کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان در آغاز به کار پروژه آسفالت شهرک جهاد گفت:

شهرک جهاد را در شأن مردم می سازیم

23 مهر 1398 ساعت 7:36

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه بازدیدهای مکرر و جلسات متعددی با اهالی شهرک جهاد صورت دادیم، ابراز کرد: حل مشکلات شهرک جهاد را در اولویت کار شهرداری قرار داده ایم.


شهردار دوگنبدان در آغاز به کار پروژه آسفالت شهرک جهاد دوگنبدان گفت: شهرک جهاد و کوی لاله ها با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان را در خود سکونت داده است با معضلات و مشکلات زیادی روبرو است.
مسعود ظفری با بیان اینکه بازدیدهای مکرر و جلسات متعددی با اهالی شهرک جهاد صورت دادیم، ابراز کرد: حل مشکلات شهرک جهاد را در اولویت کار شهرداری قرار داده ایم.
ظفری تصریح کرد: پس از بررسی، تحقیق و نظرسنجی از ساکنان این شهرک، جهت رفاه و آسایش شهرک، اصلاح، ترمیم و جدول کشی، آسفالت، و پل های این محلات در دستور کار قرار گرفت.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه این محلات مشکلات عدیده ای دارند بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی، تمام تلاشمان را جهت تسریع در کار و برطرف نمودن این معضلات انجام خواهیم داد.
ظفری با بیان اینکه تلاش داریم ظرف یک ماه آینده این پروژه به اتمام برسد خاطرنشان کرد: بدون همکاری و صبر و شکیبایی مردم کاری از پیش نمی رود، در همین راستا و در جهت پیشرفت و پیشبرد هر چه بهتر پروژه شهرک جهاد و کوی لاله ها، همکاری مردم یاری گر پیمانکار و پرسنل خدوم شهرداری خواهد بود.
شهردار دوگنبدان این شهرک را به دلیل مشکلات زیاد «شهرک مشکلات و معضلات» نامیده و در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مجموعه شهرداری تمام توان خود را خواهد گذاشت تا یکماه آینده شهرک جهاد را در خور و شأن مردم بسازیم. 


کد مطلب: 413922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413922/2/شهرک-جهاد-شأن-مردم-می-سازیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1