تاریخ انتشار
جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۱۳۲۱۷
«سید محمد دلباز» مدیرعامل پروژه بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج مطرح کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه بزرگترین «پروژه اقتصادی» را بلد نیست!

۰
کبنا ؛مدیرعامل و دست اندرکاران پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) از مرکز توانبخشی شبانه روزی سپید بازدید کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (جمعه 5 مهر ماه 98) سید محمد دلباز مدیرعامل پروژه بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز توانبخشی شبانه روزی سپید بازدید کردند.
بنا بر این گزارش، دلباز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، کمک‌های نقدی و بخشی از نذورات خودشان را به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش با وفایش تقدیم مدیر مرکز توانبخشی شبانه روزی سپید کرد.
 در ادامه سید محمد دلباز مدیرعامل پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت این پروژه پرداخت و اظهارکرد: این پروژه فقط معطل نصب انشعاب برق است که با نصب انشعابات برق پروژه به بهره‌برداری می‌رسد. امیدواریم با بهره برداری از آن رونق اقتصادی خوبی در بازار مرکز این استان راه بیفتد.
وی گفت: این پروژه با بهترین معماری، مصالح و تجهیزات روز دنیا بنا شده است که استحکام و امنیت آن در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر است.
دلباز در ادامه با گلایه از بعضی از مسئولان که گاهاً با مانع تراشی سنگ جلوی پای سرمایه گذاران می‌گذارند، گفت: حقیقتاً اگر می‌دانستم اینقدر برای احداث این پروژه که یک ریال برای آن تسهیلات دریافت نکرده‌ام و تنها با هزینه شخصی آن را برای آبروی استانم و اشتغالزایی جوانان این دیار راه انداخته‌ام، با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شوم، هیچ وقت این کار را نمی‌کردم. ولی خوب الان هم خدا را شاکریم و سپاسگزارم که این منت را بر دوش من گذاشت تا بتوانم خدمتی به استان خودم بکنم.
 مدیرعامل پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج مرکز استان در ادامه گلایه‌ای هم از استاندار کهگیلویه بویراحمد کرد و گفت: در این مدتی که آقای دکتر کلانتری به عنوان استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده‌اند. از بزرگترین پروژه اقتصادی استان بازدید نکرده‌اند. و اصلاً فکر نکنم که راه این پروژه را هم بلد باشد. این را آقای استاندار محترم بدانند که با راه اندازی پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج حدود 1000 نفر در آن صاحب شغل می‌شوند.
دلباز در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، اظهار داشت: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خودشان از سرمایه گذاران به عنوان سرباز جنگ اقتصادی یاد کردند.
وی در ادامه افزود: با این وجود هیچ گاه صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد این پروژه عظیم را به تصور نکشاندند که از آنها تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید باقر کارگر
Iran, Islamic Republic of
واقعا جا دارد از تلاشهای خستگی ناپذیر جناب آقای مهندس سید محمد دلباز که بدون دریافت تسهیلات بانکی اقدام به ساخت بزرگترین پروژه ی اقتصادی استان و بلکه استان های جنوبی نموده تقدیر و تشکر کرد خداوکیلی استاندار محترم مشغول چه برنامه ای است که مهمتر از این طرح عظیم است .... جناب استاندار : آقای دلباز به عشق نام و آوازه ،اقدام به ساخت این پروژه ی بزرگ نکرده ایشان برای مساعدت به مردم محروم استانشان به این اشتغال بزرگ دست زدند ! آیا شایسته نیست حداقل برای پشت گرمی و تقویت روحیه و توسعه ی انجام چنین پروژه های مهمی در سایرین از پشت میز خود بیرون آیید و قدر شناس امثال چنین سرمایه گذارانی شوید که جوانمردانه و بدون معامله در پی ارتقای استانند؟ آقای استاندار : من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق......
مملی
Iran, Islamic Republic of
چقدر چاق هست
Iran, Islamic Republic of
اخه بمناسبت شهادت سالار شهیدان مولی اباعبدالله ع اقای دلباز باان پیراهن بنظرت خودت پوشش درستی داشتی اقای محترم حرمت نگه داشتن نام اهل البیت ع درایام شهادت وسوگواری انها می باست این چند لحظه را که در دید دوربین حداقل لباس مناسبی درخور شان انها می موشیدید
سید الاکس بیرقدار
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این نظر خوب و کارشناسی شده. تی شرت /را پوشیده
بهروز
Romania
باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای بخاطر حفظ قدرتشان خود. سرمایه شهر دهدشت به یاسوج برده و شعار دین اشتغال در مرکز استان میدهند ایاجوانان دهدشت وحومه محرومترین قشر از جامعه استان هستند انسان نیستن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1