کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر امروز انجام گرفت

شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار / رونمایی سند توسعه زنان خانواده استان/ تصاویر

25 شهريور 1398 ساعت 17:47

نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار برگزار شد.


نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معصومه ابتکار برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 25 شهریور ماه 98) شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور خانواده برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این نشست سند توسعه زنان خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد با رأی اعضا مصوب شد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: انتظار می‌رود که سند توسعه زنان خانواده با همراهی همه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرایی کردن این سند کمک کند.
کلانتری همچنین افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد الان در جایگاه خوبی قرار دارد و اینکه الان دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه‌های کشور رتبه دوم را کسب می‌کند و در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارد، به همین دلیل است که این استان در حال توسعه است.
وی در ادامه به موفقیت‌های زنان این استان اشاره کرد و گفت: در این استان جایگاه‌های مدیریتی برای زنان این خطه در نظر گرفته شد که خانم نیک مرام از مدیران موفق استان کهگیلویه و بویراحمد و در بحث اشتغالزایی زنان تلاش خوبی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پریسا جهانفکر از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد که با نشان دادن شایستگی خودشان به مسابقات وزنه برداری جهانی راه یافت.
حسین کلانتری در ادامه گفت: بنده به جایگاه این استان در آینده امیدوار هستم.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در این نشست با ابراز خرسندی از پیشرفت حاصل شده در استان، گفت: رتبه دوم دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه های کشور مایه خوشحالی است.
وی افزود: در این دوره با برنامه ریزی فرابخشی و کارشناسی به دنبال اجرای برنامه های دقیق تر در سطح جامعه برای زنان خواهیم بود.
 


کد مطلب: 412787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412787/2/شورای-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-معصومه-ابتکار-رونمایی-سند-توسعه-زنان-خانواده-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1