تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۱۱۹۱۰
کبنا در گفت‌وگو با نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛

حرکت رو به جلوی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/ برگزاری مسابقات در همه رده‌های سنی / بازگشت تماشاگران به سکوها / تصاویر

۱
کبنا ؛مسابقات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر بصورت منظم و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و این نویدی است برای رسیدن به یک فوتبال حرفه‌ای، ایجاد نشاط و شادابی در سطح جامعه، فرهنگ سازی طرفداران فوتبال، سرمایه گذاری روی فوتبال و برندسازی، رسیدن به ایده آل‌های فوتبال و قله‌های موفقیت این ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد و شناختن استعدادهای برتر.

خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ارکان هیئت فوتبال را درگیر مسائل مختلف این رشته پرهیجان و پرطرفدار کردیم، از برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف برای مربیان، داوران و ناظران و کادر هیئت تا حضور مستمر و پاسخگویی به علاقمندان رشته فوتبال و نظم بخشی به هیئت جزء اولویت‌های کاری ما است.
وی گفت: برگزاری منظم لیگ‌های مختلف فوتبال استان نیز در دستور کار است که الحمدالله تا کنون هم این کار محقق شده است و بازگشت جوانان و تماشاگران به سکوهای استادیوم تختی آرزوی دیرینه ما و جوانان شهر می‌باشد که امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و شهردار محترم این کار به زودی با خرید یک تیم محقق شود.

نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری مسابقات استانی فوتبال نوجوانان گفت: مسابقات نوجوانان بصورت دوره‌ای تک بازی در حال برگزاری است.
رضایی با بیان اینکه مسابقات رده نوجوانان در ده هفته برگزار خواهد شد گفت: الان هفته ششم این مسابقات به پایان رسیده و هفته آینده وارد هفته هفتم مسابقات نوجوانان خواهیم شد.
رضایی در رابطه با کیفیت مسابقات خاطرنشان کرد: با درنظر داشتن این موضوع که تا سال گذشته عملاً هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد و تیم‌ها بصورت قرعه کشی برای مسابقات کشوری معرفی می‌شدند، امسال یک قدم بزرگ در جهت رشد فوتبال برداشته شده است.
رضایی ادامه داد: ولی در حال حاضر مسابقات در حال برگزاری است، و قهرمان‌های هر لیگ به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
وی گفت: امروز بازی پرسپولیس یاسوج و کشاورز دهدشت برگزار شد که هر دو از مدعیان صدر جدول هستند.
رضایی بیان کرد: یک امتیاز مثبتی که برای این مسابقات داریم این است که الان در فصل تابستان هستیم و استقبال زیادی از طرف تماشاگران حاصل شده است.
وی تصریح کرد: روز چهارشنبه قرعه کشی مسابقات نونهالان و جوانان را برگزار خواهیم کرد. هر دو رده بصورت مجتمعی برگزار خواهد شد.
وی گفت: لیگ جوانان پس از قرعه کشی در تاریخ 30 شهریور شروع و جمعه 5 مهر فینال مسابقات است.
نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان گفت: لیگ جوانان بصورت مجتمعی برگزار خواهد شد و دو گروه 5 تیم و 6 تیم را برای این مسابقات خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان به میزبانی دو شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد:  شهرستان‌های مختلف درخواست میزبانی مسابقات را داده‌اند، روز چهارشنبه برای میزبانی مسابقات هم قرعه کشی خواهد شد.
وی ابراز کرد: تمام برنامه‌ها و مسابقات بر اساس تقویمی پیش می‌رود که برج 2 آن را ارائه کرده‌ایم و همه برنامه‌ها شفاف و مشخص است.
رضایی بیان کرد: تیم کیان باشت به دلیل تخلفی که انجام داده است از دور مسابقات اخراج شد.
وی گفت: یک ویژگی خوب مسابقات از سال گذشته تا الان با مدیریت آقای افشاریان این است که اختتامیه را با اهداء کاپ و لوح تقدیر به پایان می‌رسانیم و این خود ایجاد انگیزه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1