کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در روز جهانی کودک؛ شهردار دوگنبدان میهمان ویژه کودکان شد

16 مهر 1398 ساعت 22:15

در بازدیدی سرزده در روز جهانی کودک، شهردار دوگنبدان میهمان کودکان در پیش دبستانی ها و مهد کودکهای سطح شهر بود.


همزمان با روز جهانی کودک مسعود ظفری شهردار دوگنبدان، میهمان کودکان در پیش دبستانی و مهد کودکهای سطح شهر بود.
ظفری شهردار دوگنبدان در بازدیدی سرزده از مهدکودک های شهرستان روز جهانی کودک را به کودکان تبریک و هدایایی به آنها اهدا کرد.
ظفری در حاشیه این بازدید، توجه به مسائل فرهنگی و پرورشی کودکان را پراهمیت شمرد و گفت: روز جهانی کودک نمادی برای شادی و نشاط همه کودکان جهان است و باید در ابتدا به عنوان والدین، شهروند و یک فرد از جامعه، پس از آن به عنوان مسئول تلاش کنیم تا شادی و نشاط را برای همه کودکان فراهم کنیم.
ظفری به موضوع مهم امنیت کودکان اشاره و بیان کرد: احساس امنیت و یا ناامنی در هر فرد در دوران کودکی و در محیط اطرافش شکل می گیرد.
ظفری دستیابی به اصول طراحی فضاهای شهری ویژه کودکان با تاکید بر قابلیتهای محیطی موثر بر ذهن و رفتار کودک را از جمله اهداف شهرداری بر شمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای فضاهای مناسب برای کودکان و بسترهایی برای خلاقیت و رشد کودکانمان باشیم.
ظفری ابراز کرد: شهر باید دوستدار کودک باشد و در این راستا شهرداری آماده اخذ نظرات و پیشنهادات والدین و مربیان کودکان در بهبود طرحهای اجرایی مدیریت شهری در موضوعات زیست محیطی، حمل ونقل، امور بهداشتی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی خواهد بود و انشاالله در همفکری و اقدام با آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط به این دست موضوعات نیز بپردازیم.


کد مطلب: 413696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413696/2/روز-جهانی-کودک-شهردار-دوگنبدان-میهمان-ویژه-کودکان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1