تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۱۰۰
صبح امروز با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد؛

«نیک مرام» رئیس هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات کهگیلویه و بویراحمد شد / واکنش «سردار خرمدل» به بکارگیری 400 نیرو بدون ضابطه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج / تولیدکننده‌ای که یک سال برای تغییر نامی می‌دود / تصاویر

۰
کبنا ؛مراسم معارفه رئیس هیأت اندیشه ورز سازان بسیج کارگران و کارخانجات استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (پنج شنبه 31 مرداد ماه 98) با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استاندار، مدیرعامل شرکت نفت استان، مدیرکل تأمین اجتماعی و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی پروانه نیک مرام به عنوان رئیس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه از یک دست صدا در نمی‌آید، اظهار کرد: اگر برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های حوزه کارگران، کارفرمایان و واحدهای تولیدی کنار هم باشیم و دست‌هایمان در دست هم باشد، صدا دست زدن‌هایمان آن موقع می‌آید.
وی گفت: در این مدت تلاش کردیم که مشکلات حوزه کارگران و کارفرمایان به حداقل برسد که الحمدالله اینگونه هم شده است و الان کمترین مشکلات را در این رابطه داریم و حتی تجمع کارگران را در جلوی دستگاه‌های سیاسی استان را کمتر می‌بینیم.
 سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: صنعتگران همانند رزمنده جنگ اقتصادی هستند که باید با آنها خیلی خوب برخورد کرد که متأسفانه الان ما با آنها بد برخورد می‌کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که تحریم وجود دارد و شرایط اقتصادی بد هست، فردی در دشتروم می‌خواهد گاوداری خود را به گوسفند پروری تبدیل کنند که یک سال است به دنبال این است که کلمه گاو را به گوسفند تغییر دهد، اما همچنان می‌دود و این کار انجام نمی‌گیرد. این خیلی بد است، برای ما.
سردار خرمدل در ادامه گفت: ما در یک جنگ تما عیار اقتصادی هستیم، دشمن کشتی نفتی ما را متوقف می‌کند و بدترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده است. اما ما چه کار می‌کنیم. آرایش جنگی هم نگرفته‌ایم. سرمایه گذار و صنعتگران ما الان چه شرایط دارند. خیلی از سرمایه گذاران و صنعتگران ما به دنبال این هستند که کارخانه و واحدهای تولیدی خودشان را بفروشند و از استان کهگیلویه و بویراحمد بروند. بهترین کار این است که برای یک فرد اشتغال ایجاد کنیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل کم کاری ها و عدم همکاری و تعامل فردی که صاحب یک واحد تولیدی است، و 75 کارگر هم دارد متأسفانه مجبور است که واحد تولیدی خود را تعطیل کنند و این تعداد کارگر را بیکار کند.
سردار خرمدل با بیان اینکه ظرفیت و بستر لازم برای انجام کار لازم است، اظهار داشت: فقط یک همت جمعی می‌خواهد که مسئولان آستین بالا بزنند و کارها را جلو ببرند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به بازدیدش از گلخانه‌های استان، بیان کرد: این واقعاً جای تأسف است که گل در گلخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شود و بعد آن را به تهران بفرستند تا به سایر استان‌ها ارسال و فرستاده شود. از آن طرف گلخانه دار هم در مشکلاتش غوطه ور شود. که در واقع می‌توانستیم با یک اندیشه ورزی این مشکلات را مرتفع می‌کردیم.
سردار خرمدل در ادامه با اشاره به بکارگیری نیروهای بدون ضابطه و فله‌ای در بیمارستان شهید جلیل پرداخت و گفت: حدود 400 نفر بدون ضابطه را در بیمارستان شهید جلیل به کار گرفته‌ایم و یک سال هم دارند بدون بیمه و حقوق کار می‌کنند و الان هم این تبدیل شده است به یک معضل. و دست روی دست گذاشته‌اند که این مشکل را کسی بیاید و برطرف نماید.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: برای برون رفت از این وضعیت همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، باید به صنعتگران و کارخانه داران به عنوان یک رزمنده نگاه کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
سردار سلام در همین سپاه فتح هم خوب نیرو به کار گیری میشود آیا
انصاری
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل کار مقام اجرایی است نباید رئیس هیات اندیشه ورزان شود ضمن اینکه تخصص و شرایط لازم را هم ندارد. مگر قحط الرجال است؟ یک فرد جوان را برای اینکار انتخاب کنید.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل کار مقام اجرایی است نباید رئیس هیات اندیشه ورزان شود ضمن اینکه تخصص و شرایط لازم را هم ندارد. مگر قحط الرجال است؟ یک فرد جوان را برای اینکار انتخاب کنید.
Romania
فقط شعار
بارها به خود این خانم نیک مرام مراجعه شده برا مشکلات یک واحد تولیدی، ولی همیشه گفتن ما نمی تونیم کاری بکنیم
تحصیل کرده
Iran, Islamic Republic of
متطقه گرایانه تاجگردون نبود امثال . هیج وقت رئیس اداره باشت هم نمی شدند چه برسد به اینکه مدیر کل استان شوند؟؟؟؟؟
تاجگردون به خاطر این کارها روزی پاسخ خواهد داد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
در تمام حوزه ها صاحب نظرید الی حوزه تحت اختیار خودتان !!!
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
۴۰۰ نفر؟؟؟!!!!!!!
مگه این کشور ناظر نداره؟!!!!
مگه صاحب توی این استان نیست؟؟؟!!!!!
واقعا باید به حال این کشور گریه کرد!!!
ل
علی
Romania
تبریک به خانم دکتر نیک مرام
همکار
Romania
واقعا خانم نیک مرام انسانی است نمونه .. مردم دار کاردان و کاربلد . کارشناس خبره . با اخلاق . قانونمند . مدیر . مدبر واقعا لیلقتس خیلی بالاتر از اینهاست.
کارگر
با امضا نابیده تغیر ساختار خانم نیکمرام ومدیر صنعت ومعدن با خریدار بیش از ۴۰۰نفر کارگر کارخانه قند یاسوج بیکار وحقوق آنها پایمال شد حالا دم از تولید میزنند
حسن ایمانی
Romania
عرض تبریک خدمت خانم دکتر نیک مرام مدیرکل محترم اداره کار
محمدی منفرد گچساران
Romania
سرکار خانم دکتر نیک مرام
ضمن عرض تبریک مسئولیت جدید و مهم را خدمت سرکارعالی امیدوارم همواره موفق و موید و برقرار باشید
آبشار کیوان
Romania
تبریک به خانم دکتر نیک مرام و خانواده محترم رامش
احمد دانایی پشت کوه باشت
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم دکتر پروانه نیک مرام

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ هاي‌ بر جسته آن خواهر گرامی در صحنه‌هاي‌ خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
احمد دانایی پشت کوه باشت
محمد طاها لیشتر
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم نیک مرام :
انتصاب شما را در مسئولیت جدید که نشان از شایستگی و توانمندی در عرصه خدمت به جامعه کارگری و کارفرمایی می‌باشد را تبریک عرض می کنم
تبریک ما را پذیرا باشید.
Iran, Islamic Republic of
اخ سی او دوتا که تنها نشیتنه
بيكار
Iran, Islamic Republic of
اگه 400 نفر تو بيمارستان و 400 نفر تو نفت گچساران و ....با پارتي و گردن كلفتي رفتند سركار از كم كاري همين خانم نيكمرامه كه فقط چسبيده به تسهيلات و آمار و فقط استاندار قبلي ازش خيلي راضي و تعريفش ميداد.اگه راست ميگه يه گپي در مورد استخدامي هاي بي ظابطه بزنه و پيگيري كنه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1