تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۲۰۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

بزرگداشت آیت‌الله آمیر احمد تقوی در یاسوج / تصاویر

۱
کبنا ؛با حضور اقشار مختلف مردمی و مسؤولان، مراسم یادبود آیت‌الله آمیراحمد تقوی بنیان‌گذار حوزه علمیه کهگیلویه بزرگ در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد.
آیت‌الله ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز ظهر امروز در آیین گرامیداشت آمیراحمد تقوی در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج با بیان برخی از خصوصیات آن عالم ربانی اظهار کرد: آمیراحمد تقوی هیچ چیز را در دنیا برای خود نخواست و ساده‌زیستی مهم‌ترین خصیصه وی بود.
وی در ادامه به واقعه غدیر و رخدادهای پس از آن اشاره کرد و گفت: در اکمال دین در غدیر همین بس که بسیاری از علمای بزرگ اهل تسنن در کتاب‌های معتبر و معروف خود اکمال دین را بعد از هجدهم ذی‌حجه و واقعه غدیر دانسته‌‌اند.
این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در ادامه اظهارات خود به فلسفه ولایت فقیه و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: در دوره کنونی با رهبری عالمانه ولی‌فقیه آگاه به زمانه در برابر سلطه‌گران ایستاده‌ایم و عزتی که امروز داریم به واسطه همین هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه است.
امام جمعه موقت شیراز از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه و بسیاری از نقاط جهان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردها در حکومت مبتنی بر ولایت فقیه یاد کرد و گفت: وقتی یکی از شاگردان مکتب امام به نام شیخ زکزاکی به تنهایی 10 میلیون نفر را شیعه می‌کند نشان دهنده قدرت و نفوذ معنوی ولایت فقیه است که اگر اجازه می‌دانند کل 80 میلیون جمعیت منطقه جنوبی نیجریه را به مذهب شیعه فرا می‌خواند و همه اقداماتی که علیه وی انجام می‌شود کار آل سعود است.
رضوی اردکانی به وحشت آمریکا از این نفوذ اشاره کرد و گفت: قدرت 300 ساله انگلیسی‌ها در خلیج فارس بر باد رفت هنگامی که نفت‌کش آن‌ها توسط نیروی مقتدر دریایی سپاه توقیف شد و امروز ابرقدرت نظامی در منطقه هستیم.
این پژوهشگر تاریخ اسلامی با بیان اینکه الان نباید اجازه دهیم چهار تا دزد اختلاس‌گر به ممکلت ضربه وارد کنند و مردم را ناامید کنند، افزود: آیت‌الله رئیسی کار خود را به خوبی آغاز کرده و در مقابل مفسدان اقتصادی قرار گرفته و اکنون نزدیک به 1000 پرونده فساد اقتصادی تشکیل شده که عده‌ای هم اعدام شده‌‌اند اما باید مفسدان دیگر هم به اشد مجازات برسند و از همین مجلس حمایت خود را از اقدامات آیت‌الله رئیسی اعلام می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند روحش شاد با اولیاء الله محشور باد شادی روحش صلوات
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1