تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۱۲۷۴۵
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد:

با متخلفین بازار تعارف ندارم/جریمه 24 میلیون تومانی یک متخلف بازار در یاسوج

۰
کبنا ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ مردم گرانفروشی در بازار لوازم التحریر را به اداره کل تعزیرات حکومتی گزارش دهند یا با سامانه 135 تماس بگیرند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی براتعلی صالحی افزود؛با توجه به بازگشایی مدارس باید تمرکز بیشتری در بازار و نحوه عرضه لوازم التحریر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مردم گرانفروشی در بازار لوازم التحریر را به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند گفت:تعزیرات به سرعت به این گزارشها رسیدگی میکند، در پی برگزاری گشت مشترک از تاریخ 12/6/  98 اداره کل تعزیرات با بازرسان سازمان صمت استان تعداد 120واحد صنفی لوازم التحریر و پوشاک کیف و کفش در استان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت، ثمره این گشتها 40 پرونده متخلف فرم گزارش تهیه و ثبت و ارسال به شعب تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی می باشند.
صالحی با بیان اینکه؛تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود لوازم التحریر نداشته ایم گفت:نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر 23 شهریور تا اول مهر ماه در مرکز استان برپا است و بازرسان تعزیرات حکومتی بر عرضه لوازم التحریر در نمایشگاه نظارت دارد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اعمال قانون  واحدهای صنفی با نصب بنر بر سر در محل کسب خبر دادو افزود:متخلفین صنفی و بهداشتی  که تخلفات اقتصادی را تکرار کنند علاوه بر جریمه نقدی به نصب پارچه بر سر در محل و به عنوان متخلف صنفی و جزای نقدی محکوم خواهند شد,و برای سایر افراد که در سر فکر تخلف واجحاف مصرف کننده را دارند به اطلاع عموم مردم قرار میگیرد.
براتعلی صالحی خاطر نشان کرد:مجازات چون نصب بنر به عنوان متخلف وتعطیلی موقت و دایم واحد صنفی و جزای نقدی محکوم خواهد شد،این روند برخورد با متخلفین در دستور کار تعزیرات حکومتی قراد داردو در خصوص ارای قطعی تعزیرات حکومتی و با ضابطین بازرسی اجرا و در تمام شهرستانهای استان اجرا میشود.
وی گفت:یکی از واحدهای صنفی متخلف علاوه بر جریمه به مبلغ 240/000/000دویست  چهل میلیون ریال بر سر در محل به عنوان متخلف بنر نصب گردید،آنچه برای تعزیرات حکومتی مهم است رونق بازار وحفظ حقوق مصرف کننده است،و بامتخلفین هیچ تعارفی نداریم و بر مبنای قانونی عمل خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1