تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۱۲۵۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

نذری گروه جهادی شبکه بهداشت و درمان بویراحمد در منطقه تنگ سرخ / تصاویر

۱
کبنا ؛عشق به امام حسین(ع) فقط در سوگواری و عزاداری خلاصه نمی‌شود، هر کسی می‌تواند با انجام کارهایی علاقه خود را به امام حسین (ع) و خاندان پاک و مطهرش نشان دهد. گروه جهادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد این بار منطقه تنگ سرخ را مورد هدف قرار دادند و با اعزام گروه پزشکی به این منطقه به عشق امام حسین (ع) در حد توان با دادن مشورت‌های پزشکی و بهداشتی به مردم آن منطقه خدمات ارائه دادند.
گروه جهادی پزشکی و بهداشت دهان و دندان همزمان با روز تاسوعا با حضور در جمع مردم منطقه تنگ سرخ با ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی نذر خود را ادا کردند.
به گزارش کبنا، (روز دوشنبه 18 شهریور ماه 98) گروه جهادی پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با حضور در منطقه تنگ سرخ بویراحمد به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی دادند.
ویدا پاکباز کارشناس دهان و دندان استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کارشناسان جهادی خدمت کننده به مردم محروم استان، در گفت‌وگو با کبنا گفت: هر کسی بخاطر تاسوعا و عاشورا نظری داشته است و ما هم نظر خود را به این شکل ادا کردیم.           
پاکباز بیان کرد: خدماتی که ارائه دادیم شامل کشیدن دندان، پخش آموزش بهداشت، توزیع خمیردندان در بین مراجعه کنندگان بوده است. اما بقیه موارد مثل ترمیم دندان را با امکانات بیشتر در آینده خواهیم داشت.
پاکباز در ادامه افزود: سالم سازی دهان و دندان در پایه ششم را برای برنامه های آینده خواهیم داشت. گروه دیگر که برای ما اهمیت دارند، زنان باردار هستند که برای ما مهم است که مشکلات لثه ای پیدا نکنند.
وی ابراز کرد: انتظار ما این است که تهیه وسایل مصرفی دغدغه ما نباشد و از این نظر با مشکل مواجه نشویم. تا الان هم همکاری خوبی صورت گرفته و انتظار همکاری بیشتری هم داریم.
پاکباز خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروهی متشکل از 9 نفر هستیم. تلاش ما این است که این خدمات را برای روستاهای دورافتاده انجام دهیم و این هدف حتما در برنامه های آینده معاونت بهداشتی قرار خواهد گرفت.
سید اعظم کاظمی کارشناس دهان و دندان شهرستان بویراحمد در رابطه با این طرح به کبنا گفت: روستاهای زیلایی، دشتک، تنگ سرخ خدمات جهادی بهداشتی انجام دادیم. در روزهای تعطیلی که واحد دندان پزشکی فعال نباشد، این خدمات را در روستاها ارائه می دهیم.
کاظمی بیان کرد: برنامه داریم که هر چند ماه یکبار به یکی از مناطق محروم سر بزنیم و خدمات ارائه دهیم. ما درخواستی از مسئولان نداشتیم، اما انتظار ما این است که مسئولان بیشتر ما را همراهی کنند، چون در حال حاضر کل هزینه این خدمات  با مرکز بهداشت بویراحمد و علوم پزشکی استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1