کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

افتتاح 34 طرح عمرانی در کهگیلویه؛ از کلنگ‌زنی باند اضطراری فرودگاه دهدشت تا گازرسانی به 26 روستا / تصاویر

8 شهريور 1398 ساعت 13:12

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 34 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهار کرد: از این تعداد 30 پروژه عمرانی با اعتبار 320 میلیارد ریال و چهار طرح اقتصادی با اعتبار۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.


در هفتمین روز از هفته دولت مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به دهدشت سفر کردند و 34 پروژه عمرانی و اقتصادی را در شهرستان کهگیلویه افتتاح وکلنگ زنی کردند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 34 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد اظهار کرد: از این تعداد 30 پروژه عمرانی با اعتبار 320 میلیارد ریال و چهار طرح اقتصادی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.
علیرضا اتابک مهمترین پروژه‌های عمرانی را شامل گازرسانی به ۲۶ روستای بخش قلعه رئیسی، کلنگ زنی باند اضطراری دهدشت، اصلاح و کاهش تلفات شهری و روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای چنگلوا و آسفالت معابر شهری دهدشت اعلام کرد.
اتابک با اشاره به سال رونق تولید و دغدغه دولت جهت ایجاد اشتغال گفت: طرح‌های عمرانی خوبی در زمینه‌های مختلف در شهرستان‌های کهگیلویه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد که در کاهش محرومیت کهگیلویه اثرگذار خواهد بود.


کد مطلب: 412282

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412282/2/افتتاح-34-طرح-عمرانی-کهگیلویه-کلنگ-زنی-باند-اضطراری-فرودگاه-دهدشت-گازرسانی-26-روستا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1