تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۳۵۸۹
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛

پلیس تأمین کننده امنیت و آرامش در کشور است

۰
کبنا ؛رئوف در جلسه دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: صداوسیما مدیریت افکار عمومی جامعه را به عهده دارد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم به شمار می‌آید.
وی راهبرد سه‌گانه پلیس، مردم و صداوسیما را ضامن موفقیت و ارتقای سطح امنیت در جامعه دانست و بر تعامل، همکاری و هم‌افزایی این سه مؤلفه تأکید کرد و از آمادگی شبکه دنا برای توسعه همکاری با پلیس خبر داد.
مدیرکل صداوسیما به برنامه‌های شبکه استانی دنا در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌های صبح دنا، خانواده، میزگرد، شویل دنا و بخش خبری حضور خواهند یافت و به بیان دیدگاه خود می‌پردازند و در حوزه صدا نیز برنامه‌های «صبحگاهی»، پاسخ «میزگرد»، خانواده «و پیام استان»، فرماندهان و کارشناسان نیروی انتظامی با حضور در این برنامه پیرامون هشدارهای پلیسی، توصیه‌های اجتماعی پلیس، تأثیر میزان مشارکت مردم در همکاری با پلیس و بیان موضوعات روز متناسب با هفته نیروی انتظامی از رادیو دنا به روی آنتن می‌رود. بخش فیلم‌های تلویزیونی و سریال های جذاب پلیسی و همچنین زیرنویس‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های شبکه دنا در هفته نیروی انتظامی است.
سردار انصاری فرمانده ارشد نیروی انتظامی عملکرد شبکه استانی دنا را در مشارکت اجتماعی مردم با پلیس شایسته تقدیر داست و گفت: صداوسیما نقش تأثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آگاهی بخشی به جامعه هدف داشته و مجموعه اقدامات، زحمات همه همکاران شبکه استانی دنا در تعامل با نیروی انتظامی استان جای تقدیر دارد.
مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرماندهی انتظامی استان هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند مدیرکل صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر آمادگی و تعامل صداوسیما و پلیس در خصوص ارتقا آگاهی بخشی مردم و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و نگاه پیشگیرانه در تمامی حوزه‌ها و ارتقا احساس امنیت در جامعه تأکید نمود.
 وی با اشاره به اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم مدیون تلاش مقتدرانه پلیس و نیروی انتظامی است گفت: صداوسیما به‌عنوان یک رسانه فراگیر عمومی همواره همراه و همکار پلیس بوده و خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: مأموران نیروی انتظامی آرامش خود را فدای آرامش جامعه می‌کنند و بر این خدمت بدون منت افتخار می‌کنند.
سردار انصاری افزود: رسانه ملی بخصوص صداوسیمای مرکز استان در همه حوزه‌ها و مناسبت‌ها یار و مددکار نیروی انتظامی بوده و جامعه از اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به‌موقع رسانه ملی بهره‌مند بوده است.
در این نشست که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد از فرماندهان این نیرو با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1