تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۱۲۰۷۶
در گفت‌وگو با «محمد سادات فرجی» رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

اعزام تیم منتخب فوتسال کهگیلویه و بویراحمد به المپیاد کشور / مسئولان جوانان را رها نکنند / حق ما نیست که در لیگ یک تیم نداشته باشیم

۰
کبنا ؛محمد سادات فرجی رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا گفت: تیم منتخب فوتسال استان در حال تمرین است و تلاش ما این است که این تیم با آمادگی خوبی به مسابقات المپیاد استعدادیابی اعزام شود.
فرجی تصریح کرد: این تیم شب 30 مردادماه به قم، جهت شرکت در دومین المپیاد استانی کشور اعزام می‌شود.
فرجی خاطرنشان کرد: در این مسابقات از آقای یونس دلبند به عنوان مربی استفاده کردیم که از بازیکنان کارکشته لیگ یک و دو کشور بوده و در حال حاضر در لیگ یک در حال فعالیت و بازی هستند.
وی گفت: برای کادر فنی تیم نیز از افرادی استفاده کردیم که تجربه کشوری دارند و این یک ظرفیتی است که یاری گر تیم می‌تواند باشد تا نتیجه خوبی عاید تیم شود و بازیکنان ما بتوانند به تیم ملی دعوت شوند.
فرجی بیان کرد: آقای افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان و آقای آشتیانی دبیر هیئت فوتبال استان همیاری و تلاش زیادی برای آماده سازی تیم داشتند.
رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جا دارد از هیئت فوتبال استان و شهرستان‌ها تشکر کنم که به هر نحوی که بود بازیکنان را آماده کردند تا در اختیار ما قرار بگیرند.
وی در ادامه گفت: سال گذشته نیز دو نفر از بازیکنان استان جزو 50 نفر دعوت شده به تیم ملی قرار گرفتند ولی به دلیل دیر رسیدن نامه به دست ما، نتوانستیم این بازیکنان را به تیم ملی بفرستیم، ولی امسال با ارتباطات خوبی که آقای افشاریان دارند و با تلاش‌های آقای آشتیانی هیئت فوتبال واقعاً دگرگون شده است.
وی بیان کرد: فعالیت‌های زیادی صورت گرفته تا تیم فوتسال مردان بتواند مثل تیم فوتسال بانوان ما رشد کند و برای استان سربلندی به ارمغان آورد.
فرجی با بیان اینکه تیم نیازمند اسپانسر و حمایت کننده است، گفت: جا دارد از مسئولان استانی تقاضا کنم این جوانان و تیم را رها نکنند، حمایت کنند تا بتوانیم اسپانسر برای تیم فراهم کنیم و در لیگ یک تیم داشته باشیم. فرجی با اشاره به اینکه تیم مارون در لیگ دوی کشور مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: پیگیر هستیم اگر اسپانسر فراهم شود یک تیم لیگ یک خریداری کنیم، با پتاسیلی که بچه‌های استان ما دارند حقشان این نیست که در لیگ یک و لیگ برتر تیم نداشته باشیم.
وی گفت: داورها و ناظران خوبی در لیگ برتر و لیگ یک داریم، خود بنده هم در لیگ برتر و لیگ یک در سازمان لیگ فوتسال نظارت می‌کنم.
فرجی در انتها گفت: از مسئولان شهر و استان انتظار داریم که حمایت کنند تا شاهد رشد بیشتر فوتسال استان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1