کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «پروانه نیک‌مرام» با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

توجه ویژه وزیر کار به استان کهگیلویه و بویراحمد

9 مهر 1398 ساعت 8:14

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه «پروانه نیک مرام» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه «پروانه نیک مرام» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.
به گزارش کبنا، روز یکشنبه (7 مهر ماه 98) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پروانه نیکمرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: به همراه آقای دکتر کلانتری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردیم که آقای دکتر کلانتری در این دیدار به طور دقیق و مبسوط موضوعات مختلف استان را در حوزه اشتغالزایی، تسهیلات و تعاونی‌ها را تشریح کرد.
وی افزود: همچنین در این دیدار گزارشی دقیقی در حوزه‌های تخصصی استان ارائه و مشکلات و پیشنهادهای لازم نیز مطرح شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: با تاکید استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت رفع موانع و همچنین پیشرفت این اداره کل، مقام عالی وزارتخانه دستورات لازم را مبذول کرد.
نیک مرام ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشتند. و در خصوص تجهیزات و امکانات از جمله وسیله نقلیه برای اداره کل کار استان، افزایش سهم مشاغل خانگی، افزایش سهم تسهیلات روستایی وعشایری، دستور جدی در خصوص ۳۰ در صد متمم و دستور ویژه اعتبار پروژه‌های ورزشی اداره کار در سطح استان دستورات لازم را ارائه دادند.
وی افزود: همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح دو شهرستان دنا و بویراحمد جهت برخورداری از یارانه حقوق دستمزد را دستور کار قرار دادند که این دو شهرستان نیز مشمول این طرح قرار بگیرند.
 
 


کد مطلب: 413334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413334/2/توجه-ویژه-وزیر-کار-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1