تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۳۴۴
در اولین نشست شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نگین‌تاجی: با کسی کار می‌کنم که برای مردم کار می‌کند / بنده همان «نگین‌تاجی» هستم که با شما و مردم دوست هستم / بیان مسائل گرمسیری یا سردسیری مسخره است / اگر نخبه‌ای پایش لنگید نباید نبوغ او را نابود کنیم

۰
کبنا ؛اولین نشست حسن نگین تاجی رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای شورای قضایی استان برگزار گردید.
به گزارش کبنا، نگین تاجی در ابتدای این نشست که امروز (یکشنبه 10 شهریور ماه 98) در محل سالن جلسات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از عوامل قضایی، امنیتی و اجرایی که در اجرای برنامه تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تلاش کردند، تشکر کرد.
این مقام قضایی با اظهار این مطلب، راضی نیستم همکاران برای دیدارم تشریف بیاورند، گفت: حوزه به حوزه به ملاقاتشان می‌روم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول محترم ریاست معزز قوه قضائیه در تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان تشکر کرد و اظهار داشت: همانطور که آقای محسنی اژه‌ای گفتند پیگیری برای تهیهٔ دستور العملی برای برنامه‌های تودیع و معارفه و جلوگیری از ایجاد هزینه‌هایی که در پی دارد، بنابراین وظیفهٔ خود میدانم به منظور پرهیز از تشریفات به دیدار مجموعه‌های دادسرا و دادگاه و همکاران بروم.
نگین تاجی افزود: هدفم رفع ایرادات، ایجاد نقاط قوت، برگزاری جلسه کاربردی و علمی بین دادسرا و دادگاه بیان شود و رفع اختلافات علمی بین دادگاه‌های تجدید نظر و دادگاه‌های بدوی و شوراهای حل ختلاف تا آسیب‌ها گفته شود و بصورت علمی حل شوند.
وی افزود: آمدم برای مردم کار کنم و هدفم اشغال یک پست نبود بنده همان آقای نگین تاجی هستم که با شما و مردم دوست هستم و هدفم ایجاد یک فضای دوستی صداقت و مهربانی است که در مجموعه ایجاد شود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تقسیم بندی استان را ناشی از نگاه‌های غیر منصف دانست و بیان داشت: اگر انسان صادق باشد و به خدا توکل کند فخر نفروشند موفق می‌شود همه‌ی انسانها قابل احترام هستند و کار متعلق به همه‌ی ما است و خیلی مسخره است که بگویند کهگیلویه‌ای یا بویراحمدی. این نگاه‌ها متأسفانه هنوز وجود دارد.
نگین تاجی افزود: حتی افراد غیر بومی که تخصصش بیشتر از من بود اولویت دارد اولویت؛ پاک دستی، توانایی کار، تخصص و علم است، ما با افرادی کار می‌کنیم که برای مردم کار می‌کنند.
https://dadgostari-kb.eadl.ir/portals/dadgostari-kb.ir/News/images/98/DSC_2648.JPG
 وی گفت: کسی که نخبه و کارش ویژه است اگر جایی که کار می‌کند هم پایش لنگید نباید نبوغ او را نابود کنیم برای اینکه آن نبوغ باعث می‌شود خدمت بسیار زیادی برای مردم انجام شود.

وی از دیدار خود با ریاست معزز قوه قضائیه گفت: افتخار می‌کنم که نکات بسیار زیاد و خوبی از مرد استان خودمان گفتند.
قاضی القضات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حضرت آیت الله رئیسی علاقه عجیبی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارند و فرموده‌اند که؛ «مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی هستند که شایسته‌ی احترام کاملند این مردم را احترام کنید».
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه هیچ گاه مسئله خاصی از همکاران نمی‌خواهم افزود: سند تحول قضایی و منشور 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری آن اساس کار همهٔ ماست.
وی در خصوص عزت قاضی، گفت: تکلیف همه این است که مردم را تکریم کنیم کسی که تلاش می‌کند یک رأی خوب به همراه عدالت صادر کند، نباید عزتش را له کنیم.
https://dadgostari-kb.eadl.ir/portals/dadgostari-kb.ir/News/images/98/DSC_2653.JPG
حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به لزوم شناخت آسیب شناسی در بازرسی‌های درون سازمانی نیز اشاره کرد و با اظهار اینکه برخی نظارت را مترادف مچ گیری می‌دانند، تصریح کرد: این موضوع تفکری اشتباه است نظارت درون سازمانی بر اساس نامهٔ 53 نهج البلاغه امام علی (ع) صحیح است و منظور از نظارت کمک کردن است.
وی تأکید کرد: شایسته است شیوه‌های سنتی در حفاظت و اطلاعات و نظارت و ارزشیابی قضات، به شیوه‌های مدرن آموزش تبدیل شوند و در حق مردم و خود قاضی و آسیب‌هایی که قضات ما را تهدید می‌کنند، مهربانی کرد.
https://dadgostari-kb.eadl.ir/portals/dadgostari-kb.ir/News/images/98/DSC_2644.JPG
نام شما

آدرس ايميل شما

زاگرس
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که از فرزندان استان هستید و از کم وکیف مسائل و مشکلات در استان واقف هستید ازتون خواهش میکنم کمک فرزندان استان کنید تا رشد کنند و در سطح ملی بدرخشند.
معلم
Iran, Islamic Republic of
جناب نگین تاجی عزیز
این مردم دوستان وپدران. زیاد دیدن بیا وشما خلیل بت شکن باش برای مردم مظلوم سقاوه ،کارگران بی پناه کارخانه قندوهزاران درد بی درمان دیگراین مردم
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
درود بر نازنین مرد حوزه قضایی استان جناب دکتر عزیزی مرد علمی ، شجاع و توانمند🙏
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1