنگلوا کار شد و خلیفه ای صورت نگرفت.»این بخشی از صحبت های یکی از اعضای شورای خلیفه ای و شورای بخش سوق است .
«به خدا اگر شب به این جاده بیایید نه علایمی دارد و نه خط کشی ای،هر چه پیگیر می شویم،از اداره راه،استان، نامه می زنیم،هر چه می رویم،کسی جوابی به ما نمی دهد!»او گفت.
او می گوید:«متاسفانه هر چه مراجعه می کنیم، جوابی به ما نمی دهند،می گویند باید پیمانکار خلع ید شود ،پس کی می خواهند پیمانکار را خلع ید کنند؟»
«زمانی که تارم رئیس راه و شهرسازی بود،  نامه زدیم،زمان قاسمی هم مراجعه کردیم ،چند روز پیش هم معاون فرماندار  با راهداری تماس گرفت ،بازرگان گفت چیزی در دست ما نیست اعتباری نیست که کار کنیم.»این عضو شورا گفت.
او می گوید:«زمانی رزمجو بخشدار سوق بود،طی مصاحبه ای که از شبکه دنا پخش شد گفته بود که به زودی زود جاده خلیفه ای که 2 کیلوکتر و 800 متر است روکش می شود،مردم را به مسائل آگاه می کنند ولی متاسفانه کاری انجام نمی دهند،بالاخره مردم هم انتظار دارند،مردم شهید دادند.»
بازرگان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: تا پایان سال 98 ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال این جاده نداریم و در حوزه  وظایف راه و شهرسازی است و بعد از ان نیز مشخص نیست.
بازرگان افزود:الان هیچ گونه دخالتی نداریم،تا الان  هم هچ مسئولیتی نداریم،برنامه ای وزارت راه دارد که قرار است سر و سامان بگیرید، قرار است را که می دانید، یعنی احتمال صفر هم دارد،از آن به بعد هم مشخص نیست.
 قاسمی،رئیس راه وشهرسازی کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:
جاده خلیفه ای آسفالت است،جاده ای که آسفالت است یعنی از قبل تحویل راهداری شده است و اگر روکش باید انجام شود برعهده راهداری است.
وی افزود:کار ما بهسازی و آسفالت است یعنی  از صفر شروع می کنیم تا برسد به مرحله آسفالت  و سپس تحویل راهداری می دهیم.

--------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی
--------------------------------------


کد مطلب: 413965

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413965/2/جاده-هیچ-علائم-راهنمایی-ندارد-پاسکاری-راهداری-راه-شهرسازی-کهگیلویه-یکدیگر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1