تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۱۲۷۷۸
در بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش استان؛

کلانتری خطاب به زارع‌پور؛ خدا را شکر، خیلی مسلط و مبسوط همه معاونین را خلع سلاح کردی/ حق نداریم جانبداری کنیم، مدافع و وامدار کسی نیستیم

۱
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (دوشنبه 25 شهریور ماه 98) به طور سرزده از آموزش و پرورش استان بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (دوشنبه 25 شهریور ماه 98) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل بازرسی استانداری و مدیرکل حوزه استانداری از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به طور سر زده بازدید کرد.
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش‌ها و واحدهای مختلف آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید و برای دقایقی با مسئول هر بخش صحبت می‌کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از حوزه قرآنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد. هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان در اینجا خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌های اخیر رتبه پنجم کشور را در حوزه قرآنی به دست آورد. که کلانتری گفت: خدا را شکر. اما ما انتظار داریم که در سال 98 جزء سه استان برتر کشور در حوزه قرآنی و نماز شناخته شوید.
حسین کلانتری در ادامه گفت: میزان اعتباری که سال 97 در این حوزه هزینه کردید، چقدر بود که زارع‌پور پاسخ داد؛ ما 50 میلیون تومان در سال 97 برای حوزه قرآنی اعتبار داشتیم. بعد کلانتری ادامه داد: امسال اعتبارات این حوزه را در آموزش و پرورش به 70 میلیون تومان می‌رسانیم که ان شاء الله شاهد پیشرفت بیشتری در این حوزه باشیم.
در ادامه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان به سالن جلسات آموزش و پرورش استان رفتند و در آنجا با حضور هادی زارع پور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش جلسه‌ای برگزار شد که در ابتدا زارع پور گزارشی کاملی از آمار دانش آموزان، مدارس و عملکرد این اداره کل ارائه داد. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن سخنان هادی زارع پور با قدردانی و تمجید از او، گفت: الحمدالله آقای زارع پور خیلی مسلط و مبسوط گزارش ارائه داد و چیزی برای معاونین خود باقی نگذاشت [خنده]. و معاونین خود را خلع سلاح کرد.
 کلانتری گفت: 60 درصد جمعیت فعال دولت در این استان در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند و طبیعی است که این دستگاه دولتی نقش بسزایی در جامعه و نظام اداری و سیاسی ایفا نماید.
وی افزود: انتظار داریم مسابقات قرآنی را به گونه‌ای عمل کنید و من هم کمک می‌کنم به لحاظ اعتبارت که به رتبه‌های اول تا سوم کشور برسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: نباید در آغاز سال تحصیلی معلم سرگردانی داشته باشیم، وقتی کلاس‌های درس مشخص است، باید معلمانمان هم مشخص باشد و نه باید معلم سرگردانی داشته باشیم. و نباید مدرسه‌ای بدون معلم باشد.
کلانتری در ادامه به مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش گریزی زد و گفت: باید تلاش کنیم که مطالبات فرهنگیان پرداخت شود و نباید از آنها غافل شویم، هادی زارع پور در پاسخ به این صحبت‌های استاندار گفت: ما در ماه گذشته 50 درصد از مطالبات فرهنگیان در سال 97 را پرداخت کردیم که استاندار این را خبر خوشی برای آموزش و پرورش و فرهنگیان دانست.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توجه ویژه به مناطق محروم استان تاکید کرد و گفت: از دل همین مدارس روستایی نخبگان بیرون می‌آید، کما اینکه بیرون هم آمدند. کی تصور می‌کرد، دانشگاه یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد جزء 500 دانشگاه برتر جهان و دومین دانشگاه برتر کشور شناخته شد.
کلانتری گفت: باید به امکانات و تجهیزات مدارس استان توجه ویژه‌ای شود که خدای نکرده ما با واقعه دلخراشی مواجه نشویم.
وی در ادامه به استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و گفت: تعدادی از مدارس ما که انشعاب گاز دارند، باید بخاری گازسوز برای آنها نصب شود. اما جایی که گازرسانی نشده است، ما باید جمع آوری بخاری‌های غیراستاندارد در دستور کارمان قرار بگیرد. حدود 2670 کلاس درس در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که از وسایل گرمایشی غیراستاندارد استفاده می‌کنند که باید وسایل گرمایشی آنها تغییر کند. مکاتبه‌ی با وزیر محترم صورت گرفته و لذا از آقای زارع پور می‌خواهیم که این قضیه را به جد پیگیری نمایند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش خواست تا از نیروهای تحصیل کرده، خلاق و متعهد و دارای مدارک عالیه بیشتر استفاده کنند و گفت: همچنین از خانم‌های توانمند بیشتر در مسئولیت‌ها و معاونت‌ها استفاده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مسائل انتخاباتی گریزی زد و گفت: نباید فضای استان انتخاباتی شود. از طرفی مدیران مدت‌زمان محدودی برای خدمت به مردم دارند، بنده در موقعیت و شرایط با محدودیت زمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدم؛ دولت و مردم از بنده انتظارات زیادی دارند. اگر فضای استان به سمت انتخابات برود محدود می‌شوم، بدین ترتیب نمی‌خواهم فضای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاباتی شود.
توصیه‌های انتخاباتی حسین کلانتری به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
 
کلانتری در ادامه با تذکر به مدیر آموزش و پرورش گفت: اجازه ندهیم که آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پایگاه کاندیدای خاص در انتخابات مجلس شود و همچنین نگذاریم انتصابات با نگاه انتخاباتی صورت گیرد؛ البته آموزش‌وپرورش استان این نگاه را ندارد و نباید این تصور را هم داشته باشید اما در شهرستان‌های این استان انتصابات جهت‌دار است این موضوع نباید اتفاق بیفتد و باید با این انتصابات انتخاباتی برخورد کنید.
وی بابیان اینکه رسالت آموزش‌ و پرورش این است که به‌نظام تعلیم و تربیت بیاموزد، تکلیف هم آرمان‌های امام (ره)، فرامین مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در سلامت و امنیت تکلیف ماست و بخش عمده‌ای از برگزاری انتخابات بر عهده آموزش‌وپرورش است این انتخابات باید در امنیت، سلامت، قانون‌مداری و بی‌طرفی برگزار شود.
وی خطاب به هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: شما امین آموزش‌وپرورش هستید و حتماً به انتصابات انتخاباتی در این سازمان نظارت می‌کنید البته بنده به بر روی سازمان‌ها نظارت دارم هم از سوی دستگاه‌های مسئول، اطلاعات و گزارش عملکرد دریافت می‌کنم و هم تیم‌هایی برای نظارت دارم؛ شفاف می‌گویم اگر در منطقه‌ای مدیری نگاه خاص و قومی در انتصابات داشته باشد حتماً برخورد می‌کنم.
وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش خدمات زیادی ارائه داده است اما با نگاه قومی یک فرد تمام خدمات این اداره‌کل زیر سؤال می‌رود، حق نداریم از هیچ‌کسی جانب‌داری کنیم و از شائبه جانب‌داری باید دوری‌کنیم و اگر شائبه‌ای بود هم باید شفاف‌سازی کنیم تا ذهنیت‌ها اصلاح شود؛ ما به هیچ‌کس بدهکار، وامدار، مخالف و مدافع هیچ‌کسی نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل بزرگ جلیل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منبع انتصابات قومی و انتخاباتی آقای یاری و زارع پور هستن...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای کلانتری استاندار محترم هر جایی که می روند حرف از انتخابات می زنند
حدود شش ماه تا انخابات مجلس داریم و
خود اقای کلانتری فضا را انتخاباتی می کنند
اقای عزیز لطفا بفرمایید این مدتی که تشریف اوردید استان چه کاری برای پیشرفت استان انجام داده اید
حرف زدن اب و نان برای مردم محروم استان نمی شود
خدا به مردم محروم استان ما رحم کند
یه زمانی استانداران استان ما از شیراز می امدند و در این دولت هم از اسان ایلام می ایند
واقعا جای بسی تاسف دارد
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیر کل و بازرسی استانداری به همراه هم از مدارس ابتدایی یاسوج بازدید می کردند و ثبت نام ها و حساب مالی را چک می کردند اونوقت ببینید چه می شد
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیر کل و بازرسان و ذیحسابان مدارسرابتدایی شاهد یاسوج را حسابرسی می کردند و عادلانه گزارش می دادن در برابر الهی همه شما پاسخگوی مدارس شاهدید برای امور مالی و ثبت نامها
فرهنگی
Japan
ای داد و بیداد
وه هیجا خبر نیاره.
فرهنگی 290
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا از زمان ورود استاندار محبوب دکتر کلانتری ، آرامش کامل در ادارات استان به وضوح دیده میشه و احساس میشه ، و نظم خاصی در ادارات هست که تا بحال ندیدیم خصوصا در اداره کل آموزش و پرورش که جای تقدیر داره هم از استاندار محترم و هم ازمدیر کل آموزش و پرورش و افتخار بزرگیست برای استانمان که این دو گوهر گرانبها بخوبی دارند انجام وظیفه میکنند و خوشبختانه حاج زارع پور از مدیران موفق سالهای اخیر میباشد
Iran, Islamic Republic of
اینها همه هماهنگ و در اختیار یک فرد در استان هستند !شوی تبلیغاتی هم برای مردم تاثیری ندارد
این چه بازرسی سرزده هست که با یک لشکر همراه و گزارشات از قبل اماده و.......................................خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب استاندار ابتدا با جناب زارع پور و یاری که عامل قومگرایی هستندبرخورد نمایند تا فرهنگیان حرف ایشان را باور کنند والله شعار پوچ نان و اب نخواهد شد!!!!!!!!!!!!!!!
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
دکتر زارع پور موچب غرور شهرستانهای گچساران و باشت است
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت استانداربزرگوار، متاسفانه شهرستانهای استان ازجمله گچساران داغ سنگینی به دل فرهنگیانش گذاشته کاش این فرصت راداشتیدکه مستقیما نظارت کنیدتا معلوم شودآیا ازنیروهای توانمندوباسابقه ومستحق استفاده می شودیا...‌‌‌‌اینکه درانتصابها حرف اول وآخرراجناح وباند ونهایتا تملق نیزند
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این پ/خودش را کشت تا فقط یه عکس ازش بگیرن بزنن توسایت مثل یک بچه کوچک دربه دردنبال استاندار میرفت.
دبیر آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی قوم گرایی و سیاست زدگی خود زارع پور و یاری و بقیه معاونین ایشان هستند که بخاطر خوش خدمتی هر دستور صادره را اجرا میکنند
بگوش نمایندگان هستند
Iran, Islamic Republic of
عملکرد آقای زارع پور در این چند سال فارغ از خط و باند که بعضی ها به آن دامن می زنند انصافا عملکرد مقبول و شایسته ای بوده است. خدا را در نظر داشته باشید
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1