تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۱۳۶۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید معاون سازمان بازرگانی دولتی ایران از سیلوی یاسوج / تصاویر

۰
کبنا ؛  معاون برنامه ریزی سازمان مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران طی یک سفر کاری از اداره غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد و سیلوی شهید راستگوی یاسوج بازدید و در جریان مشکلات و نیازمندی های این مجموعه قرار گرفت.
به گزارش کبنا، این سفر در پی دعوت رسمی اداره کل استان از معاون برنامه ریزی سازمان مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شد.
قدرت حیدری در ابتدای این سفر با کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد و مسائل مختلف استان از جمله مراکز خرید، خرید تضمینی گندم و کیفیت آرد و نان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی در مورد موضوع نان و کیفیت آن گفت: با توجه به مطالبه عمومی در این استان کارشناسان زبده‌ی پژوهشکده غلات در سازمان مرکزی مامور خواهیم کرد که ضمن بازدید از کارخانجات آرد استان به بهبود کیفیت نان کمک کنند.
بعد از این دیدار معاون برنامه ریزی سازمان مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به همراه عبدلی مدیرکل فنی و مهندسی این سازمان از انبارهای کالاهای اساسی و هم چنین سیلوی شهید راستگوی یاسوج بازدید و ضمن تقدیر از نحوه نگهداری و مراقبت کارشناسی در این مجموعه قول مساعد برای حل مشکلات و نیازمندی های سیلو و تجهیز بیشتر انبار کالاهای اساسی استان را داد.
هم چنین طی این سفر نشستی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و مدیرکل و کارکنان اداره کل غله و بازرگانی دولتی استان و با حضور لطیف رستاد مدیرعامل سابق منطقه 3 کشور و مدیرکل فعلی استان فارس برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور دکتر حیدری معاون برنامه ریزی سازمان و هم چنین مهندس عبدلی مدیرکل فنی و مهندسی به ارایه اطلاعات و آماری از جمعیت و مقدار گندم تولیدی و مصرفی استان و هم چنین سایر کالاهای اساسی مردم استان پرداخت.
وی در ادامه با ارایه گزارشی از مشکلات و نیازهای اداره کل غله استان در بخش های انسانی، ساختمانی و تجهیزات خواستار مساعدت و همکاری سازمان مرکزی برای حل این مشکلات شد.
در ادامه این نشست معاون برنامه ریزی سازمان مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از زحمات و تلاش های صورت گرفته در استان تقدیر کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه پیش از این استان کهگیلویه و بویراحمد جز منطقه 3 کشور محسوب می شد در طی آن مدت ما شاهد حمایت های ویژه مهندس رستاد به عنوان مدیرعامل منطقه 3 کشور از اداره کل غله این استان بودیم که جا دارد از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم.
وی به تغییرات صورت گرفته در ساختار سازمان اشاره کرد و گفت: قطعا این تغییرات مشکلاتی را در ابتدا در پی دارد ولی در ادامه به بهبود اوضاع کمک بیشتری خواهد کرد و استان ها به صورت مستقیم با تهران در ارتباط هستند و بودجه استان ها از مرکز تعریف می شود که جا دارد استان ها از هم اینک نسبت به تنظیم و ارایه نیازهای بودجه ای خود فعال باشند که در سال های آینده با مشکل مواجه نشوند.
وی در پایان بیان داشت: قطعا در بازگشت به تهران پیگیر حل مشکلات و نیازهای این استان خواهم بود و خود و همکاران از هیچ کوششی برای کمک به استان دریغ نخواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1