کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شرایط بغرنج مسکن مهر سروک / مسئولانی که ککشان برای مردم نمی‌گزد / تصاویر و فیلم

29 شهريور 1398 ساعت 11:50

مسکن مهر نجف آباد و سروک چسبیده به شهر یاسوج قرار دارد که اغلب واحدهای آن تکمیل و به مردم تحویل داده شده است. به دلیل عدم توجه مسئولین در حوزه شهرداری و راه و شهرسازی فاجعه بهداشتی و انسانی در حال وقوع است فاضلاب و زباله‌های رها شده تأییدگر این موضوع می‌باشد.


وضعیت بغرنج ورودی مسکن مهر سروک یاسوج اهالی این منطقه را به رنج و سختی انداخته است.
به گزارش کبنا، همانطوری که در تصاویر زیر هم مشاهده می‌شود، اینجا وردوی مسکن مهر سروک یاسوج می‌باشد که از زمان افتتاح تا الان به همین وضعیت رها شده است.
یکی از ساکنین این خانه‌های مسکونی می‌گوید: «چند روز دیگر اول مهر است و آمد و رفت دانش آموزان به شدت برای والدین دردسر آفرین می‌باشد و مشکل اصلی این منطقه معلولان جسمی حرکتی هستند که در این مسکن مهرها ساکن هستند و به سحتی عبور می‌کنند.
او ادامه می‌دهد: «حتی ما به زیرسازی ساده راضی هستیم. اما هیچ کس به دادشان نمی‌رسد. شب روشنایی که اصلاً نیست وضعیت زباله که داخل خود بلوار می‌ریزند که بسیار نفرت انگیز می‌باشد. دریغ از نصب یک سطل آشغالی. حتی درخت‌های که در بلوار کاشته‌اند را یک روز هم آبیاری نمی‌کنند که همه خشک شدند و پول‌های بیت المال هدر رفت.»
یکی دیگر از اهالی این منطقه که به شدت از دست مسئولان سهل انگار ناراحت هست، بیان می‌کند: «مسکن مهر نجف آباد و سروک چسبیده به شهر یاسوج قرار دارد که اغلب واحدهای آن تکمیل و به مردم تحویل داده شده است. به دلیل عدم توجه مسئولین در حوزه شهرداری و راه و شهرسازی فاجعه بهداشتی و انسانی در حال وقوع است فاضلاب و زباله‌های رها شده تأییدگر این موضوع می‌باشد.»
فرد دیگری می‌گفت: «علی رغم ایجاد امکانات مناسب از قبیل؛ مدرسه، مسجد و درمانگاه بسیار مجهز و مناسب توسط دستگاهای اجرایی و سپاه پاسداران در این منطقه محروم، اما به دلیل عدم توجه بعضی مسئولین باعث عدم کارایی مناسب این زیرساخت‌ها می‌باشد.»
  
او ادامه داد: عدم زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم به خصوص زنان، کودکان سالمندان و افراد مسن گردیده است. متاسفانه این گونه بی توجهی‌ها باعث نارضایتی شدید شهروندان در این منطقه شده است که اغلب از قشر ضعیف و مستضعف جامعه می‌باشند. یقیناً خدمت به این عزیزان از اولویت‌های نظام می‌باشد.
 وی با بیان اینکه می‌توانم با تخصیص اعتبارهای مناسب ملی و استانی در زمینه آسفالت راههای دسترسی حاشیه شهرها و مسکن مهر اینگونه مشکلات را برطرف کنیم، افزود: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، و سایر مسئولان دلسوز انتظار می‌رود، نسبت به رفع این معضلات اقدامات لازم را انجام بدهند.
بنا بر این گزارش، آسفالت جاده ورودی مسکن مهر از طرف نجف آباد و سروک، نصب سطل‌های زباله و ساماندهی فاضلاب می‌تواند، مشکلات را مرتفع نماید.
 


کد مطلب: 412919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412919/2/شرایط-بغرنج-مسکن-مهر-سروک-مسئولانی-ککشان-مردم-نمی-گزد-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1