تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۲۹۹۷
در آئین رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سردار خرمدل: امروز به یک انسجام بی نظیر در تاریخ انقلاب رسیده ایم / تصاویر

۲
کبنا ؛همزمان با آغار دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سردار خرمدل فرمانده  سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهار کرد:خدا را شاکریم بابت بصیرت،اگاهی و دشمن شناسی  مردم و مسئولین، خدا را شاکریم بابت این نعمت امنیت بی همتا که در این منطقه پر آشوب علی رغم همه درگیری ها  و مسائلی که وجود دارد جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و امنیت به اذن الله با رهبری حضرت آقا دارد، طی طریق می کند.
خرمدل با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با تجربه گران سنگ 8 سال دفاع مقدس و با فرماندهی امامین انقلاب از اول تا به امروز با هوشیاری، بصیرت و حکمت 40 سال اول انقلاب را طی  کرده تصریح کرد: انشالله ما با اتحاد، همدلی، انسجام، وحدت و هوشیاری بیشتر ادامه انقلاب را طی خواهیم  کرد.
وی عنوان کرد:امروز ما به یک هوشمندی بلوغ و یک انسجام بی نظیر در تاریخ انقلاب رسیده ایم.
سردار حمید خرمدل در ادامه اظهار کرد: دشمن همزمان با پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار بست اما با همه اقداماتی که علیه نظام در چهل سال اخیر انجام دادند هر بار ذلیل و خوار شدند.
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار در دفاع از میهن رسیده که پیشرفته‌ترین پهپاد جاسوسی دشمن را ساقط می‌کند و امروز جریان مقاومت حرف اول را در منطقه می‌زند.
وی این قدرت‌نمایی را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: ثمره خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا به همراه درایت رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و همراهی مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شده است.
این فرمانده با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسؤولان ما را دارد به گذشته‌های دشمن و اقتداری که در مقابل ملت‌ها داشت اشاره کرد و گفت: دشمن به قدری هیمنه داشت که وقتی ناو آن‌ها به آب‌های کشور نزدیک می‌شد دولت سقوط می‌کرد  اما اکنون همه داشته‌های خود را به میدان آورده و در مقابل جمهوری اسلامی ناکام شده است.
وی با اشاره به این که در قیام عاشورا امام حسین با حداقل قوا و یزد با حداکثر نیروها و قوا مقابل هم صف‌آرایی کردند خاطرنشان کرد: اما مولا و امام ما از جهاد و مقابل علیه فاسد زمان سر باز نزد و امروز هم تجهیزات و امکانات پیشرفته دشمن هیچ رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد نمی‌کند.
فرمانده سپاه فتح به گوشه‌هایی از اقتدار نیروهای مسلح کشور در رژه امروز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تامین می‌کنند و همه در عهدی که با ولی زمانه خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال 57 آغاز شده حرکت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1