تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۴۱۳۹۲۲
شهردار دوگنبدان در آغاز به کار پروژه آسفالت شهرک جهاد گفت:

شهرک جهاد را در شأن مردم می سازیم

۰
کبنا ؛
شهردار دوگنبدان در آغاز به کار پروژه آسفالت شهرک جهاد دوگنبدان گفت: شهرک جهاد و کوی لاله ها با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان را در خود سکونت داده است با معضلات و مشکلات زیادی روبرو است.
مسعود ظفری با بیان اینکه بازدیدهای مکرر و جلسات متعددی با اهالی شهرک جهاد صورت دادیم، ابراز کرد: حل مشکلات شهرک جهاد را در اولویت کار شهرداری قرار داده ایم.
ظفری تصریح کرد: پس از بررسی، تحقیق و نظرسنجی از ساکنان این شهرک، جهت رفاه و آسایش شهرک، اصلاح، ترمیم و جدول کشی، آسفالت، و پل های این محلات در دستور کار قرار گرفت.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه این محلات مشکلات عدیده ای دارند بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی، تمام تلاشمان را جهت تسریع در کار و برطرف نمودن این معضلات انجام خواهیم داد.
ظفری با بیان اینکه تلاش داریم ظرف یک ماه آینده این پروژه به اتمام برسد خاطرنشان کرد: بدون همکاری و صبر و شکیبایی مردم کاری از پیش نمی رود، در همین راستا و در جهت پیشرفت و پیشبرد هر چه بهتر پروژه شهرک جهاد و کوی لاله ها، همکاری مردم یاری گر پیمانکار و پرسنل خدوم شهرداری خواهد بود.
شهردار دوگنبدان این شهرک را به دلیل مشکلات زیاد «شهرک مشکلات و معضلات» نامیده و در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مجموعه شهرداری تمام توان خود را خواهد گذاشت تا یکماه آینده شهرک جهاد را در خور و شأن مردم بسازیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیشتر از دو سال هست که شهردار هستی ظفری چیکار کردی که حالا وعده یک ماه میدی ....
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
/ که فقط خدا میشناسش
علی
Iran, Islamic Republic of
شهردارمحترم وفعال دوگنبدان استدعای عاجزانه داریم درخصوص خروج مصالح فروشی ها ازبلواراصلی وسراسری شهر بلوارولیعصر که بهداشت و سیمای شهر را درمعرض خطر قرار داده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1