کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه انتخابات خبرداد:

ورود به مسائل انتخاباتی سیاسی، جناحی، خطی و باندی در آموزش و پرورش ممنوع/سوءاستفاده از موقعیت شغلی تخلف است

14 شهريور 1398 ساعت 11:04

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:براساس تخلفات احصاء شده در ماده 8قانون رسیدگی به تخلفات اداری وبا توجه به در پیش بودن انتخابات هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی واداری جزو مصادیق تخلفات اداری بوده وفرد یا افرادی که مرتکب این تخلف شوند بدون تردید به هیأت تخلفات اداری آموزش وپرورش استان معرفی می شوند.


هادی زارع پور در نشست ستاد پروژه مهر با حضور معاون نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان، تعدادی از معاونین، رؤسای ادارات وکارشناسان اداره کل آموزش وپرورش و ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش بویراحمد شامل رئیس-معاونین وکارشناسان در یاسوج گفت: انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مستلزم مشارکت همگانی است ولی مدیران –معاونین-کارشناسان ومدیران مدارس در اجرا از ورود به مسائل سیاسی-جناحی-خطی وباندی در مدارس با توجه به انتخابات پیش رو شدیداً پرهیز نمایند.
وی همچنین با اشاره به اینکه مرکز استان و برخی شهروندان آن از شهرستانهای دیگر استان هستند گفت: کارکنان آموزش وپرورش بویراحمد در موضوع فرهنگیان می‌بایست به شدت از ورود به مسائل منطقه ای-طایفه ای-قومی وجغرافیایی سکونت اولیه اجتناب نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیان این مسائل بویژه طرح مسائل سردسیری –گرمسیری-علیا وسفلی در قرن بیست یکم زیبنده وشایسته آموزش وپرورش بعنوان یک دستگاه فرهنگی و فرهنگساز و یک نهاد مقدس نیست و در حقیقت نوعی جهالت مدرن محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بارها در سطح ملی اذعان می‌کنیم که همه جای ایران سرای من است افزود: مجموعه استان یک واحد به هم پیوسته است وسراسر استان سرای همه ماست ونباید با طرح مسائل جغرافیایی سکونت اولیه به گونه‌ای عمل شود که به وحدت وانسجام اجتماعی استان آسیب وارد گردد.
زارع پور تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ما از جمله قرآن ومنابع روایی وهمچنین در منشور حقوق شهروندی که از ناحیه رئیس جمهور محترم ابلاغ شده به رعایت حقوق همه افراد تأکید شده وما در رفتار سازمانی خود باید به گونه‌ای عمل کنیم که فرهنگیان حتی احساس عدم رعایت عدالت وتبعیض هم ننمایند.
وی افزود: باید بگونه ای عمل شود که همه فرهنگیان از هر منطقه استان آموزش وپرورش مرکز استان را از آن خود بدانند وحقوق افراد به نحو مطلوب رعایت شود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر اعضا در ستاد پروژه مهر گفت: این پروژه برای بازگشایی مدارس با محوریت فضا-تجهیزات-نیروی انسانی-تبلیغ وترویج-امنیت وبازرسی فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه به لحاظ تجهیزات از جمله میز-نیمکت-صندلی وتخته کمتر مشکل وجود دارد گفت: آموزش وپرورش بویراحمد در کمترین زمان ممکن در صورت وجود مشکل در این زمینه آن را به اداره کل آموزش وپرورش استان اعلام نماید.
در این نشست اردشیر یاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی –ایوب رضایی  معاون آموزش متوسطه و علی حسن زاده رئیس اداره آموزش وپرورش بویراحمد گزارشی از فعالیتهای پروژه مهر ومشکلات بویژه در بویراحمد در 3 محور نیروی انسانی-تجهیزات وفضا را باتوجه به مهاجرپذیری شهر یاسوج  ارائه نمودند و ولایتی رئیس اداره طرح وبرنامه نیز گزارشی از وضعیت ثبت نام-تعداد ابلاغ‌های تأئیده شده-کلاس بندی-وضعیت نیروی انسانی-تعداد دانش آموز وبررسی 2 شاخص نسبت معلم به دانش آموز –دانش آموزان به کارکنان تخصصی با توجه تفاهم نامه شهرستان با آموزش وپرورش استان ارائه نمودند.
در این نشست مقرر شد آموزشگاه 12 کلاسه متوسطه اول شرف آباد یاسوج از سوی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تا قبل از مهرماه تکمیل وبه آموزش وپرورش بویراحمد تحویل شود وهمچینین در مناطقی که مشکل فضای آموزشی وجود دارد نسبت به اجاره فضای مناسب اقدام وکمبود نیروی انسانی خود را تا 17 شهریور براساس تفاهم نامه وشاخصهای نسبت دانش آموز به معلم ودانش آموز به کارکنان تخصصی به آموزش وپرورش استان تحویل دهند.
 


کد مطلب: 412448

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412448/2/ورود-مسائل-انتخاباتی-سیاسی-جناحی-خطی-باندی-آموزش-پرورش-ممنوع-سوءاستفاده-موقعیت-شغلی-تخلف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1