کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت انجمن سینمای جوان استان و اداره ارشاد کهگیلویه انجام گرفت

اجرای طرح ملی «سینما خاطره» در کهگیلویه

1 شهريور 1398 ساعت 23:01

همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، طرح ملی سینما خاطره از 31 مرداد ماه در روستاهای کهگیلویه آغاز شد و تا 4 شهریورماه ادامه دارد.


همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، طرح ملی سینما خاطره از 31 مرداد ماه در روستاهای کهگیلویه آغاز شد و تا 4 شهریورماه ادامه دارد.
قدرت الله سلیمانی فر، رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح ملی سینما خاطره توسط انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سراسر کشور به خصوص در مناطق  محروم و فاقد سینما، مناطق سیل زده و زلزله زده آغاز تا با پخش آثار خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان شادی را به آنان هدیه دهد.
سلیمانی فر بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این طرح به همت انجمن سینمای جوان استان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در روستاهای کهگیلویه و مناطق فاقد سینما از 31 مردادماه آغاز شده است.
وی هدف از این رویداد فرهنگی را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن بسترهای لازم برای انجام برنامه‌های فرهنگی همانند عنوان کرد.
سید ایرج کاظمی جو، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در حاشیه اکران فیلم، طرح ملی "سینما خاطره" را فرصتی ارزنده جهت بهره مندی  کودکان و نوجوانان از تجهیزات سینما به صورت سیار  و رایگان در مناطق کم برخوردار دانست که با نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره انگیز ، فضای نشاط و شادی را برای آن‌ها فراهم کرده است.
اسماعیل رضوی زاده مدیر نمایش و اکران آثار طرح ملی سینما خاطره، گفت: این طرح با ۵ فیلم با تجهیزات سینما سیار انجمن از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور ماه در ۵ نقطه محروم  استان وشهرستان کهگیلویه به صورت رایگان اکران می‌شود.
رضوی زاده بیان کرد:31 مردادماه این طرح با همکاری کانون فرهنگی شهید «رضا توفیقی» مسجد سید الشهدای (ع) دهدشت با اکران فیلم کلاه قرمزی پذیرای کودکان و نوجوانان بود که با استقبال خوبی مواجه شد.


کد مطلب: 412133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412133/2/اجرای-طرح-ملی-سینما-خاطره-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1