تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۱۲۹۸۷
دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند؛

اعتراض بلند «حسن‌پور» از نوروزی؛ برخی شهرداران و فرمانداران اعتراض کردند /تصاویر

۲
کبنا ؛دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در آئینی با حضور اعضای شورای اداری و اصحاب رسانه معرفی شدند.
به گزارش کبنا، روز (شنبه 30 شهریور ماه 98) در آئینی با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اداری و خبرنگاران رسانه‌ها از 19 دستگاه‌ برتر این استان در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به تشریح نحوه انتخاب مدیران برتر پرداخت، که در آخر صحبت‌ها و عملکرد حسن نوروزی و تیمش در انتخاب مدیران برتر مورد انتقاد ارسلان حسن پور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید قرار گرفت. برخی شهرداران و بعضی از فرمانداران شهرستان‌ها نیز نسبت به نحوه انتخاب مدیران برتر گلایه و اعتراض کردند.
نوروزی گفت: عملکرد 76  دستگاه اجرایی استان در 7 محور از جمله اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد و ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی ارزیابی شدند.
وی با اشاره به نوآوری و تغییرات در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی امسال ادامه داد: در ارزیابی دستگاه‌های  اجرایی در سال 95 در مجموع  دستگاه ارزیابی شدند که این تعداد امسال به 76 دستگاه رسید که امیدواریم این تعداد سال آینده به 92 دستگاه اجرایی برسد.
وی تصریح کرد: تدوین شاخص‌های اختصاصی دستگاه‌های اضافه شده در استان، تدوین 61 شاخص برای ارزیابی شهرستان‌ها و  تدوین 76 شاخص اختصاصی جدید برای 23 دستگاه نیز از دیگر نوآوری و تغییرات در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی امسال بوده است.
نوروزی با بیان اینکه 76 دستگاه اجرایی ارزیابی شده در جشنواره شهید رجایی به 5 گروه تفکیک شدند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در 5 گروه شامل زیربنایی و تولیدی، دستگاه علمی -فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و قضایی، شرکت‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها و دستگاه‌های حمایتی، سلامت و بهداشت تقسیم شدند.
شرکت گاز، آب و فاضلاب روستایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت توزیع نیروی برق و راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.
همچنین 20 دستگاه اجرایی از جمله؛ اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل ثبت احوال، اداره کل استاندارد، امور مالیاتی و سازمان امور اقتصادی و دارایی، فرمانداری باشت، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی، خدمات درمانی، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل محیط زیست استان، سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای استان و ... در شاخص‌های عمومی و اختصاصی نیز تجلیل شدند.
بعد از اینکه اسامی دستگاه‌های برتر قرائت شد، ارسلان حسن پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان که نسبت به نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر گلایه و اعتراض داشت، گفت: بانک‌های استان در بحث اشتغال و رونق تولید پای کار هستند و اگر آنها نباشند. شاید خیلی از مشکلات در این زمینه هم برطرف نشود. اما می‌بینیم که خبری از نام هیچ بانکی نیست.
صحبت‌های حسن پور با واکنش حسن نوروزی روبرو شد و توضیح داد که بانک ها و بیمه‌ها با هم سنجیده شدند. البته نمره و رتبه صندوق کارآفرینی امید نسبت به بانک‌ها خوب بود اما بالاخره در گروه خودشان بیمه خدمات درمانی تأمین اجتماعی رتبه بالاتری کسب کرد.
همچنین در بین دستگاه‌های برتر نامی از شهرداران نبود. که به نظر می‌رسد این موضوع مورد گلایه شهرداران حاضر در این جلسه شد. این در حالی بود، فلان دستگاه دولتی که قفل سیاه بزرگ بر میز خدمت خود زده بود به عنوان دستگاه برتر شناخته شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط بگید این کارا چه دردی از مردم دوا میکنه به جای این دور هم نشینی/ سر کار خودتون باشید و مشکل مردم حل کنید خدا وکیلی حیف بنزین نیست خرج این جلساتی می‌شود که هیچ چیز مثبت نداره
دنا دهدشتی
Romania
تا/در این استان فلاکت زده مسئولیت دارند و حکمرانی می کنند داستان همین خواهد بود.
ایشان همه چیز را از تاجگردون دستور میگیرد و سلسله مراتب در استان برایش اهمیتی ندارد
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام باتشکر از نویسنده محترم وجناب کمایی.
باتوجه به اینکه ارزیابی مربوط به سال 97 می باشد اون موقع میز خدمت ها فعال بود قطعا برای سال 98عملکرد جدید مد نظر است
حیف که در میان دستگاههای برتر نامی از شهرداری گچساران نیست شهرداری جوان پاکدست و فعال و دگرگون کننده سیستم معیوب و مورد اعتماد مردم خدا کند که این انتخابها گزینشی نبوده باشد
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار به داد بنیاد شهید برسید ایشون همش در رفت وآمد هستن، مگه قحط الرجاله..............چرا عزلش نمیکنید
سعید محمد حسینی- دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر پاسره مدیر عامل محترم آبفای استان و مهندس باقری مدیر کل محترم میراث فرنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تقدیر و تشکر میشود.
تلاش و همت والای آن عزیزان و همکاران محترمشان در راستای تحقق اهداف شرکت آب و فاضلاب و میراث فرنگی, صنایع دستی و گردشگری استان ستودنی است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در مورد بعضی از ادارات اسمی برده نشده شاید یادشون رفته آقای نوروزی مویز بخور برای حافظه خوب هستش
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام.
گفته می شود یکی از دستگاههایی که برتر شده است
برادر یکی از کارشناسان معاونت مربوطه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به صورت قرار دادی بکار گرفته است.همچنین آن دستگاه برادر یکی از کارشناسان بودجه را نیز بکار گرفته که حدود یکماه قبل در خود سازمان مدیریت مباحثی پیش آمد.
ت
Iran, Islamic Republic of
بازه سردسیر وگرمسیری کردید اقای نوروزی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بینی و بین الله میراث فرهنگی چه گلی به سر این استان زده و یا حرکت مثبتی انجام داده 2 مورد اثر گذارش رو بفرمایین که شده دستگاه برتر البته از دولت روحانی بهتر از این برنمی اید.
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
مثل پارسال مدیرانی که از دوستان نوروزی بودند انتخاب شدند
چرا امتیازات را اعلام نکردند
گمنام
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم‌جناب حسن پور
هر چند خود جنابعالی از الطاف بی شائبه نمایندگان بی نصیب نبودی و مورددالطاف کریمانه و نماینده قرار گرفته ای و چند نفر از بستگان نزدیکت را در ادارات مختلف به کار گماشتی و پورسانت دریافت و خدمات متقابل را با وام های کم بهره جبران مافات مینمایید
ولی باز دمت گرم‌که لب به اعتراض گشودی که ممکن هست قبل از انتخابات به شما برچسب بی کفایتی و ناتوانی چسانده و عذر شما را بخواهند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1