کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایت شهروندان برای شهردار یاسوج مقدم است؛

عدالت خدمات رسانی؛ یاسوج در حال برون رفت از گره‌های ترافیکی / یاسوج متعلق به همه است

2 شهريور 1398 ساعت 11:25

ترافیک شهر یاسوج خیلی کلافه کننده است، معضلی که روی اعصاب هر شهروندی رفته و با آن روبرو شده است. شهرداری یاسوج اقدامات موثری در راستای برون رفت مرکز استان از ترافیک انجام داده، که اجرای 220 هزار مترمربع آسفالت با کیفیت طی سه ماه مهمترین گامی بود که مقدم برای یاسوج برداشت.


ترافیک شهر یاسوج خیلی کلافه کننده است، معضلی که روی اعصاب هر شهروندی رفته و با آن روبرو شده است. شهرداری یاسوج اقدامات موثری در راستای برون رفت مرکز استان از ترافیک انجام داده، که اجرای 220 هزار مترمربع آسفالت با کیفیت طی سه ماه مهمترین گامی بود که مقدم برای یاسوج برداشت.
روند رو به رشد و گسترش شهر یاسوج حاصل یک کار یک شبه نیست، تیم کارشناسی و برنامه‌ریز مقدم اصولی را برای شهر یاسوج طراحی کرده‌اند که همان برنامه‌ها یکی یکی در حال پیاده شدن است. در نگاه نستهن مقدم شهردار یاسوج هیچ فرقی بین مردم شهرک امام حسین(ع) و یا اهالی شرف آباد و یا زیرتل نیست او عدالت در خدمات رسانی را مهم می‌داند و بارها گفته است که باید عدالت خدمات رسانی در شهرداری یاسوج برقرار شود. چرا که شهرداری یاسوج متعلق به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهر یاسوج هست و این را مردم باید با تمام وجودشان حس کنند. البته نشاط و شادابی شهروندان و فرهنگ سازی برای بالا بردن مشارکت مردم در حفظ داشته‌های شهر کار اولویت‌داری است که مقدم و تیمش نیز آن را به خوبی با اجرای برنامه‌های فرهنگی دنبال می‌کنند.

220 هزار متر مربع آسفالت با کیفیت در یاسوج اجرا شد

شهردار یاسوج از اجرای ۲۲۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر یاسوج طی سه ماهه گذشته سالجاری خبر داد.
 نستهن مقدم با بیان این خبر گفت: طی سه ماه اخیر ۲۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج آسفالت با کیفیت و استاندارد صورت گرفته است.

مقدم تاکید کرد: همه آسفالت های انجام شده از مرحله تولید آسفالت، پاکسازی، زیرسازی و رگلاژ معبر، رعایت ضخامت استاندارد و نحوی اجرای ان با نظارت کامل دستگاههای نظارتی و آزمایشگاه مکانیک بوده است.
وی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر یاسوج بر اساس اولویت بندی در محلات مختلف و مرکز شهر صورت گرفته است، ادامه داد: اجرای آسفالت در معابر مرکز و محلات شهر یاسوج ادامه خواهد داشت.
مقدم تاکید کرد: آسفالت باکیفیت و مناسب حق شهروندان است و شهرداری یاسوج بر همین اساس امسال شعار نهضت آسفالت را عملی کرد و تحقق بخشید.
شهردار یاسوج بیان کرد: اجرای پروژه 45 متری، پل چهارم بشار، اصلاح اساسی و اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی، پروژه شهرک جوشکاران، پروژه اتصال پل چهارم بشار به سروک، طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج، پروژه پایش تصویری، پروژه احداث پردیس سینمایی، پروژه کارخانه بازیافت و پروژه های جدول گذاری، کانال دفع آب های سطحی و پیاده روسازی از دیگر فعالیت های در دست اجرای شهرداری یاسوج است.
 
تشریح اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری یاسوج در حوزه ترافیک/ از اصلاح هندسی و رنگ آمیزی سرعت کاه ها تا طرح جامع ترافیک و سامانه پایش تصویری
 
شهردار یاسوج با تشریح برنامه های بلند مدت ترافیکی شهر یاسوج به از آغاز مرحله جدید اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری و رنگ آمیزی سرعتکاههای شهر یاسوج خبر داد.
نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی در شهر یاسوج در حال اجراست.
مقدم بیان کرد: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری بر اساس مصوبات شورای ترافیک در شهر یاسوج در حال اجراست.
وی افزود: عملیات اصلاح هندسی در میدان انقلاب شهر یاسوج اجرا شده است.
مقدم بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی سرعتکاههای معابر شهری یاسوج جهت افزایش زاویه دید و همچنین زیباسازی نمای بصری نیز از دیگر برنامه های در حال اجراست.
وی تاکید کرد: ایجاد سرعت کاه ها بر اساس مصوبات شورای ترافیک و از مطالبات جدی و درخواست های شهروندان است که بنا به ضرورت مکلف به اجرای آنها هستیم.
شهردار یاسوج ادامه داد: خط کشی معابر از دیگر برنامه های شهرداری است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط در معابر شهر یاسوج همزمان با آسفالت جدید اجرا خواهد شد.
نستهن مقدم خاطرنشان کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج از سال گذشته آغاز شده است و در نیمه دوم سال ۹۸ به شورای ترافیک جهت تصویب نهایی ارسال خواهد شد که بر اساس این طرح مسائل ترافیکی شهر یاسوج را برای یک دوره ۱۵ الی ۱۸ ساله نیازسنجی و رفع خواهد شد.
وی از مزایای این طرح گفت: با شناسایی مشکلات و گره ها و حتی اصلاح هندسی برخی معابر این طرح کمک بزرگی به ترافیک شهر در یک دوره بلند مدت خواهد کرد.
شهردار یاسوج به ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک شهری تاکید کرد و بیان داشت: در شرایط فعلی و تا فرهنگ سازی کامل و نصب دوربین های پایش ما به این سرعت کاه ها نیاز داریم و ایجاد سامانه پایش تصویری یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام شهرداری یاسوج است.
مقدم خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیلی است و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.
 
هرس درختان در فضای سبزشهری
برپائی میز خدمت شهرداری در مصلی امام(ره)
 
زیر سازی و روکش آسفالت شهرک جهاد(نبوت 10)
 
 
زیر سازی و روکش آسفالت ابوذر 8

زیر سازی و روکش آسفالت خیابان‌های زیر تل
نهضت بزرگ آسفالت در محله شرف آباد
اجرای عملیات زیر سازی خیابان مهر(شرف آباد)
روکش وآسفالت فرعی چهارم شهرک امام حسین( ع)
زیرسازی و روکش آسفالت شهرک امام حسین (ع)
 
روکش آسفالت انقلاب 2
 
آسفالت و زیرسازی و آسفالت کوچه ی بین انقلاب 1و 2
 
جشن بزرگ نشاط اجتماعی ، شهروند سالم 2
 
روکش آسفالت نبوت 5

 


کد مطلب: 412139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412139/2/عدالت-خدمات-رسانی-یاسوج-حال-برون-رفت-گره-های-ترافیکی-متعلق-همه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1