تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۱۹۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم تشییع آیت‌الله آمیر احمد تقوی برگزار شد/ آیت‌الله ملک حسینی: اگر پشت کهگیلویه شکست، خدا آن را جبران خواهد کرد (+تصاویر)

۳
کبنا ؛مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله آمیر احمد تقوی با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، شخصیت‌ها، مقامات سیاسی، دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان، پیران، مرد و زن در شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز جمعه (25 مرداد 98) با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، بازاریان، اصناف مختلف، مقامات سیاسی، شخصیت‌ها و سیاسیون، کوچک و بزرگ در شهر دهدشت مرکز کهگیلویه بزرگ برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه، غلامرضا تاجگردون، سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه، عدل هاشمی پور، غلام محمد زارعی، آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در اهواز، شریعتی نماینده بهبهان، مهدی روشنفکر از کاندیداهای احتمالی انتخابات، سرهنگ بیعت اصل، سردار شهابی، فرمانده نیروی انتظامی و همچنین جمعی زیادی روحانیت و طلاب، قضات و فرمانداران شهرستان‌های استان، مدیران دستگاه‌های دولتی و ائمه جمعه استان و سایر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
 آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تسلیت ارتحال آیت‌الله آمیر احمد تقوی، اظهار کرد: آیت‌الله امیر احمد تقوی بیش از 20 سال در حوزه‌های علمیه تلاش کرد و اگر فرزندان این خطه در حوزه‌های علمیه می‌درخشند و حضور پررنگ دارند نتیجه خدمات این مرد بزرگ است.
آیت‌الله ملک حسینی افزود: شخصیت و فضیلت‌های این مرد تشییع نمی‌شود بلکه فقط شخصیت آن تشییع می‌شود. کهگیلویه به خود می‌بالد که انسانی را در درون خود داشت که صاحب فضیلت‌ها و ویژگی‌های اخلاقی بی‌نظیر داشت. یاد او در میان دوستان و هوادارانش می‌ماند و ثمره او را می‌بینیم.
وی ادامه داد: اگر کهگیلویه پشتش شکست، این پشت را خدا جبران خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
غلامرضا ایزدی
Iran, Islamic Republic of
این ضایعه اسفناک و جانسوز را به مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویر احمد خصوصا بیت مکرم و معظم آن روحانی انقلابی و عظیم الشان تسلیت عرض می نمایم روحش با جدش سید الشهدا محشور باد.
شهروند دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای این چند سیاستمدار که مردم کهگیلوبه هیچ خیری از آنها ندیده اند ، تصویر انبوه مردم عزادار و اندوهگین را ارائه می کردید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر عکس همین افراد سیاست زده منتشر نکنند . فرداش بودجه سایتشون قطع ایکنن
/
Iran, Islamic Republic of
خدایش رحمت کند زندگی ساده وبی الایش داشتند مسئولان پولدار وقدرتمدار به ایشان تاسی کنند کمتر دنیا طلبی کنند وپول وامکانات جمع اوری کنند
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه.. افزود: شخصیت و فضیلت‌های این مرد تشییع نمی‌شود بلکه فقط شخصیت آن تشییع می‌شود. من نمیدونم این جمله یعنی چه؟ چون از لحاظ ادبی معنایی ندارد گفته شخصیتش تشییع نمیشود دوباره گفته شخصیتش تشییع میشود... اینهمه سخنرانی و حرفها و بحثهای تکراری... عکسها هم همه تکراری ان آخه مگه تابحال اینها رو ندیدیم که نشونشون میدین.
Iran, Islamic Republic of
آقای ملک حسینی اینطور گفتند که: این مردم در اینجا با پیکر آمیر احمد وداع میکنند و پیکر ایشان را تشییع میکنند. اما با شخصیت و منش و صفا و خلوص و فضیلتهای او وداع نمیکنند بلکه به استقبال فضایل این مرد بزرگ آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
بي خبر از حال همديگر خوابيدن چه سود؟
بر مزار مردگان خويش ناليدن چه سود؟
زنده را تا زنده هست بايد به فريادش رسيد
ور نه بر سنگ مزارش آب پاشيدن چه سود؟
گر نرفتي خانه اش تا زنده بود
خانه صاحب عزا تا صبح خوابيدن چه سود؟
گر نپرسي حال من تا زنده ام
بعد مرگم اشک و ناليدن چه سود؟
زنده را در زندگي قدرش بدان
ور نه مشکي از براي مرده پوشيدن چه سود؟
Iran, Islamic Republic of
گورگن تا میتوانی گور من باشد بزرگ
هر که میمیرد در اینجا صد برابر میشود
آنکه عزراییل تنها میهمانش بوده است
چون بمیرد صاحب صدها برادر میشود
لطفا مرده پرست نباشیم و ...
Iran, Islamic Republic of
حضور تعد ادی از اونها به خاطر ریا و جمع کردن رای بود چیزی که میر احمد ان را قبول نداشت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
کاش مسئولینی که در این مراسم هستن، باور کنن که این، پایان راه همه ماست و دیر یا زود، باید از این راه عبور کنیم و به این مقصد برسیم. اگر به این باور برسیم، دیگه برای رسیدن به پست و مقام و حفظ اون، این همه حق و ناحق نمی کنیم. حالا هم که به منصبی رسیدید به مردم خیانت نکنید. برای رضای خدا و آسایش مردم،کار کنید.نماینده های محترم و کاندیداهای گرامی، شما هم درس بگیرید و برای دو روزه دنیا، به هر چیزی متوصل نشید. مرگ، خبر نمی کنه.
Iran, Islamic Republic of
گفتم شایدمسئول مجلس نرفته آخرش دییمش تانشهسه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1