تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۳۱۴۹
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و متن یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح،امام جمعه گچساران،فرماندار گچساران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان، فرماندهان و پرسنل تیپ 37 زرهی شیراز و فرماندهان و پرسنل قرارگاه فرماندهی ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در مجموعه فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
 در این مراسم امیر ابراهیم گلفام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام از ابتدا تا مدافعین حرم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز گل‌های سرسبد این مراسم خانواده‌های شهدا هستند که ما چه داریم به برکت وجود آنها است.
 گلفام افزود: همواره باید قدردان خون شهدا باشیم و هیچ گاه یادمان نرود که دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست و انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا شکل گرفت.
 جانشین معاونت فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: با هدایت‌های امام، پایه‌ها و ارکان نظام در سریع‌ترین زمان ممکن شکل گرفت و انتخابات را امام برگزار کرد  و بیش از ۹۸ درصد از جمعیت به جمهوری اسلامی رای دادند.
 گلفام بیان کرد: در ۱۹ ماهگی پیروزی انقلاب اسلامی بودیم که قائله‌های مختلفی را شاهد بودیم و در همان ابتدا جنگ بسیار گسترده‌ای به ما تحمیل شد.
 وی با بیان تصمیم نادرست دولت موقت در آن زمان مبنی بر اینکه خدمت نظام وظیفه را به یک سال کاهش داد و دشمنی که تا دندان مسلح بود و با آن عقبه عظیم به جنگ ایران آمد، افزود:  دشمن آن روز از هر نظر تامین بود و باید گفت به دنبال آن بودند به واسطه جنگ انقلاب را در نطفه خفه کنند اما راهبری امام و هدایت‌های ایشان بی نظیر بود و این جنگ به پیروزی رسید.
 جانشین معاونت فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جوانان آن روز ارتش در حالی که دشمن پیش‌بینی کرده بود هواپیماهای ما 2 ماه بیشتر توان پرواز ندارند اما آنها موفق شدند با تکیه بر توان داخلی در مقابل دشمن بایستند.
 گلفام تصریح کرد: دشمن به دنبال آتش بس نبود بلکه برنامه زمان‌بندی داشت که چه روزی به تهران برسد که مشاهده کردیم دست رژیم بعثی قطع شد و به گونه‌ای رقم خورد که حاکم بلامنازع خلیج همیشه فارس، ایران بود.
 وی با اشاره به اینکه امروز تثبیت انقلاب اسلامی مدیون رشادت تک تک شهدای انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: امروز نیز با تجربه دیروز نیروی جوان زبده مومن و توانمند آماده هستند و اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند با او برخورد سختی خواهد شد. 
گلفام عنوان کرد: امروز بدون وابستگی به هیچ کشوری و با گوش دادن به توصیه‌های مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها  توانمند شده‌ایم.
 جانشین معاونت فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه محصولی که در مقاومت به دست می‌آید هرگز در سازش به دست نمی‌آید، خاطرنشان کرد: نباید دلخوش به این چند کشور اروپایی باشیم و فراموش نکنیم اینها جز همان ۳۷ کشوری بودند که آن روز صدام را یاری کردند.
 گلفام افزود: این نظام یک نظام خدایی است و آن روز وظیفه خود را انجام دادیم و امروز وظیفه داریم که جوانانی تربیت نماییم که پاسدار انقلاب اسلامی باشند که در سال‌های آینده شرمنده شهدا نباشیم
 در پایان مراسم از خانواده های شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل بعمل آمد.
این یادواره حاشیه هم داشت:
گفتنی است: امام جمعه شهرستان گچساران و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به نشانه اعتراض سالن یادواره را ترک کردند.
گفته می شود: هنگام پخش کلیپ که جز سین برنامه یادواره می باشد در حالی که  محتوای کلیپ عزاداری و سینه زنی بود اما صدا و آهنگ یکی از خوانندگان محلی (ملک مسعودی) بروی این کلیپ صدا گذاری شده بود که این اقدام برگزارکنندگان برنامه با توجه به سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) و محتوای برنامه و یادواره، کاملا مغایرت داشته و همچنین هیچ گونه سنخیت و همخوانی و مناسبتی در خصوص صدای و آهنگ محلی پخش شده نداشته است که این موضوع باعث گلایه مندی و اعتراض حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران و حجت السلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرار گرفت و هردو آنان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلال
Iran, Islamic Republic of
به جهنم که جلسه را ترک کرد .
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت که جلسه رو ترک کردن؟؟/!!
خدا به نیت همه عالمه.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1