کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

«سید باقر موسوی» غائب بود، اما رئیس اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد شد / آیا «محمدکاظم نظری» محور وحدت می‌شود + تصاویر

8 مهر 1398 ساعت 22:29

اعضای شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه دادند که در نهایت بعد از کش و قوس های زیادی سید باقر موسوی جهان آباد نماینده اسبق حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. این در حالی بود که سید باقر موسوی جهان آباد اصلاً در این جلسه حضور نداشت.


هیئت رئیسه شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
به گزارش کبنا، امروز (دوشنبه 8 مهر ماه 98) اعضای شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه دادند که در نهایت بعد از کش و قوس های زیادی سید باقر موسوی جهان آباد نماینده اسبق حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. این در حالی بود که سید باقر موسوی جهان آباد اصلاً در این جلسه حضور نداشت.
«موسوی جهان آباد» به دلیل کسالتی که داشتند، نتوانست در این جلسه حضور پیدا کنند. البته شاید همه واقعیت‌ها این نباشد، در حالی که بعضی از افراد می خواستند شورای اصلاح طلبان را به نام خود مصادره کنند، با کشیدن پای «سید باقر» به این شورا جلوی زیاده خواهی بعضی از این گروه ها گرفته شد. از طرفی «سید محمد کاظم نظری» که در زمان صدارتش در فرمانداری بویراحمد و به ویژه معاون سیاسی امنیتی استانداری ارتباطش را با بعضی از گروه های اصلاح طلب قطع کرده بود و او را بارهای بار به عنوان نیرو و لیدر غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا معرفی می‌کردند، به عنوان دبیر این شورا با اکثریت آرا انتخاب شد. «سیدمحمد کاظم نظری» معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد که حسین کلانتری استاندار این استان احد جمالی را جایگزین او کرد.
آیا نظری می تواند محور وحدت اصلاح طلبان باشد یا خیر؟ پرسشی است که پاسخ آن بعد از گذشت زمان داده می‌شود؟
همچنین علی خواجوی به عنوان نائب رئیس اول و سید رضا عسکری به عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند.
مین کاظم نژاد، محمود آرام، جاوریان و خانم فرزانه آرامش به عنوان روسای کمیته‌های چهارگانه این شورا انتخاب شدند.
شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۳۳ نفر از اعضا شامل ۲۹ حزب اصلاح طلب و چهار نفر عضو حقیقی به ریاست مهندس صوفی استاندار اسبق  و رابط شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور عصر امروز دوشنبه (8 مهر ماه 98) در یاسوج بر گزار شد.
کبنانیوز به زودی تشکیل هیئت رئیسه شورای اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.


کد مطلب: 413317

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413317/2/سید-باقر-موسوی-غائب-اما-رئیس-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بویراحمد-آیا-محمدکاظم-نظری-محور-وحدت-می-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1