کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو / جلسه بدون قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد / تصاویر اختصاصی کبنانیوز

13 مهر 1398 ساعت 18:25

نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو برگزار شد.


نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو در سالن ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) نشست بررسی مسائل صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو برگزار شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه در جریان سفر وزیر نیرو 47 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهار کرد: 70 پروژه هم در دست اجرا داریم که همه اینها در حوزه آب و برق است.
وی استقبال مردم را فوق العاده دانست و گفت: استقبال مردم با لباس‌های محلی، تفنگ و آداب و رسوم سنتی بسیار جالب بود. و در واقع نشان دهنده حضور پرشور مردم همگام با مسئولان است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد سفر وزیر نیرو را ارزشمند خواند و گفت: این سفر با این حجم برنامه برای ما درس است که صمیمانه از وزیر محترم و سایر مسئولان وزارتخانه تشکر می‌کنم.
وی به پروژه تنگ سرخ گریزی زد و گفت: انتظار همکاری از نمایندگان مجلس و مسئولان وزارتخانه را داریم که برای پیشرفت و توسعه این پروژه کمک کار ما باشند.
رضا اردکانیان وزیر نیرو در این نشست، اظهار کرد: کارهای خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است که این نشانه همدلی و وحدت بین مسئولان و نمایندگان مجلس است. در واقع هر سه نماینده شما افراد پیگیر هستند. و ما از همدلی و وحدت بین آنها بهره می‌بریم.
بنابر این گزارش، این جلسه بدون قرائت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد که قطعاً استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید به برگزار کنندگان این جلسه تذکر لازم را بدهد.
همچنین این جلسه که قرار بود ساعت 16 عصر برگزار شود، با یک ساعت تأخیر برگزار شد.


کد مطلب: 413530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413530/2/نشست-بررسی-مسائل-صنعت-آب-برق-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-وزیر-نیرو-جلسه-بدون-قرائت-قرآن-سرود-جمهوری-اسلامی-آغاز-تصاویر-اختصاصی-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1