کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز جهانی غذا برگزار شد

آغاز به کار نمایشگاه توانمندسازی صنایع غذایی در یاسوج

20 مهر 1398 ساعت 18:19

نمایشگاه توانمندسازی صنایع غذایی به مناسبت بیستم مهرماه روز جهانی غذا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی آغاز به کار کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برپایی این مراسم گفت: سبک زندگی، تغذیه مناسب و توجه به محصولات سالم و ارگانیک از اولویت‌های اساسی است که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
حسین کلانتری افزود: این نمایشگاه حامل پیام بزرگی است و می‌تواند نقشی اساسی در آگاهی بخشی و روشنگری خانواده‌ها برای استفاده از مواد غذایی سالم و تضمین‌کننده سلامت جامعه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: داشتن زندگی سالم، بهره‌مندی از مواهب زندگی، الگوی مناسب و سبک سالم زندگی ازجمله آه آف مهمی است که این نمایشگاه‌ها دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه کنترل قند، نمک و چربی و رعایت تمام اصول استفاده صحیح از مواد غذایی نیازمند افزایش آگاهی مردم است، گفت: سلامت و امنیت غذایی مردم و تضمین سلامت غذایی ازجمله سیاست‌های بهداشت و درمان است.
کلانتری بابیان اینکه بخش اعظمی از مواد غذایی در روستاها تولید و تأمین می‌شود، عنوان کرد: به‌کارگیری علم روز و آخرین تکنولوژی‌ها در استان ضروری است.
 وی با اشاره به اینکه نقش روستا در این راستا نقش پررنگی بوده گفت: باید در انتقال تکنولوژی، تأمین منابع و تسهیلات به روستاها تلاش کنیم تا روستاهای استان به روستاهای مولد تبدیل شوند.
کلانتری افتتاح این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی مردم برشمرد و افزود: امیدواریم این نمایشگاه مورداستفاده مطلوب و مناسب قرار گیرد.
این نمایشگاه شامل 23 غرفه است که 9 غرفه آن مختص به شرکت‌های آشامیدنی و مابقی از شرکت‌های مواد غذایی حضور دارند.
 


کد مطلب: 413857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413857/2/آغاز-کار-نمایشگاه-توانمندسازی-صنایع-غذایی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1