تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۳۳۵۶
بعد از انتشار گزارشی در پایگاه خبری کبنا نیوز

بازدید میدانی مسوولان از ترمینال دهدشت تا برگزاری نشست سامان دهی(+تصاویر)

۴
کبنا ؛پس از انتشار گزارشی با عنوان «از خواب مسوولان تا زد و خوردهای شدید در ترمینال دهدشت» در سایت خبری کبنا نیوز،معاون فرماندار کهگیلویه،مسوولان اداره کل حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان،شهردار دهدشت از ترمینال دهدشت بازدید میدانی داشتند و در ادامه نشستی پیرامون سامان دهی مسائل ترمینال شماره یک دهدشت در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
آروس،معاون فرماندار کهگیلویه در این نشست بحث ساماندهی ورودی وخروجی به ترمینال،ساماندهی استراحتگاه مسافران،نکات بهداشتی،امنیت ترمینال را وظیفه شهرداری دانست و مصوبات جلسه را لازم اجرا دانست.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با اشاره به اینکه مجموعه راهداری بیشتر از پیش تلاش می کند همکاری کند اظهار کرد:در بحث پایانه ها وظایف ما به گونه ای نیست که ورود کنیم و کار خاصی بتوانیم انجام دهیم،قانون صراحتا گفته است که مدیریت پایانه ها با شهرداری است.
عابد محمدی مصوبات جلسه امروز را خوب دانست وگفت: مصوب شد ورود و خروج به ترمینال سامان دهی شود،دکه ای که جایگاهی شده برای تجمع رانندگان ماشین های شخصی جمع شود،در بحث امنیت نیز شهرداری  قرارداد را منعقد کند،استراحتگاه رانندگان نیز سامان دهی شود،از سیستم سرمایشی گرمایشی به نحو مطلوب استفاده شود،آبخوری و سرویس های بهداشتی نیز سامان دهی شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه نیز بااشاره به اینکه مشکلات بهداشتی،سیستم سرمایشی و گرمایشی ،ساختمان و...ترمینال با تعامل با شهرداری قابل حل است، تصریح کرد:ولی مشکل اصلی ترمینال  دهدشت بحث تامین امنیت ان است ،هر روز بحث و درگیری می شود،انتظار می رود یک نمایندگی کلانتری در ترمینال مستقر شود.
بازرگان با بیان اینکه تامین امنیت پایانه مسافربری هر شهر  طبق قانون  وظیفه شهرداری است گفت:متاسفانه کلیه مشکلات حمل نقل و پایانه را  همه از مسافر ،از کارکنان اداری و... متوجه سازمان راهداری و حمل و نقل می دانند در حالی که وظیفه ما فقط مدیریت و نظارت است.
شهردار دهدشت نیز عنوان کرد:تمام نکات امنیتی و  بهداشتی ترمینال به پیمانکار واگذار شد،امنیت داخل ترمینال به عهده ماست ولی بیرون از ترمینال برعهده ما نیست و با پلیس راهور است.
 معاون فرماندار کهگیلویه همچنین وضعیت ترمینال شماره 2 دهدشت را از شهردار جویا شد.
شهردار دهدشت نیز گفت:ترمینال شماره 2 مربوط به ما نیست و ملک تعاونی روستایی است تعاونی لنده ،دیشموک، قلعه رئیسی که در این ترمینال هستند  با تعاونی روستایی قرارداد دارند.
برخه افزود:با اسفالت ترمینال شماره 2 دهدشت مشکلی نداریم ولی بحث این است که تعاونی روستایی می گوید نمیخواهیم این مکان برای همیشه ترمینال باشد لذا اگر قراردادی 4 ساله با ما ببندند آسفالتش می کنیم.
بازرگان رئیس اداره راهداری کهگیلویه نیز در خصوص ترمینال شماره 2 گفت:ترمینال شماره 2 ملک تعاونی روستایی است،شرکت ها با تعاونی روستایی قرارداد  دارند  منتها عوارضشان را هم به شهرداری می پردازند.
وی خطاب به شهردار افزود:یک جایگاهی برای ما پیدا کنید تا انتقالش دهیم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1