تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۳
به همت انجمن سینمای جوان استان و اداره ارشاد کهگیلویه انجام گرفت

اجرای طرح ملی «سینما خاطره» در کهگیلویه

۰
کبنا ؛همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، طرح ملی سینما خاطره از 31 مرداد ماه در روستاهای کهگیلویه آغاز شد و تا 4 شهریورماه ادامه دارد.
قدرت الله سلیمانی فر، رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح ملی سینما خاطره توسط انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سراسر کشور به خصوص در مناطق  محروم و فاقد سینما، مناطق سیل زده و زلزله زده آغاز تا با پخش آثار خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان شادی را به آنان هدیه دهد.
سلیمانی فر بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این طرح به همت انجمن سینمای جوان استان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در روستاهای کهگیلویه و مناطق فاقد سینما از 31 مردادماه آغاز شده است.
وی هدف از این رویداد فرهنگی را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن بسترهای لازم برای انجام برنامه‌های فرهنگی همانند عنوان کرد.
سید ایرج کاظمی جو، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در حاشیه اکران فیلم، طرح ملی "سینما خاطره" را فرصتی ارزنده جهت بهره مندی  کودکان و نوجوانان از تجهیزات سینما به صورت سیار  و رایگان در مناطق کم برخوردار دانست که با نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره انگیز ، فضای نشاط و شادی را برای آن‌ها فراهم کرده است.
اسماعیل رضوی زاده مدیر نمایش و اکران آثار طرح ملی سینما خاطره، گفت: این طرح با ۵ فیلم با تجهیزات سینما سیار انجمن از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور ماه در ۵ نقطه محروم  استان وشهرستان کهگیلویه به صورت رایگان اکران می‌شود.
رضوی زاده بیان کرد:31 مردادماه این طرح با همکاری کانون فرهنگی شهید «رضا توفیقی» مسجد سید الشهدای (ع) دهدشت با اکران فیلم کلاه قرمزی پذیرای کودکان و نوجوانان بود که با استقبال خوبی مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1