تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۱۹۲۰
با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان یاسوج؛

جشن آزادی 52 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویر احمد / مزارعی: برای ثروت‌های باد آورده خودتان را گرفتار نکنید / تصاویر

۰
کبنا ؛جشن آزادی 52 نفر از زندانیان جرائم غیره عمد در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان، مهرداد کرمی دادستان یاسوج، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان قضایی و سیاسی در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، به مناسبت دههٔ ولایت و امامت این زندانیان آزاد و به کانون خانواده‌های خود باز گشتند.
 حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از جوانانی که در زندان هستند به عنوان نیروهای مولد و سرمایه‌ای برای نظام نام برد و افزود: کارهای فرهنگی و قرآنی خوبی در زندان انجام می‌شود.
 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اظهار اینکه هر یک از ما در محدودهٔ امتحان که قرار می‌گیریم ممکن است مرتکب اشتباهی شویم به زندانیان توصیه نمود و گفت: ممکن است در زندگی مرتکب اشتباهی شویم و سرو کارمان به زندان بیفتد اما این موضوع نباید زمینه‌ای برای دل سرد شدن از ادامهٔ زندگی و عمر باشد.
 این مقام قضایی با دادن این مژده که زمینهٔ آزادی بخش دیگری از زندانیان در آینده‌ای نزدیک فراهم خواهد شد اظهار کرد: دنیا محل امتحان است چرا برخی برای دستیابی به ثروت‌های باد آورده خود و خانواده را به خاطر مواد مخدر به فنا بدهند و خودشان را گرفتار و آرامش را از زندگی زن و بچه‌شان بگیرند.
 مزارعی تأکید کرد: عملکرد شما، مسئولان قضایی را هم گرفتار می‌کند، کمک کنید پس از آزادی دوباره به زندان نیایید و سفیرانی مبلغ برای کار دستگاه قضایی باشید.
 وی در پایان با اشاره به کظم غیظ امام علی (ع) در میدان نبرد اشاره نمود و گفت: به امیر مومنان علی (ع) اقتداء کنید که در میدان نبرد خشم خود را فرو خورد و در جمع خانواده و دوستان کاری کنید که پایتان به زندان باز نشود.
 لازم به ذکر است بدهی این زندانیان بیش 2 میلیارد تومان بود که با فعالیت‌های شورای حل اختلاف زندان، طلبکاران بیش از 1 میلیارد تومان از طلب خود را بخشیده و مبلغ باقیمانده نیز توسط زندانیان و بخشی هم، در قالب وام به زندانیان به منظور آزادی پرداخت شده است.
https://dadgostari-kb.eadl.ir/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=600&Height=400&HomeDirectory=%2fportals%2fdadgostari-kb.ir%2f&FileName=News%2fimages%2f95%2fDSC_1984.JPG&PortalID=63&q=1
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام چرا عکس این بندگان خدا را در گزارشتان منتشر کرده اید ایا این عمل شما صحیح است
نباید با ابروی افراد بازی کرد
یه کم در کارتان حرفه ای باشید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1