کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه بازآفرینی شهری دهدشت با حضور دادستان مطرح شد

اعتراف «جمشیدی»؛ مشکل از توزیع ناعادلانه اعتبارات نیست،مدیریت در کهگیلویه مشکل دارد!

22 مهر 1398 ساعت 13:51

جمشیدی عضو شورای شهر دهدشت در این جلسه با بیان اینکه در طی یک سال اخیر،ما همیشه داد می زدیم و قرار بود توزیع ناعادلانه اعتبارات را در سطح استان و اینکه شامل حال کهگیلویه نمی شود را بولد کنیم،تصریح کرد:ولی حالا این اعتبار آمده و کاری صورت نگرفته است،پس من الان متوجه می شوم که مشکل از توزیع اعتبارات نیست،مشکل از مدیریت ماست،ما نمی توانیم از فرصت ها به نحو احسن استفاده کنیم!


یکشنبه (21مهرماه 98)جلسه بازآفرینی شهری دهدشت با محوریت سامان دهی بازار روز دهدشت به ریاست فرماندار کهگیلویه و حضور دادستان شهرستان کهگیلویه،معاون فرماندار،اعضای شورای شهر دهدشت،شهردار،مسئول بازآفرینی شهری استان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
جمشیدی عضو شورای شهر دهدشت،با اشاره به اینکه شورای شهر وظیفه خود را در مورد تصویب طرح بازآفرینی قبلا انجام داده است،افزود:حال اجرای این پروژه بر عهده دبیرجلسه(شهردار)،رییس جلسه(فرماندار) و مجری(راه و شهرسازی) است.
جمشیدی عنوان کرد:لطفا شورای شهر را دخیل در کم کاری خودمان نکنیم ما وظیفه خودمان را انجام دادیم،اجرای پروژه و پیش برد پروژه بر عهده نهادهای دیگر است که می طلبید انها در این راستا تقبل کنند و تدبیری بیندیشند که وضعیت ما به این صورت نباشد.
وی گفت:در ادامه مسیر ما نگاه می کنیم که ببینیم شماها چه کاری می خواهید انجام دهید،وظیفه ما نظارت است که آیا شهردار کار خود را درست انجام داده است یا خیر،اگر درست انجام داد که به نحو احسن از ایشان تقدیر می کنیم اگر درست انجام ندهد هم در ادامه مسیر جور دیگری با ایشان برخورد می کنیم.
جمشیدی عضو شورای شهر دهدشت در این جلسه با بیان اینکه در طی یک سال اخیر،ما همیشه داد می زدیم و قرار بود توزیع ناعادلانه اعتبارات را در سطح استان و اینکه شامل حال کهگیلویه نمی شود را بولد کنیم،تصریح کرد:ولی حالا این اعتبار آمده و کاری صورت نگرفته است،پس من الان متوجه می شوم که مشکل از توزیع اعتبارات نیست،مشکل از مدیریت ماست،ما نمی توانیم از فرصت ها به نحو احسن استفاده کنیم!
جمشیدی با اشاره به اینکه بفرمایید این اعتبار،دستگاه هایی که اجرای پروژه دست شماست(فرمانداری،شهرداری،راه و شهر سازی) بفرمایید تدبیری بیندیشید که این اعتبارات در کمیته برگشت نخورد،نشان دهید که مدیریت شما لایق مردم این شهر است.  
وی برگزاری این جلسه را غیر ضروری دانست و بیان کرد:از این گونه جلسات به کرات داشتیم و تمام صحبت های ما تکراری است،من متوجه نشدم که خروجی این جلسه قرار است چه شود؟
عضو شورای شهر بیان کرد:یک طرف کار بازاریان است که باید تدبیری بیندیشیم و انها را جا به جا کنیم که هنوز هیچ گونه اقدامی نداشتیم جز حرف های قبلی که گفتیم مدرسه ای در نظر گرفتیم،خب چه کاری انجام دادیم یعنی از بازه زمانی جلسه قبلی تا الان دوستان در شهرداری،فرمانداری و راه و شهرسازی چه کاری انجام دادید؟
جمشیدی افزود:دوباره جلسه ای اینگونه تشکیل می دهیم،فردا یک جلسه دیگر تشکیل می دهیم،فکر نکنم با تشکیل این جلسات به این صورت ما بتوانیم خروجی  مثبتی برای مردم داشته باشیم!
وی همچنین در پایان مطرح کرد:می طلبید اول دبیر،جلسه را شروع کند،ولی نمی دانم چه دلیلی وجود دارد که همه ما عجله داریم برای صحبت کردن،می طلبید شان دبیر جلسه حفظ شود و در ابتدا جناب شهردار دبیر جلسه شروع کننده صحبت بودند.(معاون فرماندار کهگیلویه آغاز کننده جلسه بود)
فرماندار کهگیلویه نیز برگزاری جلسه را درخواست خود دانست و اظهار کرد:گزارشاتی به دست ما رسید که برخی از اعضای شورای شهر با طرح بازآفرینی مخالف هستند و هدف از این جلسه این بود که ما به یک جمع بندی برسیم که ما به عنوان متولیان این پروژه اتفاق نظر داریم برگزار شود یا خیر؟
علیرضا اتابک افزود:همچنین با توجه به زمان کوتاه تصدی خود،اطلاعات ناقصی از طرح داشتم که نیاز به برگزاری این جلسه را ضروری می دانستم،در برخی از صحبتهای اعضای شورا در این جلسه نیز به این نتیجه رسیدیم که به نوعی منتقد این طرح هستند که گزارشهای رسیده به دست ما را هم تایید می کند.
اتابک گفت:شخص من به این جلسه نیاز داشتم،نظر اعضای شورای شهر برای من مهم است چون یک تصمیم مدیریت شهری می خواهیم بگیریم،که باید از همه نظر آن را بسنجیم.
وی با بیان اینکه برای جا به جایی بازاریان نمی خواهیم از قوه قهریه استفاده کنیم گفت:5جلسه برای اینکار گرفتم،با مغازه دار ها هم صحبت کردم،در حالی که هیچ قراردادی با شهرداری ندارند مگر ملک شما نیست،گناه کیست چه  کسی اجرا نمی کند،اصلا چرا خودتان ملک خود (شهرداری) را از بازاریان تخلیه نمیکنید،می گویید ساختمان فرمانداری من هم می گویم تخریب شود،پس مشکل کار کجاست؟بالاخره ما هم آن طرف قضایا را می دانیم؟
 اتابک در پایان گفت:ما خودمان را فدا می کنیم تا کاری برای شهر شود اینها شهروند این شهر هستند و نمی خواهیم از قوه قهریه استفاده کنیم.
به گزارش کبنا،در پایان مسوولان از مکان موقت انتخابی برای 120 مغازه دار که سواره روی جلوی بازار روز قدیم را اشغال کردند بازدید کردند که مورد تایید قرار گرفت،فرمانداری نیز با تخریب ساختمان فرسوده که بخشی از طرح است موافقت کرد و طرح به زودی اجرا می شود.      


کد مطلب: 413909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413909/2/اعتراف-جمشیدی-مشکل-توزیع-ناعادلانه-اعتبارات-نیست-مدیریت-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1