تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۱۲۰۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

جشنواره فرهنگی عترت بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد / معجزه در بانک مهر اقتصاد / تصاویر

۰
کبنا ؛جشنواره فرهنگی عترت به مناسبت عید غدیر خم به همت بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، همزمان با شب عید غدیر خم (دوشنبه 29 مردادماه 98) جشنواره فرهنگی عترت ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد و خانواده آنان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جشنواره مهدی مظاهری تهرانی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم و تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر خم، عید ولایت است و در همچنین روزی بود که پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) را به عنوان امام مسلمین جهان معرفی کرد و فرمودند؛ من کنت مولا، فهذا علی مولا. بنده افتخار می‌کنم در استانی خدمت می‌کنم که همه شیعه هستند.
مظاهری تهرانی در ادامه تصریح کرد: این روزها، موقعیت حساسی هست برای بانک مهر اقتصاد که الحمدالله ما توانستیم این موقعیت را با سربلندی پشت سر بگذرانیم.
وی با اشاره به کار پژوهشی در خصوص ورشکستگی 100 بانک امریکا در سال 2008 میلادی، افزود: علی رغم مشکلات ... و ادغام بانک‌های نیروهای نظامی انتظار خروج منابع و افت شاخص‌ها دور از انتظار نبوده،اما با تلاش و خدمت خالصانه کارکنان و لطف و عنایت مردم به خادمان مخلص و کار آزموده خود نه تنها افتی نداشتیم بلکه سال 1398 یکی از بهترین سال های درخشش بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما اکنون تحت نظارت بانک مرکزی و مالکیت بانک سپه همچنان به این مردم عزیز خدمت خواهیم کرد و با توجه به شرایط بانک، جامعه و تحریم‌های موجود در بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد افزایش منابع داشتیم و سایر بانک‌های مهر اقتصاد سراسر کشور نیز با افزایش منابع مواجه شدند و این معجزه است.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: این موفقیت را مدیون همکارانم و خانواده‌های عزیز آنها هستیم. اگر تلاش باشد و اگر عقیده بر این باشد که ما می‌توانیم، پس می‌توان کارهای بزرگ کرد.
وی اضافه کرد: بدون شک موفقیت در بانک مهر اقتصاد بدون همکاری خانواده‌ها امکان پذیر نیست. پس حساسیت کار بالا است و توقع و انتظار همراهی وجود دارد. ان شاء الله بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی و مردمی همچون گذشته در تمامی عرصه‌ها می‌درخشد.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از روابط عمومی بانک و سایر مدیرانی که در برگزاری این جشنواره همکاری کردند، قدردانی کرد.
 حاتم وند معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور گفت: بانک مهر اقتصاد در کنار کارهای بانکی، اقتصادی و سازمانی خود، به دنبال فعالیت اجتماعی و فرهنگی نیز هست. در بخش کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان استان‌های کرمانشاه، لرستان، خوزستان و گلستان و همچنین در بحث جلوگیری از ریزگرد ها با کاشت 180 هکتار نهال نیز نمونه‌ای از مشارکت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این بانک است.
حاتم وند در ادامه با اشاره به اینکه امسال رونق تولید نامگذاری شده است، تاکید کرد: ما هم به عنوان یک نهاد پولی سعی بر این داریم که وطیفه خودمان را در این راستا انجام بدهیم.
وی افزود: دشمنان این سرزمین به دنبال این هستند تا از طریق مختلف از جمله موضوع اقتصادی به ما فشار بیاروند، البته تاکنون هم نتوانسته‌اند. و بانک مهر اقتصاد در بخش تولید، اشتغالزایی و کمک به مردم گام‌های خوبی برداشت و تسهیلات خوبی را هم به مردم و واحدهای تولیدی پرداخت کرد.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور در ادامه جشنواره عترت و فرهنگی بانک مهر اقتصاد را اقدام خوبی توصیف کرد و گفت: این جشنواره نقش مهمی در بالا بردن انگیزه وروحیه همکارانمان در بانک مهر اقتصاد دارد.
به گزارش کبنا، در حاشیه این جشنواره برنامه‌های متنوعی فرهنگی از جمله؛ ایستگاه صلواتی، ایستگاه جوایز کودکان، ایستگاه نقاشی، مسابقات فرهنگی، نمایش نامه، سرود، موسیقی محلی و ... برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مشتری بدبخت
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میفرمایید باید خوشحال باشین از رشد منابع بانک. به مشتری ۴۰ میلیون وام میدین ۴ میلیون مسدود میکنید ۲ میلیون کارمزد میگیرین و بعد بازپرداخت ۶۰ میلیون. یعنی یه چیزی بالای پنجاه درصد سود.نام بانکداری تون بانکداری اسلامی هستش. اندکی تفکر
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای مشتری بدبخت مجبور نبودی اینجا وام بگیری صدتا بانک بود یه جا دیگه میگرفتی.موقع گرفتن وام بهترین بانک بود حالا که خوردیش یه ابم روش شد بدترین بانک.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
خبری ازگچساران نبوده است ،شاید طبق تقسیم بندی بانک جدید گچساران جزو خوزستان بوده است
وگرنه بچه های بانک گجساران میگفتن که این بانک جزو بانکهای اول ایران است
جریان چیه
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام و ادب.....
اگه عکس ها رو گرفتین برین سراغ سودهای به اسم 18 درصد و اصل 36 درصد
که مردموبدبخت کردین
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1