کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی انجام گرفت

واکنش اولیاء دانش آموزان گچساران به حواشی مدرسه شهید تندگویان / تصاویر

5 مهر 1398 ساعت 22:05

لذا ما جمعی از اولیاء دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهد شهید تندگویان ضمن نکوهش و محکوم کردن این موضوع، حمایت قاطع خود را از مدیریت توانمند، دلسوز وپرتلاش آموزشگاه شهید تندگویان اعلام می داریم.


چند روز پیش اولیاء دانش آموزان مدارس شاهد گچساران به تغییر و جابجایی معلمان فرزندانشان (باتوجه به گذشت چندروز از آغاز مهرماه)  معترض و در این خصوص در مدارس شاهد تجمع کردند و این اتفاق باعث شد که در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها حملات شدیداللحن و حرف و حدیث‌های بر علیه مدیران مدارس شاهد منتشر شود.
اولیاء دانش آموزان یکی از مدارس شاهد گچساران (مدرسه پسرانه شهید تندگویان) با ارسال متن و جوابیه‌ای خواستار انعکاس آن شده‌اند.
مدیریت محترم پایگاه وزین خبری کبنانیوز با سلام و خسته نباشید؛
به استحضار می‌رساند که در خصوص اتفاقات اخیر درمدارس شاهد (اعتراض اولیاء دانش آموزان به تغییر و جابجایی معلمان) شهرستان گچساران که در پی آن برخی افراد مغرض و کینه ورز و مجهول الحال متنی به دور از واقعیت و کاملاً کذب و بسیار زشت و ناپسند برعلیه مدیران مدارس شاهد  گچساران قلم فرسایی کرده و آنان را بی رحمانه و گستاخانه مورد آماج تهمت و افتراء قرار داده بودند.
لذا ما جمع کثیری از اولیاء دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهد شهید تندگویان ضمن نکوهش و محکوم کردن این موضوع، حمایت قاطع خود را از مدیریت توانمند، دلسوز وپرتلاش آموزشگاه شهید تندگویان اعلام می‌داریم.
از پایگاه وزین و مردمی کبنانیوز خواهشمندیم گوشه‌ای ازفعالیت، عملکرد و اقدامات قابل تحسین (ارسالی) را برای شفاف سازی و روشن شدن اذهان همشهریان محترم منتشر نماید.
در ابتداء رضایتمندی کامل خود را از مدیر توانمند، باتجربه، دلسوز، اخلاق مدار و نمونه آموزشگاه شهید تندگویان جناب آقای علیزاده و همچنین عوامل اجرایی و معلمین عزیز و دلسوز اعلام می‌داریم.
جا دارد گوشه‌ای از فعالیت‌ها، عملکرد، و اقدامات قابل تحسین و کم نظیر مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاه را نام ببریم.
1-برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پرورشی و کلاس‌های تقویتی بطور متناوب و متوالی در طول سال
2- تعامل بسیار خوب و ارتباط صمیمانه با اولیاء دانش آموران
3- پیگیری و رسیدگی به مشکلات تعلیم و تربیتی و.... دانش آموزان
4- تکمیل و تجهیز کامل فضای آموزشگاه بطوریکه فضای بسیار مناسب و امن برای دانش آموزان که شامل سیستم سرمایش، گرمایشی، آبسردکن، نصب دوربین مدار بسته، رنگ آمیزی و نقاشی کامل محوطه داخل و خارج آموزشگاه، کلاس‌های مدرسه، ساخت و تجهیزسالن اجتماعات آموزشگاه، بهسازی سیستم فاضلاب و....
قابل ذکر می‌باشد که در سنوات گذشته اولیاء دانش آموزان بخاطر فرسوده، قدیمی و نامناسب بودن فضای آموزشگاه تمایلی به تحصیل فزرندانشان دراین آموزشگاه نبودند
اما با مجموع اقدامات گسترده وبی نظیر و تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزانه مدیر ارزشمند آموزشگاه شهید تندگویان موجب شده است که تقاضا و استقبال چشمگیری جهت تحصیل در این آموزشگاه از طرف همشهریان (والدین دانش آموزان) بوجود بیاید و این استقبال تا جایی پیش رفت که جمعی از والدین دانش آموزان خواستار راه اندازی شیفت بعدازظهر این آموزشگاه را شدند تا فرزندنشان بتوانند از خدمات آموزشی و پرورشی و.... این آموزشگاه بهره مند شوند.
 اولیاء دانش آموزان آموزشگاه شاهد شهید تندگویان با حمایت قاطع از تلاش‌های صادقانه مدیرارزشمند آموزشگاه، یادآوری یک نکته حایزاهمیت است که جناب آقای علیزاده ازخانواده های علمی، فرهنگی، با اصالت وریشه دار، دولتمند و غنی و متمول شهرستان‌های گچساران و باشت می‌باشد که اینگونه تهمت و افتراءها (رانت خواری) به دور ازشان و منزلت جایگاه خانوادگی و ایلی وی می‌باشد.
قطعاً خدمات ارزشمند و دلسوزانه مدیریت و عوامل اجرایی و معلمین عزیز آموزشگاه شهید تند گویان با چنین متنی که از سوی فرد یا افرادی مغرض و کینه ورز قلم فرسایی شده است، هرگز فراموش و از یاد نخواهد رفت.
در پایان جا دارد از آقای سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیر اسبق آموزش و پرورش گچساران به جهت انتخاب بجا و شایسته جناب آقای علیزاده بعنوان مدیر مدرسه پسرانه شاهد شهید تند گویان تشکرو قدردانی بعمل آوریم.
-------------------------------------------------------------------------------
جمع کثیری از اولیاء دانش آموزان مدرسه شهید تندگویان (شاهد)


کد مطلب: 413227

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413227/2/واکنش-اولیاء-دانش-آموزان-گچساران-حواشی-مدرسه-شهید-تندگویان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1