تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۱۳۸۸۱
در بازدید استاندار از طرح‌های خدماتی و رفاعی

آغاز جشنواره دیوارنویسی در یاسوج/ میدان میوه و تره‌بار به‌سرعت راه‌اندازی شود

۰
کبنا ؛استاندار به همراه شهردار یاسوج ظهر امروز از چند جاذبه گردشگری و مرکز خدمات رفاهی تفریحی، میدان در حال اجرای میوه و تره‌بار و بازار بزرگ سنتی گردشگری و همچنین آبشار یاسوج بازدید کرد.
حسین کلانتری در بازدید از اجرای جشنواره دیوارنویسی، این حرکت را مثمر ثمر و اثربخش دانست و گفت: زیباسازی، توجه ویژه به مبلمان شهری، ایجاد نشاط و طراوت در جامعه و جلوه‌های سمعی و بصری از اهداف و نتایج ارزشمند این جشنواره هست.
استاندار ضمن تقدیر از هنرمندان سایر استان‌ها که با استقبال و حضور در این جشنواره به دنبال زیباسازی شهر هستند افزود: به تصویر کشیدن بخشی از هویت و فرهنگ این مردم و در معرض دید عموم قرار دادن، تلاش برای ماندگاری این فرهنگ غنی و عظیم است.
کلانتری خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر شهرداری‌های استان با الگوپذیری از این حرکت درست سعی در زیباسازی و بانشاط کردن شهرهای خود داشته باشند.
 به گزارش کبنا، نخستین جشنواره ملی دیوارنگاری استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرداری یاسوج با ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند برجسته کشوری آغاز به کار کرد. شرکت‌کنندگان در این جشنواره از ۱۳ استان آثار خود را ارسال کردند که پس از بررسی آثار، ۲۹ اثر بارأی هیئت‌داوران انتخاب و به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شدند. قرار هست در پایان از ۴ اثر برتر این جشنواره طی مراسمی تقدیر شود.
 
میدان میوه و تره‌بار مرکز استان از ضروریات است
حسین کلانتری در حاشیه این بازدید از میدان میوه و تره‌بار مرکز استان، گفت: بیش از ده سال است که در استان میدان میوه و تره‌بار وجود ندارد.
وی این میدان را از ضروریات و مطالبات جدی مردم برشمرد و گفت: باید تلاش شود به‌زودی میدانی درخور و شأن مردم راه‌اندازی شود.
کلانتری با اشاره به اینکه باید نبود میدان میوه و تره‌بار در استان آسیب‌شناسی شود افزود: شهردار باید در مرحله اول مکان میدان میوه و تره‌بار را ساماندهی کند و البته مکان مناسبی در ورودی شهر برای این امر مهم در نظر گرفته شد که به‌زودی باید پاک‌سازی و آماده بهره‌برداری شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ضروری مرکز استان میدان میوه و تره‌بار است افزود: مردم انتظار دارند که محصولات باغی و مرکباتی که در این استان تولید می‌شود در خود این استان نیز به مصرف برسد
استاندار ادامه داد: باید تلاش شود تا میدان میوه تره‌بار مناسبی راه‌اندازی و میوه‌های باقیمت و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
استاندار گفت: میدان میوه و تره‌بار را باید به مدت شش ماه در اختیار میوه‌فروشان قرار می‌دهیم درصورتی‌که رضایت‌مندی تولیدکنندگان میوه فروشندگان و مردم را به همراه داشت میدان میوه و تره‌بار در همین‌جا مستقر می‌شود در غیر این صورت به مکان دیگری انتقال داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1