کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

تذکر جدی فرماندار بویراحمد به بخشدار؛ می‌خواهی روی آنتن باشی، سیاه نمایی نکنید

24 مرداد 1398 ساعت 21:25

در ادامه فرماندار بویراحمد با تذکر جدی به بخشدار مارگون، گفت: آقای بخشدار تازه آمدند و دلش می‌خواهد که همیشه روی آنتن باشد، نباید خدمات دولت را نادیده بگیرید و سیاه‌نمایی کنید.


شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان و با حضور مدیران شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که امروز 24 مرداد ماه 98 در محل فرمانداری برگزار شد، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد بر حضور مدیران شهرستان و بخشداران در بین مردم تاکید کرد و گفت: تجمعات جلوی ادارات عمدتاً به دلیل عدم پاسخگویی مدیران است. لذا مدیران در جمع مردم حاضر شوند و مشکلات آنها را مورد رصد و بررسی قرار دهند.
بعد از این صحبت های شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، احسان دانشی بخشدار مارگون با اشاره به صحبت های فرماندار بویراحمد، گفت: آقای فرماندار چگونه ما باید نگران نارضایتی مردم باشیم، در حالی که برای ۷۵ متر کابل باید ۷۵۰ بار تماس بگیریم و آخرش هم هیچ.
دانشی افزود: علی‌رغم مکاتبات و دستورات آقای فرماندار اما بنیاد مسکن حتی یک متر هم به تعهداتش عمل نکرد و به طور کلی در این بخش به اندازه یک روستا هم کار نشده است.
شما از خود مدیران بپرسید، چه کار کردید؟
در ادامه فرماندار بویراحمد با تذکر جدی به بخشدار مارگون، گفت: آقای بخشدار تازه آمدند و دلش می‌خواهد که همیشه روی آنتن باشد، نباید خدمات دولت را نادیده بگیرید و سیاه‌نمایی کنید.
کناری گفت: در همین چند روز فقط ۴۰ میلیارد تومان در بخش راه در مارگون صورت‌وضعیت، مناقصه و کلنگ‌زنی شد ولی شما به گونه‌ای حرف می‌زنید که انگار هیچ کاری نشده است.
فرماندار بویراحمد با قدردانی از بنیاد مسکن تاکید کرد: 35 روستای بزرگ ما با تلاش بنیاد مسکن استان آسفالت شدند، در حالی که این روستاها قبلاً 10 متر هم آسفالت نداشتند در این مدت 35 هزار متر آسفالت در این روستاها انجام گرفته است.


کد مطلب: 411940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411940/2/تذکر-جدی-فرماندار-بویراحمد-بخشدار-می-خواهی-روی-آنتن-باشی-سیاه-نمایی-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1