کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سردار خرمدل: امروز به یک انسجام بی نظیر در تاریخ انقلاب رسیده ایم / تصاویر

31 شهريور 1398 ساعت 9:10

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد:خدا را شاکریم بابت بصیرت،اگاهی و دشمن شناسی مردم و مسولین،خدا را شاکریم بابت این نعمت امنیت بی همتا که در این منطقه پر آشوب علی رغم همه درگیری ها و مسائلی که وجود دارد جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و امنیت به اذن الله با رهبری حضرت آقا دارد طی طریق می کند.


همزمان با آغار دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سردار خرمدل فرمانده  سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهار کرد:خدا را شاکریم بابت بصیرت،اگاهی و دشمن شناسی  مردم و مسئولین، خدا را شاکریم بابت این نعمت امنیت بی همتا که در این منطقه پر آشوب علی رغم همه درگیری ها  و مسائلی که وجود دارد جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و امنیت به اذن الله با رهبری حضرت آقا دارد، طی طریق می کند.
خرمدل با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با تجربه گران سنگ 8 سال دفاع مقدس و با فرماندهی امامین انقلاب از اول تا به امروز با هوشیاری، بصیرت و حکمت 40 سال اول انقلاب را طی  کرده تصریح کرد: انشالله ما با اتحاد، همدلی، انسجام، وحدت و هوشیاری بیشتر ادامه انقلاب را طی خواهیم  کرد.
وی عنوان کرد:امروز ما به یک هوشمندی بلوغ و یک انسجام بی نظیر در تاریخ انقلاب رسیده ایم.
سردار حمید خرمدل در ادامه اظهار کرد: دشمن همزمان با پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار بست اما با همه اقداماتی که علیه نظام در چهل سال اخیر انجام دادند هر بار ذلیل و خوار شدند.
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار در دفاع از میهن رسیده که پیشرفته‌ترین پهپاد جاسوسی دشمن را ساقط می‌کند و امروز جریان مقاومت حرف اول را در منطقه می‌زند.
وی این قدرت‌نمایی را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: ثمره خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا به همراه درایت رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و همراهی مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شده است.
این فرمانده با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسؤولان ما را دارد به گذشته‌های دشمن و اقتداری که در مقابل ملت‌ها داشت اشاره کرد و گفت: دشمن به قدری هیمنه داشت که وقتی ناو آن‌ها به آب‌های کشور نزدیک می‌شد دولت سقوط می‌کرد  اما اکنون همه داشته‌های خود را به میدان آورده و در مقابل جمهوری اسلامی ناکام شده است.
وی با اشاره به این که در قیام عاشورا امام حسین با حداقل قوا و یزد با حداکثر نیروها و قوا مقابل هم صف‌آرایی کردند خاطرنشان کرد: اما مولا و امام ما از جهاد و مقابل علیه فاسد زمان سر باز نزد و امروز هم تجهیزات و امکانات پیشرفته دشمن هیچ رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد نمی‌کند.
فرمانده سپاه فتح به گوشه‌هایی از اقتدار نیروهای مسلح کشور در رژه امروز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تامین می‌کنند و همه در عهدی که با ولی زمانه خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال 57 آغاز شده حرکت می‌کنیم.


کد مطلب: 412997

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412997/2/سردار-خرمدل-امروز-یک-انسجام-بی-نظیر-تاریخ-انقلاب-رسیده-ایم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1