تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۱۳۷۶۵
گزارش کبنا از نشست هماهنگی عملیات اجرایی بیمارستان چرام؛

فرماندار: پروژه بیمارستان چرام هدیه دولت تدبیر و امید به مردم است /صمیمی‌دوست: بیمارستان در 6 طبقه و با یک نقشه کامل ساخته می‌شود

۰
کبنا ؛نشست هماهنگی عملیات اجرایی بیمارستان چرام با حضور فرماندار چرام و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و شهردار و پیمانکار پروژه، در محل احداث بیمارستان برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام، بعداز مشخص شدن پیمانکار بیمارستان چرام در مناقصه، امروز با حضور
فرماندارشهرستان چرام، شهردار و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پیمانکار پروژه بیمارستان 32 تختخوابی چرام، نشست هماهنگی جهت تسریع و تسهیل در عملیات اجرایی برگزار شد.
فرماندار شهرستان چرام در این نشست که مدیران خود را بسیج کرده بود با بیان اینکه هر کاری که بخواهد انجام شود می‌بایست روال قانونی را طی کند تا در ادامه کار مشکلی پیش نیاید اظهار داشت: ابتدا مسئولان مربوطه کارهایی که مرتبط به شبکه بهداشت یا پیمانکار هست حل کنند و مراحل سند و پروانه ساخت را که اولویت اصلی برای شروع کار است با همکاری شبکه بهداشت و پیمانکار حل کنند تا همکاران ما تسهیل کنند که انشاالله کار در مسیر قانونی آغاز شود.
فتاحی اصل با تشکر از استاندار محترم  و نماینده مردم شریف چرام که همکاری خوبی در جهت اجرای این پروژه مهم داشتند و دکتر یزدانپناه که کار را براساس قانون و اولویت پیش برد که پیمانکار مشخص شد و عملیات اجرایی بیمارستان چرام با حضور یک پیمانکار جوان اما باتجربه درحوزه سلامت که کارهای خوبی در استان انجام داده است و قبل از این هم باشهامت و جسارت اعلام کرده بود که بدون یک ریال کار را شروع می‌کنم.
فرماندار چرام گفت: خوشبختانه برای اجرای پروژه بیمارستان چرام هم اکنون 4 میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم کار به خوبی پیش برود.
نماینده عالی دولت تدبیروامید در شهرستان چرام گفت: سلامت و امنیت اولویت یک جامعه در دنیاست و اگر امنیت و سلامت نباشد زندگی شکل نمی‌گیرد.
وی بیان کرد: سلامت جز برنامه‌هایی است که در اولویت دولت تدبیر و امید بوده و با همه فشارهایی که بود و هست و خواهد بود اما بسیار خوب در مقوله سلامت و توجه به مناطق محروم در کل کشور عمل کرده است که احداث بیمارستان چرام، هدیه دولت تدبیر و امید به مردم این شهرستان است.
فتاحی اصل فرماندار چرام با بیان اینکه داشتن بیمارستان در این شهرستان از اولویت‌ها و. مطالبات بحق مردم است بیان کرد: این بیمارستان مدت زیادی بود که کارهای اولیه آن انجام شده بود ولی به دلایل مختلفی که می‌خواستن زودتر انجام شود اما روال قانونی طی نشد به همین خاطر دیرتر عملیات اجرایی شروع شد که خوشبختانه امروز با همکاری همه عزیزان خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی استان که بعداز سفر دکتر یزدانپناه به چرام و نشستی که در همین محل با وی داشتیم کارها به خوبی پیش می‌رود.
فتاحی اصل فرماندار چرام با اشاره به همکاری مدیران شهرستان بیان کرد: انصافاً مدیران تاکنون همکاری خوبی دارند که آب، برق وگاز برای مراحل اولیه کار آماده اسا و. شهردار چرام هم از اجرای کار جلوگیری نکرده که نشان دهنده همکاری آنهاست چرا که یک کار عام المنفعه است.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام در نشست هماهنگی عملیات اجرایی بیمارستان چرام تصریح کرد: لازم هست هر چه زودتر شبکه بهداشت و پیمانکار تقسیم کار کنند و برای پروانه ساخت وصدور آن اقدام کنند که قطعاً شهرداری نهایت همکاری را دارند.
وی افزود: هر کجا ساخت و سازی در شهر انجام شود اول به نفع شهرداری و سایر دستگاه‌ها و مردم است.
وی افزود: با وجود بیمارستان، دانشکده صنعت و معدن، سپاه و سالن‌های ورزشی و مسکن مهر، اصل و اساس زیرساخت‌های شهری به این قسمت از شهر کشیده شده که لازم است دستگاه‌های خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشند.
فتاحی اصل با اشاره به اینکه اعتمادی که من به این پیمانکار دارم امیدوارم بدون هیچ دلیل و بهانه‌ای کار تعطیل نشود چون قول هم دادند و ما هم در مجموعه فرمانداری در سطح شهرستان امور مربوط به بیمارستان را تسهیل می‌کنیم و در  استان و مرکز هم پیگیری می‌کنیم که اعتبارات لازم جذب شود.
فرماندار چرام با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام گفت:  امروز خوش حال ترین روز کاری ما در چرام است چون که اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم است.
در ادامه این نشست جعفری مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: این نشست جهت هماهنگی عملیات اجرایی بیمارستان چرام با حضور دستگاه‌های خدمات رسان است که این بیمارستان در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای قریب به 4500 مترمربع عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
وی بااشاره به خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه سلامت که بسیار چشمگیر است بیان کرد: بیمارستان متعلق به همه مردم است که وظیفه همه ما است همکاری کنند و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و همه کسانی که کمک کردند برای اجرای بیمارستان چرام تقدیر و تشکر دارم.
صمیمی پیمانکار جوان پروژه بیمارستان چرام در این نشست به تشریح ویژگی‌های فنی این پروژه پرداخت و بیان کرد: بیمارستان با نقشه کامل و جامع و با زیربنای 4400 مترمربع در 6 طبقه احداث می‌شود.
وی افزود: فاز اول این پروژه مربوط به اجرای اسکلت بتونی با سقف که مدت زمان اجرای آن 12 ماه است که طبق برنامه زمان بندی باید تمام شود.
وی بااشاره به بحث آب وبرق وگاز جهت اجرای پروژه گفت: اکیپ‌های کاری ما در صورت فراهم بودن شرایط به صورت سه شیفت کار می‌کنند.
شهردار چرام در این نشست با اشاره به اینکه هر گونه ساخت وساز باید مجوزهای لازم را داشته باشد و در شرح وظایف  ما باید پیگیر مطالبات قانونی شهرداری باشیم چرا که ما خدمات می‌دهیم و عوارض می‌گیریم.
وی افزود: بلوار دانشجو که در همین مسیر جلوی بیمارستان منتهی به دانشکده می‌باشد عملیات اجرایی آن شروع شده که امیدواریم تا قبل از عید آسفالت شود که همین پروژه عمرانی قریب به 3 میلیارد هزینه دارد که از منابع داخلی استفاده کردیم.
وی با تشکر از پرسنل شهرداری و بعضی از اعضای شورای شهر که صادقانه تلاش می‌کنند بیان کرد: در بحث بیمارستان همه ما باید همکاری داشته باشیم چون عام المنفعه است و هر کاری که در بحث اجرا و صدور مجوزها باشد ما همکاری می‌کنیم که البته طبق قانون این عوارض از وظایف کارفرماست و ما هم خدمت دوستان در شبکه بهداشت و. درمان هستیم.
نوری زاده گفت: صحبت‌هایی شده و نقشه و مشخصات فنی پروژه را بیارند تا طبق نقشه آن پروانه ساخت صادر شود.
کاظمی سرپرست آبفای شهری، برزین مدیر شرکت توزیع برق و علی پور مدیر شرکت گاز در این نشست از همکاری مجموعه‌های خود برای همکاری در عملیات اجرایی بیمارستان چرام خبر  دادند و برای توسعه شبکه‌های آب وبرق وگاز راهکارهای لازم و قانونی را مطرح کردند.
براساس اساس گزارش پروژه بیمارستان چرام بعداز 2 سال از کلنگ زنی و تاخیرهای بوجود آمده، امروز عملیات اجرایی آن شروع شد.

----------------------------------
گزارش: علی یاری زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هادی پور
Iran, Islamic Republic of
دست همه ی دوستان درد نکنه که در انجام این پروژه زحمت کشیدن و بالخره زحماتشون به بار نشست خدا قوة لطف کنید دیگه حاشیه درس نکنین و همگی دست به دست هم بدید تا یه روز هم افتتاح کنیم
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستانهای شهرهای کوچک هیچ اثری بر درمان و سلامت مردم ندارد و جز پشیمانی سودی در آینده نخواهد داشت.
فقط و فقط جنبه سیاسی کاری دارن.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1