تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۱۲۵۱۷
کبنا گزارش می دهد

تجمع اهالی منطقه خیرآباد در جلوی فرمانداری گچساران/ احداث درمانگاه در روستای بخشدار مرکزی گچساران؟/ استلاحی: اصلا چنین چیزی صحت ندارد

۴
کبنا ؛ماجرا از آنجا آغاز می شود که مصوب شد که یک درمانگاه جامع سلامت در منطقه خیرآباد گچساران احداث شود.
و این در مانگاه طوری احداث شود که همه اهالی روستاهای خیرآباد ( پادوک، وحدت آباد ،ده ناصر، مردان معصوم،ده جلیل)  از نظر بعد مسافت و.... به آن دسترسی آسان داشته باشند که در ادامه مقرر و مصوب گردید که این درمانگاه در روستای ده ناصر احداث شود، چون همه اهالی روستاهای منطقه خیرآباد به آن دسترسی آسان داشتند و به قولی این روستا حد فاصل روستاهای منطقه خیرآباد می باشد.
اما بعداز مدتی  (به گفته اهالی روستاهای منطقه خیرآباد) براساس مسائل قوم گرایی و نفوذ افراد مسئول، مکان احداث درمانگاه به یکی از روستاها(ده جلیل که روستا و زادگاه بخشدار مرکزی گچساران می باشد) که منتهاالیه منطقه خیرآباد قرار دارد منتقل شده است که این موضوع باعث اعتراض شدید اهالی منطقه خیرآباد و تجمع در جلوی فرمانداری و خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع توسط نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مسئولان استانی و شهرستانی شدند.
در ادامه بخشدار مرکزی شهرستان گچساران در گفتگو اختصاصی با پایگاه خبری کبنا نیوز در مورد صحبت های مطرح شده توسط اهالی روستاهای منطقه خیرآباد در خصوص اینکه دست های پنهان و همچنین نفوذ افراد مسئول( بخشدار مرکزی شهرستان گچساران) باعث جابجایی مکان احداث درمانگاه شده است، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من در این موضوع دخالت ندارم.
فرج اله استلاحی افزود: این جابجایی مکان احداث در مانگاه براساس قانون و مقررات و همچنین براساس شاخص های وزارت بهداشت بوده است.
گفته می شود در این خصوص امروز  به دستور کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه ای با حضور عزیز فیلی معاون استاندار و فرماندار گچساران در ساختمان استانداری برگزار می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یا سیدالشهدا ع
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار اگه نیاز بود مستندات و مکاتبات مرکز خدمات جامع خیرآباد سفلی در خیرآباد گچساران خدمتتون میفرستم
منطقه خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
این پروژه از سالها قبل و در دوره نماینده های قبلی قرار بود در منطقه خیرآباد به مرکزیت ده حاج ناصر احداث شود.حال اگر اطلاعات جمعیتی کذب یا چیز دیگری آن را تغییر داده این را دیگر نمیدانم.مرکزیت کل منطقه خیرآباد روستای حاج ناصر است،اگر نیاز به اثبات دارید میتوانید با کیلومتر ماشین یا از طریق گوگل مپ آن را بررسی کنید.
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
ادمین عزیز چرا اخبار کذب منتشر میکنید بر چه اساسی شما می نویسید که قرار بوده در روستای ده ناصر احداث بشه شما یه استعلام از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کنید تا متوجه واقعیت بشید پس با این فرافکنی باعث اختلاف در منطقه خیرآباد نشید
منطقه خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
سلام.احتمالا استعلام با اطلاعات اشتباه رو میفرمایید
خیرآباد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
این درمانگاه با توجه به شاخص های جمعیتی و مرکزیت ده حاج ناصر در منطقه خیرآباد ، میبابستی در روستای حاج ناصر احداث شود.از وزارت محترم بهداشت و نماینده محترم و فرماندار محترم‌ و استانداری محترم استان درخواست داریم که این مسئله مهم را پیگیری نمایند.
یک شهزوند
Iran, Islamic Republic of
طبق مصوبه در ده حاجی ناصر احداث بشه تا مردم راضی و دسترسی آسان داشته باشن
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1