تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۲۰۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

نفس عمیق «خداداد» فوتبال کهگیلویه و بویراحمد / حضور «دیبالا» در زمین ورزشگاه تختی یاسوج / وقتی ورزش برای مسئولان بویراحمد و استان اهمیتی ندارد / تصاویر

۱
کبنا ؛دومین فستیوال استعدادهای برتر فوتبال پسران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همت هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، دومین فستیوال استعدادهای برتر فوتبال پسران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.

فرشید بابایی رئیس دپارتمان فوتسال استان و رئیس کمیته جوانان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا در این باره می‌گوید: دومین فستیوال استعدادیابی فوتبالیست‌های پسر کهگیلویه و بویراحمد با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رده‌های سنی با حضور همه نمایندگان شهرستان‌های استان برگزار شد.
بابایی با بیان اینکه این فستیوال‌ها برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: این فستیوال با بهره گرفتن از ظرفیت‌های استان برگزار شد، هم در بخش داوران، هم استعدادیابان و مربیان همه از فرزندان این استان استفاده کردیم..
بابایی در پایان گفت: سعی داریم یک تیم خوب و قوی توسط استعدادیاب هایمان تشکیل دهیم و راهی مسابقات کشوری کنیم.
 
خداداد افشاریان رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره می‌گوید: استعدادهای برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را از 8 شهرستان به اینجا دعوت کردیم. برگزاری این فسیتوال‌ها حق این بچه‌ها است. اما واقعاً حق آنها بیشتر از این رفتارها است.
افشاریان در ادامه تاکید کرد: استعدادیابان، مربیان و فوتبالیست‌ها را در اینجا جمع کردیم که در اولین فرصت آن تیمی که شایسته و حق این استان است که شاید سال‌های قبل اتفاق نیفتاده، انجام بدهیم و به مسابقات کشوری اعزام کنیم.
 رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هیئت فوتبال همه درگیر شده‌اند که فوتبالی در خور و شأن این مردم فهیم ارائه دهیم. مطبوعات، جراید و همه هستند که به این بچه‌ها کمک کنیم، البته ما هر کاری برای این بچه‌ها از پایه انجام بدهیم، کم انجام داده‌ایم. بی شک آینده فوتبال استان ما از همین بچه‌ها شکل خواهد گرفت.
افشاریان در پایان گفت: خیلی خوشحال هستم و نفس عمیق می‌کشم که فوتبال این استان منتظر روزهای خوبی است.
 بنا بر این گزارش، استان کهگیلویه و بویراحمد از استعدادهای ورزشی به خصوص ستاره‌های فوتبالی هیچ کم ندارد و نمونه آن امیرمحمد علامه نوجوان دهدشتی است که به دیبالای ایران معروف شده است.
امیرمحمد یکی از صدها ستاره‌ای است که در صورت میدان دیدن و توجه بیشتر از سوی مسؤولان قادر به انجام هر کاری در چمن سبز زمین فوتبال خواهد بود همچنان که دختران کهگیلویه و بویراحمدی هم در فوتبال و فوتسال حماسه آفرینی کرده‌اند.
کمبود فضای مناسب ورزشی و همچنین وضعیت نه چندان مناسب اقتصادی که بیشتر خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند موجب شده که استعدادها و نخبگان ورزشی استان همچون امیرمحمد علامه نتوانند هنر خود را تمام و کمال به نمایش بگذارند.
شهر دهدشت و شهرستان کهگیلویه پر از استعدادهایی مثل امیرمحمد است که اسیر بی‌توجهی و کم تحرکی مسؤولان شده‌اند و ستاره‌هایی که هنوز روشن نشده رو به سوی خاموشی می‌روند.
 امیرمحمد علامه که در فوتبال ایران به نام دیبالا معروف است از شهر دهدشت می‌آید و رابطه دوستی با دیبالای آرژانتینی معروف دارد.
به گزارش کبنا، علاوه بر حضور خانواده‌ها در کنار زمین فوتبال و تشویق فرزندانشان، خداداد افشاریان به عنوان پیشکسوت داوری ایران اسلامی و داور بین المللی نیز تا آخر این مسابقات ایستاد و از نزدیک نظاره گر بازی فوتبالیست‌های آینده دار کهگیلویه و بویراحمد شد. افشاریان همچنین یکی از مسابقات را خود سوت داوری آن را زد که این کار او مورد تشویق سایرین قرار گرفت.
علی رغم دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی برای حضور در این فستیوال استعدادهای برتر فوتبال پسران، متأسفانه مسئولان هیچ گونه توجهی نکردند.
حضور دیبالای کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات و عکس‌های سلفی با او یکی دیگر از صحنه‌های جالب این مسابقات بود. او دقایقی برای تماشاگران روپایی زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1