تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۴۱۱۹۲۲
در نشست خبری مجموعه فرازبام با اصحاب رسانه مطرح شد

کنایه «اتابک» به بریده نوشتن رسانه ها؛صحبت های دیگران را با سلایق خاص خود می نویسید!/تغییر نگاه در کهگیلویه هزینه بر است

۲
کبنا ؛نشست خبری مجموعه فرازبام خائیز دهدشت با حضور فرماندار کهگیلویه و  اصحاب رسانه در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
 فرماندار کهگیلویه در این نشست خطاب به اصحاب رسانه اظهار کرد:در جلساتی که حضور دارید همه مسائل را بنویسید،آن بخش هایی از مطالب که به توسعه شهرستان و پیشرفت کارها کمک میکند را هدف قرار دهید و تیتر کنید.
علیرضا اتابک با اشاره به اینکه خوشحالیم که از اصحاب رسانه تجلیل می شود،عنوان کرد:باید حق مطلب را ادا کنید،وقتی همه چیز می نویسید و تیترهای پیچیده می زنید این را هم بگویید که در این روزها از شما تجلیل می شود.
اتابک خطاب به رسانه ها با بیان اینکه دوست ندارم در این نشست تنها سخنگو باشم،گفت:همیشه دیگران صحبت می کنند و شما با سلایق خاص خودتان می نویسید،بریده هم می نویسید،یک جاهایی هم شما حرف بزنید،نقد کنید و گفتگو کنیم انشاالله با همکاری همدیگر به توسعه شهرستان کمک کنیم.  
وی تیم فرازبام خائیز دهدشت را بام و برندی برای کهگیلویه دانست که درخشش آن هم باعث خوشخالی است و افزود:در بازدید از آکادمی فرازبام،مدیریت با برنامه ریزی را دیدم،از فضا استفاده بهینه شده است و با استانداردهای کشور مطابقت دارد که این یک گام رو به جلو در دهدشت است، می طلبد اصحاب رسانه با بولد کردن این موارد انگیزه ای برای دیگر ورزشکاران درسایر رشته ها ایجاد کنند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی در شهرستان بیان کرد:باید با پشتیبانی از دوستان  آنها را تقویت کرد تا دیگران هم پای کار بیاند و این پتانسیل ها تقویت شود.
 اتابک گفت:رسانه هادر بحث ورزش همکاری داشته باشند چرا که با پرداختن به ورزش بسیاری از معضلات اجتماعی کم می شود،جوان سالم،جسم و روان سالم در جامعه در تحرک است که این به داشتن جامعه ای با نشاط کمک می کند.
 وی تغییر نگاه ها و برند سازی در ورزش کهگیلویه را هزینه بر دانست وگفت:شهرستان یکسری ظرفیت هایی دارد که شاید توان مالی نداشته باشد ولی می شود درکنار حمایت معنوی با رایزنی با بنگاه های اقتصادی و...فرازبام را حمایت کرد و مانع کور شدن این فروغ در ابتدای مسیر شویم.
فرماندار کهگیلویه در پایان  خطاب به سلیمی سرمربی تیم لیگ برتری فرازبام گفت:انتظاراتی فراتر از تخصص از شما داریم اینکه باید دلی پای کار باشید.
سلیمی سرمربی تیم لیگ برتری فرازبام خائیز نیز گفت:امسال تیم کاملا متفاوت شده است و تقریبا 80 درصد بازیکنان  جابه جا شده است  و یک تیم جدید به دهدشت دعوت شدند وکه کیفیت مسابقات بهتر از پارسال خواهد بود.
سلیمی افزود:در حال حاضر 150 بازیکن  تحت نظر مربیان در حال آموزش دیدن هستند و یک شکوفای زیادی برای اینده ورزش دهدشت ایجاد خواهد کرد ،9 تا از بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند اهل دهدشت هستند.
وی حضور بازیکنان باتجربه در کنار این بازیکنان را بستر مناسبی دانست و بیان کرد:با ارتباط برقرار شدن بین تجربه و توان فیزیکی و بومی گرایی در آینده ای میان مدت دهدشت یک تیم می تواند داشته باشد. 
 در پایان نیز از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1