کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز آتش نشان انجام گرفت

دیدار مدیرکل مدیریت بحران با آتش نشانان یاسوج

7 مهر 1398 ساعت 9:16

وحید محمدی تبار مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز آتش نشان، شب گذشته (6 مهر ماه 98)، به صورت سرزده از ایستگاه مرکزی آتش نشانی یاسوج بازدید و با مدیر عامل سازمان و پرسنل این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.


وحید محمدی تبار به مناسبت روز آتش نشان، شب گذشته (6 مهر ماه 98)، به صورت سرزده از ایستگاه مرکزی آتش نشانی یاسوج بازدید و با مدیر عامل سازمان و پرسنل این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران عرصه ایمنی و آتش نشانی گفت: شغل آتشنشانی یکی از مشاغل خاص و پرمخاطره است که فرهنگ آن در منطقه در بین مردم و برخی مسئولین، خوب جا نیفتاده و لازم است این شغل پرمخاطره بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
محمدی تبار گفت: آتشنشان با ایثار و فداکاری خدمت می‌کند و باید نگاه ما و برنامه ریزی‌های مسئولین بر این شغل شریف بیشتر و با دقت تر باشد.
مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از خدمات ایثارگرانه سازمان آتشنشانی در سطح استان گفت: آتشنشانی ها در استان نواقص و مشکلاتی دارند که باید برای حل آن‌ها تلاش شود.
 


کد مطلب: 413265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413265/2/دیدار-مدیرکل-مدیریت-بحران-آتش-نشانان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1