کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز:

نشست هماهنگی ستاد ارتحال «آمیر احمد تقوی» در دهدشت برگزار شد

24 مرداد 1398 ساعت 15:25

ساعتی پیش جلسه هماهنگی ستاد ارتحال روحانی فقید آیت الله آمیر احمد تقوی با حضور فرماندار ،نماینده کهگیلویه ،اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان برگزار شد.


ساعتی پیش جلسه هماهنگی ستاد ارتحال روحانی فقید آیت الله آمیر احمد تقوی با حضور فرماندار، نماینده کهگیلویه، اعضای شورای تأمین و اداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه ضمن ابراز تألم و همدردی  این ضایعه را غیر قابل جبران توصیف کرد.
وی با بیان اینکه سپاه دبیر ستاد ارتحال و برگزاری مراسم انتخاب شده است تصریح کرد: همه دستگاهها و نهادهای اداری موظفند  همکاری لازم را در برگزاری مراسم در خورشان  بعمل او رند.
هماهنگی جهت تبلیغات، اطلاع رسانی، تدارکات مراسم تشییع و ترحیم  انجام و مصوب شد.
بنابر تصمیمات متخذه  مراسم تشییع و خاکسپاری ان عالم روحانی روز جمعه 25 مرداد ماه 98 از ساعت ۱۷ با تشییع از مقابل سپاه ناحیه دهدشت تا میدان مرکزی و بعد از ادای  نماز در مدرسه حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.
به گزارش کبنا، آیت الله «آمیر احمد تقوی» مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه و از مشاهیر و علمای برجسته کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.
آیت الله آمیراحمد تقوی که نقش ممتاز و تعیین کننده‌ای در تحولات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد داشت با تربیت روحانیون و طلاب در سطح استان و حوزه کهگیلویه بزرگ به ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اسلامی همت گمارد.


کد مطلب: 411935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411935/2/نشست-هماهنگی-ستاد-ارتحال-آمیر-احمد-تقوی-دهدشت-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1