کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان یاسوج؛

جشن آزادی 52 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویر احمد / مزارعی: برای ثروت‌های باد آورده خودتان را گرفتار نکنید / تصاویر

24 مرداد 1398 ساعت 0:05

جشن آزادی 52 نفر از زندانیان جرائم غیره عمد در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان، مهرداد کرمی دادستان یاسوج، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان قضایی و سیاسی در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.


جشن آزادی 52 نفر از زندانیان جرائم غیره عمد در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان، مهرداد کرمی دادستان یاسوج، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان قضایی و سیاسی در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، به مناسبت دههٔ ولایت و امامت این زندانیان آزاد و به کانون خانواده‌های خود باز گشتند.
 حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از جوانانی که در زندان هستند به عنوان نیروهای مولد و سرمایه‌ای برای نظام نام برد و افزود: کارهای فرهنگی و قرآنی خوبی در زندان انجام می‌شود.
 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اظهار اینکه هر یک از ما در محدودهٔ امتحان که قرار می‌گیریم ممکن است مرتکب اشتباهی شویم به زندانیان توصیه نمود و گفت: ممکن است در زندگی مرتکب اشتباهی شویم و سرو کارمان به زندان بیفتد اما این موضوع نباید زمینه‌ای برای دل سرد شدن از ادامهٔ زندگی و عمر باشد.
 این مقام قضایی با دادن این مژده که زمینهٔ آزادی بخش دیگری از زندانیان در آینده‌ای نزدیک فراهم خواهد شد اظهار کرد: دنیا محل امتحان است چرا برخی برای دستیابی به ثروت‌های باد آورده خود و خانواده را به خاطر مواد مخدر به فنا بدهند و خودشان را گرفتار و آرامش را از زندگی زن و بچه‌شان بگیرند.
 مزارعی تأکید کرد: عملکرد شما، مسئولان قضایی را هم گرفتار می‌کند، کمک کنید پس از آزادی دوباره به زندان نیایید و سفیرانی مبلغ برای کار دستگاه قضایی باشید.
 وی در پایان با اشاره به کظم غیظ امام علی (ع) در میدان نبرد اشاره نمود و گفت: به امیر مومنان علی (ع) اقتداء کنید که در میدان نبرد خشم خود را فرو خورد و در جمع خانواده و دوستان کاری کنید که پایتان به زندان باز نشود.
 لازم به ذکر است بدهی این زندانیان بیش 2 میلیارد تومان بود که با فعالیت‌های شورای حل اختلاف زندان، طلبکاران بیش از 1 میلیارد تومان از طلب خود را بخشیده و مبلغ باقیمانده نیز توسط زندانیان و بخشی هم، در قالب وام به زندانیان به منظور آزادی پرداخت شده است.
https://dadgostari-kb.eadl.ir/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=600&Height=400&HomeDirectory=%2fportals%2fdadgostari-kb.ir%2f&FileName=News%2fimages%2f95%2fDSC_1984.JPG&PortalID=63&q=1


کد مطلب: 411920

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411920/2/جشن-آزادی-52-نفر-زندانیان-کهگیلویه-بویر-احمد-مزارعی-ثروت-های-باد-آورده-خودتان-گرفتار-نکنید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1