تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۱۳۸۱۴

کسب رتبه برتر استانی اداره پست کهگیلویه در توزیع موفق مرسولات(+تصاویر)

۱
کبنا ؛،غلام‌محمد آذربارگون با اشاره به عملکرد اداره پست شهرستان به مناسبت 17 مهرماه روز جهانی پست، اظهار داشت: اداره پست کهگیلویه کیفیت را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار داده و با بروز کردن تجهیزات قبول و توزیع مرسولات پستی، سیستم‌های کنترل و گزارش‌های مدیریتی گام‌های مؤثری در راستای ارائه خدمات به شکل الکترونیک برداشته است.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه جامع قبول مرسولات با قابلیت پرداخت هزینه پستی به‌صورت الکترونیک و راه‌اندازی سامانه همراه نامه‌رسان که کاغذ را از چرخه توزیع حذف کرده و امضاء به‌صورت دیجیتال انجام می‌شود از جمله خدمات کاملأ الکترونیک اداره پست کهگیلویه است.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه با اشاره به توسعه خدمات در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ، گفت: اداره پست شهرستان با توسعه خدمات در نقاط غیربرخوردار و روستایی به واسطه کارگزاران پستی روستایی خدمات مطلوبتری به مردم شهرستان ارائه داده و از سویی دیگر با تعرفه بسیار ارزانتر نسبت به سایر کانال‌های حمل و نقل کالا و توزیع بسته‌ها به درب منازل حتی در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ همچنان انتخاب اول مردم جهت ارسال و دریافت مرسولات است.

وی با بیان اینکه اداره پست شهرستان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات نوین به تمامی ادارات و نهادها حجم ارباب‌رجوع به ادارات را کم نموده چنانکه با یک‌بار مراجعه خدمات مورد نیاز خود را به بهترین نحو دریافت کرده و موجب کاهش هزینه‌ها و حجم ترافیک شود، افزود: اداره پست کهگیلویه به مناسبت روز جهانی پست باجه ثبت اسناد در اداره پست را راه‌اندازی نموده و مراجعین تنها با یک‌بار مراجعه می‌توانند تمامی امورات مربوط به تک‌برگ شدن اسناد مالکیت را در اداره پست انجام داده و پس از صدور، اسناد درب منازل تحویل داده می‌شود.

آذربارگون عنوان کرد: در سطح شهرستان کهگیلویه بزرگ تعداد 15 دفتر پیشخوان، 4 باجه‌ قبول دولتی فعال، 9 خطوط مبادله، 30 نمایندگی و 65 دفتر آی‌سی‌تی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: ترافیک کل مرسولات پستی اداره پست شهرستان در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 120 هزار مرسوله بوده و درصد توزیع موفق مرسولات پستی در یک‌سال گذشته نیز بیش از 99 درصد بوده که از این بابت در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را کسب نموده است.

رئیس اداره پست کهگیلویه با اشاره به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند از ابتدای طرح تاکنون، گفت: از ابتدای طرح ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان کهگیلویه تاکنون بیش از 10 هزار کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان ثبت‌نام شده و تاکنون بالغ بر 26 هزار کارت ملی هوشمند درب منازل تحویل داده شد این در حالی است که بیشتر نقاط شهرستان دارای آدرس‌های ناقص و فاقد پلاک است.

وی عنوان کرد: خدمات پستی هم‌اکنون در دورترین و صعب‌العبورترین نقاط که کهگیلویه بزرگ همواره در دسترس است و این خدمت‌رسانی مرهون همدلی، جدیت و مسئولیت‌پذیری مردانی است که با تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی خود برای ارتباط بین‌المللی و آبادانی میهن زحمت می‌کشند.

آذربارگون با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از جمله شهرستان‌هایی است که روستاها و نقاط کمتربرخوردار زیادی داشته و در تمام این روستاها خدمات پستی به نحو مطلوبی انجام می‌شود، افزود: مبادله مرسولات در شهرستان با 9 خط مبادله به تمامی نقاط کهگیلویه بزرگ انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته که مصادف با اربعین حسینی بوده، اداره پست شهرستان به صورت تمام‌وقت حتی در روزهای تعطیل مشغول توزیع گذرنامه‌های اربعین است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1