کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد در لنده

6 شهريور 1398 ساعت 16:46

با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویر احمد و مسؤولان شهرستانی و استانی 18 پروژه‌ عمرانی و خدماتی شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.


با حضور مسئولان ارشدکهگیلویه و بویر احمد و مسؤولان شهرستانی و استانی 18 پروژه‌ عمرانی و خدماتی شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا، هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای گذشته و برنامه‌های آتی دولتمردان و مسؤولان برای آینده و چراغ راه پیشرفت و ترقی کشور است.
این روزها اخبار و  برنامه‌ها حاکی از افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری ده‌ها و صدها پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی،  بهداشتی،  رفاهی، اقتصادی و فرهنگی و...  بوده،  که خود نوید توسعه و پیشرفت کشور در این عرصه‌ها می‌باشد،  هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار است. 
امروز شهرستان لنده همچون دیگر نقاط کشور شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی و حتی بهره‌برداری از طرح‌های مختلفی با حضور استاندارد کهگیلویه و بویر احمد بوده است.
سفر استاندارد کهگیلویه و بویر احمد به شهرستان لنده با حضو در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای نظام و انقلاب آغاز شد.
در ادامه  طرح صنعتی ۵۰۰ راسی دام،  پنج زمین چمن مصنوعی، آسفالت راه روستایی و تامین آب شرب شهرک فجر و افتتاح و کلنگ‌زنی مسکن معلولان و مددجویان از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی شده در شهرستان لنده با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد بوده است.














کد مطلب: 412252

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412252/2/افتتاح-کلنگ-زنی-پروژه-های-عمرانی-اقتصادی-اعتباری-بالغ-131-میلیارد-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1