کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

تجمع دوباره اهالی منطقه خیرآباد در جلوی فرمانداری گچساران/شعار تند اهالی خیرآباد بر علیه بخشدار گچساران/ آیا بخشدار خیانت در امانت کرده است؟ (+تصاویر)

26 شهريور 1398 ساعت 13:18

این در مانگاه طوری احداث شود که همه اهالی روستاهای خیرآباد ( پادوک، وحدت آباد،ده ناصر، مردان معصوم،ده جلیل) از نظر بعد مسافت و.... به آن دسترسی آسان داشته باشند که در ادامه مقرر و مصوب گردید که این درمانگاه در روستای ده ناصر احداث شود چون همه اهالی روستاهای منطقه خیرآباد به آن دسترس آسان داشتند و بقولی این روستا حدو فاصل روستاهای منطقه خیرآباد می باشد


حبیب قلندری
ماجرا از آنجا آغاز می شود که مصوب شد که یک درمانگاه جامع سلامت در منطقه خیرآباد گچساران احداث شود.
و این در مانگاه طوری احداث شود که همه اهالی روستاهای خیرآباد ( پادوک، وحدت آباد ،ده ناصر، مردان معصوم،ده جلیل)  از نظر بعد مسافت و.... به آن دسترسی آسان داشته باشند که در ادامه مقرر و مصوب گردید که این درمانگاه در روستای ده ناصر احداث شود، چون همه اهالی روستاهای منطقه خیرآباد به آن دسترسی آسان داشتند و به قولی این روستا حد فاصل روستاهای منطقه خیرآباد می باشد.
اما بعداز مدتی  (به گفته اهالی روستاهای منطقه خیرآباد) براساس مسائل قوم گرایی و نفوذ افراد مسئول، مکان احداث درمانگاه به یکی از روستاها(ده جلیل که روستا و زادگاه بخشدار مرکزی گچساران می باشد) که منتهاالیه منطقه خیرآباد قرار دارد منتقل شده است که این موضوع باعث اعتراض شدید اهالی منطقه خیرآباد و تجمع در جلوی فرمانداری و خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع توسط نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مسئولان استانی و شهرستانی شدند.
اهالی منطقه خیرآباد در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشتند: ما خواستار اجرای قانون و عدالت هستیم.
اهالی خیرآباد عنوان کردند: در سال 94 مقرر و مصوب شد که در مانگاه جامع سلامت در ده ناصر احداث شود که تمامی روستاهای منطقه خیراباد به آسانی به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند از خدمات این درمانگاه استفاده کنند اما متاسفانه مسئولان شهرستان در عین ناباوری و بدلایل نامعلومی و دست های پشت پرده مکان احدات درمانگاه را تغییر داده و به روستای ده جلیل منتقل کرده اند که در صورت احداث این درمانگاه در روستای ده جلیل، بقیه روستاها( پادوک، وحدت آباد ،ده ناصر، مردان معصوم)  نمیتواند بخوبی از خدمات این مرکز درمانی استفاده کنند.
اهالی منطقه خیرآباد در تجمع چند صد نفری جلوی فرمانداری گچساران خواستار توقف ساخت در مانگاه در ده جلیل شدند و ادعا کردند که بخشدار مرکزی گچساران در امانت خیانت کرده است و درمانگاه جامع سلامت را بجای اینکه در روستای ده ناصر احداث کند  تا تمامی روستاهای منطقه خیراباد از خدمات این مرکز بهره مند شوند، اما احداث  این درمانگاه را به روستا و زادگاه خودش منتقل کرده است.
گفتنی است: اهالی منطقه خیراباد شعارهای تندی بر علیه بخشدار مرکزی سر دادند و همچنین خواستار حمایت تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و فرماندار گچساران در این خصوص شدند.
خاطر نشان می سازد: علی خانپایه فرماندار گچساران، سید مرتضی سجادپور معاون فرماندار و یوسف انصاری حراست فرمانداری با حضور در بین تجمع کنندگان با دعوت به آرامش به اهالی خیراباد قول پیگیری به جد موضوع را  از طریق مسئولان استانی را دادند.

گزارش: حبیب قلندری
 


کد مطلب: 412810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412810/2/تجمع-دوباره-اهالی-منطقه-خیرآباد-جلوی-فرمانداری-گچساران-شعار-تند-علیه-بخشدار-آیا-خیانت-امانت-کرده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1